Ook echt een seconde na de goal al vragenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt een seconde na de goal al vragen
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kut zooi.
Kan er goed een paar maanden uit zijn als dat liesblessure is.
hij kan er niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Gewoon een nieuwe Jozefzoon ja, maar zo iemand kan nu wel even nuttig zijn. Dat is de enige die een actie durft te maken momenteel..lekker opportunistisch..prima.quote:
Eey ik heb ook 6 assistsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En wie zorgen er allemaal voor dat jij de ballen voor het doel krijgt...
Hoe staat het met die Kishna ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.quote:
Van die blessure wist ik daarom wou ik weten hoe het nu met hem gaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.
Hamsik manquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 3 kandidaten voor de CAM positie. Emanuelson, Giovinco en Palacio...
Vrees dat Emanuelson dan toch gaat afvallen en Giovinco een plaatsje op de bank gaat krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |