Diego Costa 1e game 4 goals ( 2 kopballen )quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
Zou een heerlijke IF zijn ja. 2 goals en assist op het eigen doelpuntquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
De tering
Sigi als 74 IF kan wel een leuke zijn hoor
Vind zijn NIF wat langzaam uit de startblokken komenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
De tering
Sigi als 74 IF kan wel een leuke zijn hoor
Dat zou wel sick zijn. Ik vind Krul niet zo goed en Steek zal wel niet beter zijnquote:
steek was slecht bij mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat zou wel sick zijn. Ik vind Krul niet zo goed en Steek zal wel niet beter zijn
had alleen een shield in mijn club staan, maar die heb ik op ruiter gezet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Cat kaartje erop misschien? Maar die zijn duur
Ruiter is zo allround..basic is bij hem ook prima denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had alleen een shield in mijn club staan, maar die heb ik op ruiter gezet.
Elke consumablequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef zerokil het volgende:
Heb ik weer iets gemist..?
Kon je chem kaartjes duplicate..?
elke consumablequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef zerokil het volgende:
Heb ik weer iets gemist..?
Kon je chem kaartjes duplicate..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |