Wat is er onduidelijk aan dan? Er bestaan gewoon geen 1,5 links meer. Dus league is 1, club is 1 en land is 1.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit het nou met die chem? Heeft iemand misschien een site waarop het duidelijk wordt uitgelegd? Heb ff snel wat in elkaar gezet met wat spelers die ik in m'n packs had. Kan ik die spelers die nu 9 hebben nog op 10 chem krijgen met een manager of die nieuwe kaarten? Ik snap de wijzigingen tov vorig jaar nog niet helemaal
Mijn scoopturn heroquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb serieus nog nooit van die gnabry gehoord. Ga hem maar eens opzoeken
Ja, maar zo zijn er wel meer. Moet het nog maar zien straks. Zal het eerste echt wel halen, maar hoe goed hij zal worden...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van die blessure wist ik daarom wou ik weten hoe het nu met hem gaat.
Dat is toch wel een speler met veel potentie ?
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan dan? Er bestaan gewoon geen 1,5 links meer. Dus league is 1, club is 1 en land is 1.
Teamgenoot uit zelfde land is dus 1+1+1 =3
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.quote:
Ja hoe de chemistry boost verdeeld wordtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?
Geen van beide. Chemstyle is gewoon een statboost. Soort van permanente attribute kaart.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.
Gewoon chem style met 3 pace erop gooien + 3 dribbling of 3 shotquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.
Ah ok, thx, dan maar gewoon een nieuw team bouwen want die hybrids worden me te lastig zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hoe de chemistry boost verdeeld wordt
Beter lezen, want dat stond er absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee tim AZ zou er toch kansloos vanaf gaan
Ik had anders voorspeldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee tim AZ zou er toch kansloos vanaf gaan
quote:
Jij spaart ze alsof het Flippo's zijn johquote:
Zijn kaart hoor zo veel beter te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
Bony
Even offline potje gedaan, goaltje buitenkant voet die om de keeper krulde
Griezman
Allemaal voor max 700 coinsquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij spaart ze alsof het Flippo's zijn joh
Weet ik, maar ik wilde niet het risico lopen gr grquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gister kon je ze gratis krijgen gr gr
En allemaal dezelfde Card-IDquote:
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde niet het risico lopen gr gr
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr grquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijk
gr gr
Rikkert gemacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr gr
Niet veel. Gr gr uit Dokkumquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden wat verwachten jullie van Ajax ?
ellende denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden wat verwachten jullie van Ajax ?
Een avond maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr gr
De Nederlandse Wynnequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Brenet had gewoon een bronze RB met 90+ pace moeten zijn.
Haha ja iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Thad, PSV heeft echt SI aids vandaag..gaat net zo als bij onze FM game
Eriksen>Ozilquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Ozil door de mand gevallen. Miskoop dit dat.
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cb-cb/goldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een goed CV duo weet met een triple link ?
thanksquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cb-cb/gold
Voortaan zelf daar zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |