Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9. Tevens de eerste aflevering met de Ludo tune.
Daar heb ik me dus altijd kapot aan geërgerd.quote:Edit: Janine in de shortie van maandag.(ook al is Ludo het niet, ik hou van Janine die te keer gaat)
Janine krijgt uiteindelijk dan ook flink de deksel op naar neus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef vencodark het volgende:
Dat van Aysen en Danny is nu dus helemaal klaar? 1 scène als confrontatie tussen haar en Rik en that's it?
De nieuwe Maxime.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee weg.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik bedenk me dat het logo een flap moet voorstellen op een kerstcadeau. Kijk goed, de strik moet eruitzien alsof hij onder een grote flap met het logo erop doorgaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
wacht even... ga je me nou vertellen dat dat logo over die strik geplakt is?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Ah nee, niet weer dat vinger-gedoe. Dat was zo niet Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo láát vingers breken. En zelfs dát is al in het zeer, zéér extreme.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Rik heeft een motor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
Schuine streep Barbara, schuine streep Charlie.quote:
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En barmannen scoren goed bij vrouwen.
Oude versleten barmannen tellen niet meequote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?
Jef is niet versleten! Hij heeft gewoon een hoop ervaring in de branche.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oude versleten barmannen tellen niet mee
Ik wil vooral dinsdag ook zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
Wat heeft Janine ermee van doen dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |