SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Feyenoord Rotterdam
Mwah. Doelpunten tegen waren echt bullshitquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Wat doet die bouwvakker op doel nou weer!!!!!!!!
Hij hield de sprint knop ingedrukt. Rookie mistake.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Poolioquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
wel weer gescoordquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer blessi? Na 28min al gewisseld zie ik
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
Wat is er nou altijd verkeerd aan mijn teams
En omdat je nu niet meer fatsoenlijk kan skillen terwijl je sprint is het een kutspelquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mistquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Nopequote:
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebtquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mist
Tja.Brenetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Viergever die een kopbal wint. Headers OP
Een paar lekkere niet nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebt
haha lekker hoor p$v kneuzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha lekker hoor p$v kneuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Klopt, die is chill !!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals scoop turn
Dus stel je 4 spelers op die (behalve pace natuurlijk) er weinig van kunnen. Tsja je moet het zelf weten maar ga dan niet zeiken als je weer batta krijgt. Kijk ook eens naar de defending stats van de verdedigers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals Mcgeady spin
jbgsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
Ga gewoon divisie 10 doen, die gasten zijn niet zo goed. Sample van 2 potjes (moest wel tegen Eto'o, Sturridge, Lennon etcquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
quote:
quote:
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.quote:
Ga skill game defending doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Iedereen zegt voorzetten -> headers of binnenkant voet maar beide lukt niet.
Ach, zo'n leercurve hoort er gewoon bij. Relax, geef het een kans en dan komt het wel goed (, schatje.)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeitequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nice danquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
die had hem niet eens aangenomenquote:
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
om gaan met frustratiequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
Leer je nou echt wat van die skill games
Mathijs en ik zijn wel een goed duo tot nu toe. Hij is wat meer van het crossen en ik juist van het naar binnen kappenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Steekballen zijn echt nice dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven idd
4231 2 is echt lekker dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
352 ultra def is altijd kut om tegen te spelen..ook dit jaar. Die 2CDM formaties icm ultra def zijn gewoon echt naar. Niet dat ze goed zijn, maar het is gewoon antivoetbal wat die gasten spelen. Ben je alleen maar aan het puzzelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
Depay denkt dat die een en al Ronaldo isquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Deed Depay nou de calma calma celebration van Ronaldo?
Zilvere Ronaldo hoor dus niet zo dom doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Depay denkt dat die een en al Ronaldo is![]()
Ik 26x CF>ST maar die stijgt nog niet echtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zilvere Ronaldo hoor dus niet zo dom doen
[..]
Ik 26x CF>ST maar die stijgt nog niet echt
ben in ieder geval blij dat ik mijn goede spelers er een gegeven heb toen ze nog goedkoop warenquote:
1equote:
Voetbal op laag niveau is ook niks aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag trapte iemand me in mijn zij toen hij omhoog sprong met een kopduel zonder reden
6-0 en 5-0 pakkie gekregen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Maoist het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172296801
Ik dacht dat dit niet in FUT kon
Genoeg goede alternatieven voor hem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef FCsuarez het volgende:
IF matuidi is ook redelijk onbetaalbaar geworden![]()
had wel een mooi fransen team willen maken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voetbal op laag niveau is ook niks aan.
Als je een beetje goed bent wordt je helemaal de tyfus ingetrapt en de scheidsrechter is altijd een thuisfluiter. En voetbalblessures zijn vaak de ergste soort (knie,enkel)
Sinds wanneer is hij weg bij Twente ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef v0lt026 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4645/nikolay-mihaylov/
wtf, die lengte?
dat gelukkig welquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg goede alternatieven voor hem.
Dat zijn wedstrijden die ik speel met mijn 2e team maar die speelt voor geen meter (Eredivisie team)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
6-0 en 5-0 pakkie gekregen?
en nice goal, kan idd gewoon
Lekker Fusquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef Fuszy het volgende:
online seizoen 1-0-0
5-0 gewonnen. IK KAN HET WEER lol
Is dat Boskamp?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
Flamini is ook wel de Bommel van Arsenal
Zuurquote:
Ook echt een seconde na de goal al vragenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt een seconde na de goal al vragen
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kut zooi.
Kan er goed een paar maanden uit zijn als dat liesblessure is.
hij kan er niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Gewoon een nieuwe Jozefzoon ja, maar zo iemand kan nu wel even nuttig zijn. Dat is de enige die een actie durft te maken momenteel..lekker opportunistisch..prima.quote:
Eey ik heb ook 6 assistsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En wie zorgen er allemaal voor dat jij de ballen voor het doel krijgt...
Hoe staat het met die Kishna ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.quote:
Van die blessure wist ik daarom wou ik weten hoe het nu met hem gaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.
Hamsik manquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 3 kandidaten voor de CAM positie. Emanuelson, Giovinco en Palacio...
Vrees dat Emanuelson dan toch gaat afvallen en Giovinco een plaatsje op de bank gaat krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |