Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeitequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Iedereen zegt voorzetten -> headers of binnenkant voet maar beide lukt niet.
nice danquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
die had hem niet eens aangenomenquote:
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
om gaan met frustratiequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
Leer je nou echt wat van die skill games
Mathijs en ik zijn wel een goed duo tot nu toe. Hij is wat meer van het crossen en ik juist van het naar binnen kappenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Steekballen zijn echt nice dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven idd
4231 2 is echt lekker dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
352 ultra def is altijd kut om tegen te spelen..ook dit jaar. Die 2CDM formaties icm ultra def zijn gewoon echt naar. Niet dat ze goed zijn, maar het is gewoon antivoetbal wat die gasten spelen. Ben je alleen maar aan het puzzelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |