SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Feyenoord Rotterdam
Mwah. Doelpunten tegen waren echt bullshitquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Wat doet die bouwvakker op doel nou weer!!!!!!!!
Hij hield de sprint knop ingedrukt. Rookie mistake.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Poolioquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
wel weer gescoordquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer blessi? Na 28min al gewisseld zie ik
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
Wat is er nou altijd verkeerd aan mijn teams
En omdat je nu niet meer fatsoenlijk kan skillen terwijl je sprint is het een kutspelquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mistquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Nopequote:
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebtquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mist
Tja.Brenetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Viergever die een kopbal wint. Headers OP
Een paar lekkere niet nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebt
haha lekker hoor p$v kneuzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha lekker hoor p$v kneuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Klopt, die is chill !!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals scoop turn
Dus stel je 4 spelers op die (behalve pace natuurlijk) er weinig van kunnen. Tsja je moet het zelf weten maar ga dan niet zeiken als je weer batta krijgt. Kijk ook eens naar de defending stats van de verdedigers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals Mcgeady spin
jbgsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
Ga gewoon divisie 10 doen, die gasten zijn niet zo goed. Sample van 2 potjes (moest wel tegen Eto'o, Sturridge, Lennon etcquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
quote:
quote:
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.quote:
Ga skill game defending doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Iedereen zegt voorzetten -> headers of binnenkant voet maar beide lukt niet.
Ach, zo'n leercurve hoort er gewoon bij. Relax, geef het een kans en dan komt het wel goed (, schatje.)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Iedereen zegt voorzetten -> headers of binnenkant voet maar beide lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |