quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Piperidine het volgende:
Hoe was dat gedoe met Monica nou afgelopen?
Hij heeft niks gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)
Nee, Monica was "met Bing" ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.quote:
Ik bedoelde in deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.
Oh, geintjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoelde in deze verhaallijn.
Maar dat sloeg ook nergens op nee.
Ja Lucas schrok er zelf vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef MagicTheo het volgende:
Straks nog maar even terugkijken, hoor van veel mensen dat dit een week cliff zoals het eigenlijk elke week zou moeten.
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef LetsGame het volgende:
GTST wordt net the Bold. Baby's die de oom of tante worden van een volwassen personage.
Zij zou er niet om liegen en dat weet hij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....
Dat deed ze in het vóórstukje van volgende weekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik Rik was had ik echt wel bewijs ge-eist.. een test die onder mijn neus gedaan wordt of wat dan ook
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie dan?
Mbt Rik: ja, gewoon naar de dokter met dat enge wijf.
alle vrouwen? wie dat dan allemaal?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |