quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Het voorproefje afgelopen dinsdag was al wel mooi om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ludo had Mike in elkaar laten slaan en laten ontvoeren. Dit is niet bewezen maar de aanklachten daarvan zijn wel algemeen bekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ja, dat is waar ook ja. Het blijft natuurlijk een soap, dus realistisch wordt het toch niet echt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ja, iedereen moet even verdacht worden gemaakt he! Want het gaat nog maanden duren toch, voordat we weten wie de moordenaar is?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
De kans dat je zwanger raakt van een one night stand is ongeveer 1 op 100, in Meerdijk 1 op 2
Ik geloof idd ook niet dat ze echt zwanger isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ze is niet zwanger. Ze zegt dat ze t is omdat Jef haar heeft gezegd dat Rik een familyman is
Maxime is een bitch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zodat ze eindelijk eens haar vet krijgt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef GSMboy het volgende:
Luc-ass Sanders wordt gewoon het huis uit getrapt...
Let maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat mij betreftWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |