SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:39 schreef Eerin het volgende:
Is er ook iets bekend over wanneer die irritante Femke er weer uit gaat? Zelfs Inge Schrama acteerde beter, mijn hemel, wat een vreselijk figuur.
Inge een van de beste actrices?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.
Nee?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boeit het iemand wie Mike vermoord heeft?
allebei die karakters mogen van mij zo in de prullenbak. ze voegen echt niets toequote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.
quote:
inge schaamhaarquote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vrijdag. Cliffhanger en shit.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef Joene het volgende:
Maar goed wanneer gaat Wiet ,Tim neuken ?
Omdat het politiekorps al jaren niets meer voorstelt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Sway- het volgende:
Die baas van Menno kan ook lekker acteren zeg, nog erger dan Femke. En hoezo kan Aysen nu opeens wel meedoen, om die vingerafdrukken dus opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef WorkBitch het volgende:
Weten jullie wie dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Weten jullie wie dit is?Hij speelde al in een hoop series en films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o.a. Tasjesdief en Schnitzel Paradijs
ooit hadden we ook Herman Hogendoornquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het politiekorps al jaren niets meer voorstelt.
Ooit hadden we nog deze man:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een geweldige rechercheur, gespeeld door een fantastisch acteur met een prachtige stem.
Als ik scènes weer zie met hem en je let dan op de kleine dingetjes, dan vraag ik me echt af of ze alles ook zo schreven, of dat Ger Smit zelf ook een eigen invulling gaf aan deze rol.
Ik vind haar echt geen sterke actrice, ze trekt altijd maar dezelfde verongelijkte kop..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Dat je haar niet mist komt door haar personage, maar ze kan echt wel acteren. In ieder geval beter dan een Nina, Lucas, Noud, Julia, Femke, Nuran, Tim, Aysen, etc...
Weten jullie wie dit is?Micha Hulshof, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er echt een film die Tasjesdief heet? Met Marly in de hoofdrol?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hij speelde al in een hoop series en films.
o.a. Tasjesdief en Schnitzel Paradijs
Haar vervangster had een mysterieuzere glimlach.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt geen sterke actrice, ze trekt altijd maar dezelfde verongelijkte kop..
Goeie grap.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is er echt een film die Tasjesdief heet? Met Marly in de hoofdrol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Al die lekkere chicks verdwijnen....quote:
Vond Jack veel leuker....quote:Op donderdag 26 september 2013 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ooit hadden we ook Herman Hogendoornen Annet
Wie is Monica? Doesn't ring a bell.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Al die lekkere chicks verdwijnen....
(Het lijkt wel alsof ze allemaal door Ludo zijn opgeruimd....)
Okee, dat kan.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vond Jack veel leuker....
Mis Jackieeeeeeeeeeeeeeeeeee boy........
Femke (karakter) is ook geen slechte actrice. Maar ze speelt gewoon echt een belachelijke rol..quote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vond haar altijd goed acteren in Kinderen geen bezwaar, maar in gtst acteert ze echt heel slecht hoor. Het lijkt wel of iedereen die in gtst komt ineens niet meer kan acteren. Plus het feit dat ze een stom karakter speelt, maakt het dat ik me aan haar dood irriteer. Zelfde was met Maarten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Femke (karakter) is ook geen slechte actrice. Maar ze speelt gewoon echt een belachelijke rol..
Aha, jij let alleen op mannen?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:19 schreef Eerin het volgende:
[..]
Wie is Monica? Doesn't ring a bell.
Haha ja, moet zeggen dat ik Jack wel een van de betere vond, maar ik geef je gelijk als het aankomt op Morris/Charlie/Barbara. Maar Charlie deed het de laatste tijd best goed. Maar in het begin was ze echt annoying....quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, dat kan.
Ik vond het een deel van het gezwel waar GTST de afgelopen seizoenen flink mee te kampen had. Samen met, of eigenlijk als hoofdonderwerp die vreselijke Charlie, Morris en Barbara. Heel fijn dat die opgesodemieterd zijn uit de reeks.
Wat is de begin tijd van Charlie ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:01 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ja, moet zeggen dat ik Jack wel een van de betere vond, maar ik geef je gelijk als het aankomt op Morris/Charlie/Barbara. Maar Charlie deed het de laatste tijd best goed. Maar in het begin was ze echt annoying....
Haha, niet bij GTST, nog weinig leuks voorbij zien komen. Ik ga Monica even googlen. Oh! Is zij die van Bing? Ook zo'n geniale actrice. Talentjes zijn het.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Aha, jij let alleen op mannen?
Ik schakelde na de reclame ook weer eens in. En dacht hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze troep weer eens 5 minuten en Janine heeft opeens een toyboy?
Het is opzich niet gek dat die relatie alweer op spanning staat nu Mike dood is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik schakelde na de reclame ook weer eens in. En dacht hetzelfde!![]()
Nu wachten we in spanning op het moment dat Ludo, jaloers zal gaan worden.![]()
En Anton en Bianca hadden ook weer eens ruzie met elkaar. Ook heel verrassend.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:09 schreef Frey het volgende:
Shortie:Edit: GevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee, dat misschien niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is opzich niet gek dat die relatie alweer op spanning staat nu Mike dood is.
het zal wel een opzetje zijn naar de exitquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En Anton en Bianca hadden ook weer eens ruzie met elkaar. Ook heel verrassend.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zal wel een opzetje zijn naar de exit
Ehm, ze wordt vervangen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zal wel een opzetje zijn naar de exit
ja maar wie weet loopt ze eerst weg ofzo en komt na een week of wat weer terug.quote:
Helen Helmink in seizoen 2.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wie weet loopt ze eerst weg ofzo en komt na een week of wat weer terug.
dian was ook weg en ineens kwam ze terug als een ander (als ik me goed herinner)
Bianca die wordt begraven door haar nep zoonquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Helen Helmink in seizoen 2.![]()
Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. Wel ben ik benieuwd wie de rol gaat overnemen.
en wordt ze gered door Maximequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:51 schreef flanken het volgende:
[..]
Bianca die wordt begraven door haar nep zoon
Welnee, die nep zoon slaat (die bemoeizuchtige) Maxime eerst in een coma waar ze niet meer uitkomt!quote:
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunterquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze troep weer eens 5 minuten en Janine heeft opeens een toyboy?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:25 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de kerstfilm nou precies is opgenomen.De film werd in oktober opgenomen, de scènes van februari in eind november/december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank, de MILF-hunterquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunter
ik geloof het graag!quote:Op zondag 29 september 2013 02:22 schreef Frey het volgende:
Ludo Sanders was in seizoen 9 echt op zijn allerbest.![]()
![]()
Ik had mijn hoop ook gevestigd op een dode Nina. Ludo die door het lint zou gaan en vervolgens iedereen te grazen zou nemen van wie hij dacht dat hij of zij er iets mee te maken had. In plaats daarvan zitten we nu opgescheept met dat gedoe met Julia. Dat vinden de schrijvers blijkbaar spannender.quote:Op zondag 29 september 2013 03:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
ik geloof het graag!![]()
Een dode Nina in dit seizoen had het misschien kunnen evenaren. Maar helaas!
quote:Op zondag 29 september 2013 03:21 schreef Koosnaam het volgende:
Cliffhanger seizoen 4.HarmsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die onhandigheid ook.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad!quote:Op zondag 29 september 2013 03:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop ook gevestigd op een dode Nina. Ludo die door het lint zou gaan en vervolgens iedereen te grazen zou nemen van wie hij dacht dat hij of zij er iets mee te maken had. In plaats daarvan zitten we nu opgescheept met dat gedoe met Julia. Dat vinden de schrijvers blijkbaar spannender.
Harmsen was echt geweldig in seizoen 4!quote:Op zondag 29 september 2013 03:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen![]()
Die onhandigheid ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef GSMboy het volgende:
Aysen en Ludo zijn beiden compleet verschillende personages, maar beiden laten zich door niets of niemand afschrikken. Ik ben benieuwd hoe eventuele interacties tussen hen verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel!quote:Op zondag 29 september 2013 14:14 schreef DoctorandusA het volgende:
Jongens, zeg dat dit niet waar is?![]()
http://www.gtstfanclub.nl/2013/09/cynthia-abma-stopt-met-gtst/
quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Harmsen was echt geweldig in seizoen 4!![]()
Ook toen hij nog probeerde om de moeder van Roos te versieren in de laatste aflevering.![]()
dat is toch al veel langer? ze deden toch ook al jaren iets met sieraden/oorbellen?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef DoctorandusA het volgende:
Nina en Lorena gaan samenwerken... Dat is ook alleen maar omdat beide acteurs in RL veel met elkaar optrekken de laatste tijd, door oa de Ibiza film.
hoeft het niet zeg!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Frey het volgende:
Weer een seizoen 9 special: Ludo bij A&A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janine is in al die jaren ook weinig verandert trouwens.![]()
Ik zou het ook niet meer erg vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeft het niet zeg!![]()
laten ze nou maar eens allebei definitief een ander krijgen
Heel erg jammer dit.quote:Op zondag 29 september 2013 14:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Helaas wel!
Maar dit is al bijna een week bekend.
Beter toch, keep loving her.....quote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Janine is in al die jaren ook weinig verandert trouwens.
Nee, maar je kunt het merken aan de schrijvers. Ze hebben Julia voor Ludo, die toyboy voor Janine en het blijkt dat ze jaloers zijn op elkaar. Plus het feit dat het gastrollen zijn = Ludo en Janinequote:Op zondag 29 september 2013 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeft het niet zeg!![]()
laten ze nou maar eens allebei definitief een ander krijgen
Dit sowieso ja. Helaas..quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het merken aan de schrijvers. Ze hebben Julia voor Ludo, die toyboy voor Janine en het blijkt dat ze jaloers zijn op elkaar. Plus het feit dat het gastrollen zijn = Ludo en Janine![]()
't Zal wel maanden duren, maar ze komen weer bij elkaar.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Frey het volgende:
Weer een seizoen 9 special: Ludo bij A&A.Vreselijk eigenlijk al dit, dat grote bedrijf dat echt het domein was van de familie Alberts, pril beginnend in seizoen 4, ontheiligd door Ludo. Dit is eigenlijk het begin van Robert en Jef die na jarenlang grote figuren in de zakenwereld te zijn geweest, beginnen te vervallen tot 2 ouwe sulletjes die een beetje gaan aanrommelen. Eerst onder Ludo en daarna in een achteraf kantoortje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Weet je dat ik het hier niet mee eens ben? Ik vond het juist een hele leuke verhaallijn. Vooral de scènes tussen Ludo en de gebroeders Alberts zijn geweldig. Het had in seizoen 10 alleen anders af moeten lopen, namelijk dat Robert en Jef A&A weer terugkregen. Helaas werd er voor een nieuwe weg gekozen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vreselijk eigenlijk al dit, dat grote bedrijf dat echt het domein was van de familie Alberts, pril beginnend in seizoen 4, ontheiligd door Ludo. Dit is eigenlijk het begin van Robert en Jef die na jarenlang grote figuren in de zakenwereld te zijn geweest, beginnen te vervallen tot 2 ouwe sulletjes die een beetje gaan aanrommelen. Eerst onder Ludo en daarna in een achteraf kantoortje.
Caroline de Bruijn is wel een mooie vrouw ja!quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Beter toch, keep loving her.....
Dat hoeft ook niet, dat verwacht ook niemand en dat wist ik inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet je dat ik het hier niet mee eens ben?
Smaken verschillen. De scenes tussen Robert en Jef ben ik zelfs met je eens, maar tussen Ludo & Robert en Jef niet, ik heb me toen kapot zitten ergeren aan die verhaallijn en inderdaad met name aan het einde toen AA&V ophield te bestaan. Maar ook het begin van Ludo's komst, Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten. Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9. Ik vond het ten ene malen jammer dat A&A, AA&F en AA&V in het afgrijselijke Arts & Ads eindigde zonder de familie Alberts en in handen van Ludo (en later samen met Stefano).quote:Ik vond het juist een hele leuke verhaallijn. Vooral de scènes tussen Ludo en de gebroeders Alberts zijn geweldig. Het had in seizoen 10 alleen anders af moeten lopen, namelijk dat Robert en Jef A&A weer terugkregen. Helaas werd er voor een nieuwe weg gekozen.
Het laat me zelfs een beetje denken aan het laatste seizoen van de serie The A-Team, dat die onafhankelijke leger-eenheid met een sterke, eigenzinnige leider ineens onder een of ander dom generaaltje werkt en afhankelijk zijn geworden van diens grollen en grillen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten.
Smaken verschillen inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dat verwacht ook niemand en dat wist ik inderdaad.
[..]
Smaken verschillen. De scenes tussen Robert en Jef ben ik zelfs met je eens, maar tussen Ludo & Robert en Jef niet, ik heb me toen kapot zitten ergeren aan die verhaallijn en inderdaad met name aan het einde toen AA&V ophield te bestaan. Maar ook het begin van Ludo's komst, Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten. Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9. Ik vond het ten ene malen jammer dat A&A, AA&F en AA&V in het afgrijselijke Arts & Ads eindigde zonder de familie Alberts en in handen van Ludo (en later samen met Stefano).![]()
Ik heb bijna de neiging me ervoor te verontschuldigen dat we het deze keer zo falikant met elkaar oneens zijn, maar dat slaat ook nergens op.
Voor mij is dat laatste wel met elkaar verbonden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad.
Ik vond het gewoon een leuke verhaallijn en ik genoot enorm van de scenes met Ludo en de gebroeders Alberts. Van de fatale afloop van A&A had je toen nog geen weet. Het leek erop alsof Robert en Jef A&A uiteindelijk weer gewoon terug zouden krijgen. Maar dat gebeurde dus helaas niet meer in seizoen 10.
Na de maffia verhaallijn hadden ze alles weer in ere moeten herstellen, maar in plaats daarvan kregen we te maken met de vernieuwing.
Ik zie de verhaallijn met Ludo bij A&A daarom dus helemaal niet als "het begin van het einde", maar als de laatste fase van een voor mij fantastische tijd. Dat ze hierna kozen voor het einde van het A&A zoals we het kenden, dat blijft eeuwig zonde.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat de schrijvers ook van plan waren om Robert en Jef A&A weer gewoon terug te geven, maar dat ze later toch anders hebben besloten in verband met de "vernieuwing".quote:Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij is dat laatste wel met elkaar verbonden.
Nou moet ik ook nog eens bekennen dat ik zelfs een klein beetje op zie tegen Ludo in seizoen 10 en 11. Ik vond hem in seizoen 9 zo geniaal, dat het voor mij echt bijna alleen nog maar tegen kan gaan vallen. Maar met die gedachte ga ik er ook naar kijken, dus teleurstellend kan het dan niet worden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9.
Ging over de GTST app, de winnaars. Stond op de GTST FB. Wel grappig dat er gewoon iemand vernoemd wordt naar de winnaresquote:De prijzen die deze vier winnaars krijgen zijn zeker niet de minste. Zo krijgt Natascha een figurantenrol in de speciale 5000ste jubileumuitzending van GTST. Laura Postma een make-over bij Lorena’s. De naam van Milou Meijs wordt toegekend aan één van de nieuwe GTST-karakters en Astrid van de Bovenkamp krijgt een weekend workshop TV-acteren door Joep Sertons.
Ja wellicht zouden ze Ludo de boel weer laten afstoten ivm zijn verlamming, maar hebben ze besloten dat Robert en Jef opnieuw moesten beginnen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat de schrijvers ook van plan waren om Robert en Jef A&A weer gewoon terug te geven, maar dat ze later toch anders hebben besloten in verband met de "vernieuwing".
Was jij geen liefhebber van De Garage?quote:Op maandag 30 september 2013 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja wellicht zouden ze Ludo de boel weer laten afstoten ivm zijn verlamming, maar hebben ze besloten dat Robert en Jef opnieuw moesten beginnen.
Wie niet, die deprimerende grijstinten, een hok dat een kwart was van AA&V, Roberts nieuwe casual kleding en niet te vergeten zijn hippe nieuwe coupe maken het helemaal af natuurlijk. Je moet er haast wel van houden.quote:Op maandag 30 september 2013 16:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Was jij geen liefhebber van De Garage?![]()
Wie weet als Wilbert Gieske weer terugkeert, dan beginnen Robert en Jef misschien weer een nieuw bedrijf:quote:Op maandag 30 september 2013 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie niet, die deprimerende grijstinten, een hok dat een kwart was van AA&V, Roberts nieuwe casual kleding en niet te vergeten zijn hippe nieuwe coupe maken het helemaal af natuurlijk. Je moet er haast wel van houden.
Begrijp me niet verkeerd hoor, Robert die terug zou keren en met Jef een snackbar zou beginnen zo nu al een ware verademing zijn, maar toen was de overgang nogal groot in mijn optiek.quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Wie weet als Wilbert Gieske weer terugkeert, dan beginnen Robert en Jef misschien weer een nieuw bedrijf:
"De Schuur".
Ik zie het nog voor me ook.quote:Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, Robert die terug zou keren en met Jef een snackbar zou beginnen zo nu al een ware verademing zijn, maar toen was de overgang nogal groot in mijn optiek.
Inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn is wel een mooie vrouw ja!
Maar om eerlijk te zijn. Dan zou ik eerder bijv. een Cynthia Abma prefereren.
Er klopte wel meer niet rond de afleveringen van deze tijd, ik noem maar even de entree van die verschrikkelijke Fischersquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten.
Ook daar had ik nog geen last van.quote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef Kudo het volgende:
[..]
Er klopte wel meer niet rond de afleveringen van deze tijd, ik noem maar even de entree van die verschrikkelijke Fischers
En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg!quote:
Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald.quote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef Kudo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg!
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.quote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald.
Sylvester heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat ik me alleen nog zijn vader kan herinneren.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.
Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaasquote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Frey het volgende:
Het zou pas leuk worden als die Femke door gaat draaien zoals Alice/Lisette.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
Faily Doedel genomineerd voor de Televizier Talent Award.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze draait misschien nog wel door op de trouwdag van Rik en Nuran!quote:Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaas
Ze belt met Australië?quote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef -Spring het volgende:
Hoi. Lurker meldt met een leuk shot.
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik vond Morris #1 ook inderdaad ontzettend kleurloos en smakeloos, een echt bleekgezicht. En bovendien voegde het personage helemaal niets toe!quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai.
Ik dacht destijds dat ze een grap maakten met die naam.quote:Op maandag 30 september 2013 16:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Was jij geen liefhebber van De Garage?![]()
Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ze belt met Australië?
Verder heb ik me weer vreselijk geërgerd aan Nina, maar ook aan de arrogantie van Aysen....
Nina: "Ik heb mijn papa opgebeld en die komt straks met een paar advocaten en dan ben ik binnen 10 minuten weer vrij en ben jij geschorst....
Aysen: "Al met de duurste advocaat kom je niet vrij"
Ik hoop dat beiden van een berg aflikkeren ofzo.... Liefst Aysen als eerste. Eens kijken of de shortie een kwaaie Ludo laat zien. Wordt tijd voor actie...![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Ludo komt in actie...![]()
![]()
Nu nog kijken of hij zich tegen Aysen gaat keren![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is de 5000ste aflevering vraag ik me ineens af
Ohquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.
Volgens mij zijn we vorig seizoen geëindigd op aflevering 4765; daar komen dit jaar dan 220 afleveringen (44 weken) bij. Dan zou de 5000-ste aflevering op de derde vrijdag van september 2014 uitkomen.
Liever een loop tegen Aysen haar hoofdquote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Kudo het volgende:
[..]
Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:De GTST-kerstspecial De Reünie, uitgezonden in seizoen 9 (1998-1999), is een op zichzelf staand verhaal met de lengte van een speelfilm.
Deze speciale aflevering speelt zich af rond een groot kerstdiner in het huis van de familie Alberts. Laura en Robert hebben werkelijk al hun familie, vrienden en bekenden uitgenodigd, in de hoop dat de kerstgedachte iedereen zal inspireren om tenminste één avond de vrede te bewaren. Aanvankelijk gaat alles goed. Het huis is prachtig versierd, de eerste gasten beginnen binnen te komen en er heerst een gemoedelijke en feestelijke sfeer.
Dat verandert wanneer zich enkele gasten melden die in het verleden op z'n zachtst gezegd nogal omstreden waren. Door de komst van deze oude bekenden slaat de stemming compleet om en lopen plotseling overal mensen te schreeuwen en ruzie te maken. Maar dan arriveert er een vredestichter die we ook nog van vroeger kennen...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf 24 oktober op dvd:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef WebHawk het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-beleggers-koud.html
Wie hebben we daar?!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef WebHawk het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-beleggers-koud.html
Wie hebben we daar?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef WebHawk het volgende:
Een recastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gaat die weg?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef roos85 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie Cynthia moet gaan vervangen..
Mij lijkt Lies Visschedijk wel een waardig opvolgster.
Ja, Cynthia gaat naar SBS6 om presentatrice van Shownieuws te worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat die weg?
En wtf is die Martine?
Die Martine is gewoon iemand met dezelfde naam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat die weg?
En wtf is die Martine?
Zwangerschapsverlof. In de serie logeert ze zogenaamd bij dr pleegouders een tijdje. Ze is weer begonnen met opnames dus zal binnenkort weer terugkomen in de serie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:28 schreef Appelbloesem het volgende:
maar waar is Sjors eigenlijk? Of heb ik wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt allemaal wat interessanter te worden. Vooral omdat Ludo veel te doen krijgt. Ludo vs. Aysen?Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilers voor de komende 2 wekenBen ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt allemaal wat interessanter te worden. Vooral omdat Ludo veel te doen krijgt. Ludo vs. Aysen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Eerin het volgende:
Laat Aysen nou eindelijk eens weggaan. Dat mens kan ten eerste niet acteren en heeft ten tweede de meest tenenkrommende verhaallijn ever, niet normaal. Al moet ik zeggen dat de hele verhaallijn van GTST op het moment nogal huilen is.
Overigens, over de hartverwarmende terugblik op vorige seizoenen: herinnert iemand zich Teun nog (Job was het in GTST geloof ik). Ik had echt mijn hele kamertje volhangen met hem. Weet niet meer wie hij is, was hij niet de zoon van Rik of zo?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef Skittles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]Denk het laatste. Ze is er toch tijdelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag het toch hopen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het laatste. Ze is er toch tijdelijk?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]Vroeg ik me ook af maar denk het laatste..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jazeker!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef Frey het volgende:
Verder nog mensen hier die de kerstfilm ook meepikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu een tikje beter dan de afgelopen weken, maar inderdaad, het was niks, is niks en wordt niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef luftersel het volgende:
Ik heb nu een hele week niet eens spoilers gelezen of shorties gekeken, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik wat gemist heb? Het wil allemaal niet echt vooruitkomen of wel? Het enige "boeiende" wat sinds de zomerstop gebeurd is is Janine met haar toyboy, "Mike" die gecremeerd is in een bijna lege zaal en Lorena die gearresteerd is...
Proestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
En straks blijkt hij zwanger te zijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Proest
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
wacht even... ga je me nou vertellen dat dat logo over die strik geplakt is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef SAMBAM het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef SAMBAM het volgende:
Cool!
[ afbeelding ]
Homofoob.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef phony1234 het volgende:
heb net de aflevering even terug gezien maar vond het heel geloofwaardig overkomen tussen lucas en zijn mannetje. alleen dat kussen vond ik weer blehh.
Als je het niet chill vind om naar te kijken, betekend het niet dat je een homofoob ben. Ik vind het ook niet flex om naar te kijken, ik heb geen problemen tegen homo's verder. Maar het zien vind ik onsmakelijk, sorryquote:
Ben hetero maar ik heb er totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je het niet chill vind om naar te kijken, betekend het niet dat je een homofoob ben. Ik vind het ook niet flex om naar te kijken, ik heb geen problemen tegen homo's verder. Maar het zien vind ik onsmakelijk, sorry.
Ben ook hetero maar ik blijf het raar vinden. Geloof er niets van dat een echte hetero dat niet vreemd vindt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben hetero maar ik heb er totaal geen problemen mee.
Kan niet echt zeggen dat ik het vreemd vind. Ik kijk gewoon naar een scene en heb er verder geen emoties bij. Twee vrouwen in GTST die zoenden vond ik echt geil trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ook hetero maar ik blijf het raar vinden. Geloof er niets van dat een echte hetero dat niet vreemd vindt.
Ja, kijk, dat snap ik weer wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan niet echt zeggen dat ik het vreemd vind. Twee vrouwen in GTST die zoenden vond ik echt geil trouwens
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat snap ik weer wel.
Dat vind ik niet afstotelijk, maar ik vind ze wel aanstellers.quote:
whaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
En straks blijkt hij zwanger te zijn.
Ze kunnen ook niks anders verzinnen voor Bing dan Aysen de laatste tijd he.quote:30 september 2013 19:11
Bing en Aysen op reis voor GTST
Er lijkt weer een spannende verhaallijn in het buitenland aan te komen in Goede Tijden Slechte Tijden. Daarbij zijn in elk geval Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) en Dilan Yurdakul (Aysen Baydar) betrokken.
Een oplettende kijker spotte de twee GTST-acteurs op Schiphol bij de incheckbalie. “Dat kan kloppen”, laat een woordvoerder van RTL mysterieus weten. “Verder kunnen we hier geen mededelingen over doen.”
Het is zo'n beetje traditie dat er zich elk seizoen een verhaallijn in het buitenland afspeelt. Vorig jaar was dat de familie Bouwhuis in Afrika.
In GTST zijn Bing en Aysen overigens aartsrivalen, nadat een liefdesrelatie mislukte.
Momenteel is Everon even niet te zien in de serie omdat zijn karakter Bing in de gevangenis zit wegens mishandeling.
Is Bing met de flexwet trouwens nu hij in de bak zit? Ik vind het wel erg opvallen dat een hoop acteurs er perse 3 maanden uit moeten. Nu ook weer met Sjoerd en Rikki.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef luftersel het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-op-reis-voor-gtst
[..]
Ze kunnen ook niks anders verzinnen voor Bing dan Aysen de laatste tijd he.![]()
Maarja, logisch, want Aysen heeft niks anders te doen.
En aan de spoilers te zien kunnen ze voor Noud ook niks anders verzinnen dan Nina... Inspiratie is echt op heb ik het gevoel.
Ik kijk bijna nooit, maar ik merk inderdaad dat er veel mensen uit zijn. Sjors, Bing, Sjoerd, Rikki, (Monica)... En dan worden nu ook nog eens Jef, Maxime en Laura als levend decorstuk gebruikt en vertolken Noud, Nuran en Aysen momenteel bijrollen voor de verhaallijnen. De enige die verhaallijnen hebben, zijn Rik/Femke, Ludo/Julia, Janine/Frank, Bianca/Anton, Lorena, Tim/Wiet, Lucas en Nina. Welgeteld zijn dat 10 van de 20 hoofdpersonages die worden gebruikt... Wat betekent dat ze elke dag zo ongeveer hetzelfde uitzenden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is Bing met de flexwet trouwens nu hij in de bak zit? Ik vind het wel erg opvallen dat een hoop acteurs er perse 3 maanden uit moeten. Nu ook weer met Sjoerd en Rikki.
Dat zou goed kunnen ja!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ze is niet zwanger. Ze zegt dat ze t is omdat Jef haar heeft gezegd dat Rik een familyman is
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Het enige wat ik niet snap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja!
Ik hoop in ieder geval dat haar rol niet al te lang meer gaat duren.
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Het voorproefje afgelopen dinsdag was al wel mooi om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ludo had Mike in elkaar laten slaan en laten ontvoeren. Dit is niet bewezen maar de aanklachten daarvan zijn wel algemeen bekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ja, dat is waar ook ja. Het blijft natuurlijk een soap, dus realistisch wordt het toch niet echt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ja, iedereen moet even verdacht worden gemaakt he! Want het gaat nog maanden duren toch, voordat we weten wie de moordenaar is?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
De kans dat je zwanger raakt van een one night stand is ongeveer 1 op 100, in Meerdijk 1 op 2
Ik geloof idd ook niet dat ze echt zwanger isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ze is niet zwanger. Ze zegt dat ze t is omdat Jef haar heeft gezegd dat Rik een familyman is
Maxime is een bitch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
Zodat ze eindelijk eens haar vet krijgt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef GSMboy het volgende:
Luc-ass Sanders wordt gewoon het huis uit getrapt...
Let maar op
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat mij betreftWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:57 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Piperidine het volgende:
Hoe was dat gedoe met Monica nou afgelopen?
Hij heeft niks gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)
Nee, Monica was "met Bing" ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.quote:
Ik bedoelde in deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.
Oh, geintjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoelde in deze verhaallijn.
Maar dat sloeg ook nergens op nee.
Ja Lucas schrok er zelf vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef MagicTheo het volgende:
Straks nog maar even terugkijken, hoor van veel mensen dat dit een week cliff zoals het eigenlijk elke week zou moeten.
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef LetsGame het volgende:
GTST wordt net the Bold. Baby's die de oom of tante worden van een volwassen personage.
Zij zou er niet om liegen en dat weet hij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....
Dat deed ze in het vóórstukje van volgende weekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik Rik was had ik echt wel bewijs ge-eist.. een test die onder mijn neus gedaan wordt of wat dan ook
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie dan?
Mbt Rik: ja, gewoon naar de dokter met dat enge wijf.
alle vrouwen? wie dat dan allemaal?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9. Tevens de eerste aflevering met de Ludo tune.
Daar heb ik me dus altijd kapot aan geërgerd.quote:Edit: Janine in de shortie van maandag.(ook al is Ludo het niet, ik hou van Janine die te keer gaat)
Janine krijgt uiteindelijk dan ook flink de deksel op naar neus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef vencodark het volgende:
Dat van Aysen en Danny is nu dus helemaal klaar? 1 scène als confrontatie tussen haar en Rik en that's it?
De nieuwe Maxime.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee weg.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik bedenk me dat het logo een flap moet voorstellen op een kerstcadeau. Kijk goed, de strik moet eruitzien alsof hij onder een grote flap met het logo erop doorgaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
wacht even... ga je me nou vertellen dat dat logo over die strik geplakt is?
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Ah nee, niet weer dat vinger-gedoe. Dat was zo niet Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo láát vingers breken. En zelfs dát is al in het zeer, zéér extreme.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Rik heeft een motor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
Schuine streep Barbara, schuine streep Charlie.quote:
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En barmannen scoren goed bij vrouwen.
Oude versleten barmannen tellen niet meequote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?
Jef is niet versleten! Hij heeft gewoon een hoop ervaring in de branche.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oude versleten barmannen tellen niet mee
Ik wil vooral dinsdag ook zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
Wat heeft Janine ermee van doen dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |