De eerste weken waren nog een groot pluspunt denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeker 1 van de 3 grote pluspunten van seizoen 10, die aftitelingsmuziek. Roos als eindshot en de saxofoon door de leader waren de andere twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ah nou weet ik waar ik ze van kende...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:35 schreef flanken het volgende:
Acteert celine percull een beetje goed of acteert ze waardeloos. Bij kinderen geen bezwaar vond ik haar wel goed.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
Hij had later in seizoen 10 nog eens langs moeten komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
Hij had later in seizoen 10 nog eens langs moeten komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja, seizoen 10 was ter voorbereiding van seizoen 11. Vooral dat seizoen was voornamelijk saai. Van seizoen 10 zelf had ik nog wel wat mooie herinneringen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste weken waren nog een groot pluspunt denk ik.
Er waren zoveel mogelijkheden. Maar ze wisten het zo te verknallen...
Hetzelfde gebeurde begin seizoen 16. De spoilers waren geweldig, de uitwerking was waardeloos.
Dat denk ik ook. De meeste acteurs (m/v) lijden aan zelfoverschatting op moment dat zij de serie willen uitstappen. Lieke van Lexmond zou nu wel weer terug willen als zij de kans kreeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ga je maar naar SBS 6?Denk dat GTST beter voor je carrière is dan SBS 6
Hij zat in seizoen 8.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:23 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat Beau dolgraag in GTST wil spelen, als hij gevraagd zou worden.
Klopt, Lieke werd in het begin veel gevraagd, maar nu is ze amper meer op tv te zien. Hetzelfde geldt voor Jan Kooijman en Emiel Sandtke. En het uitstapje van Pip Pellens was ook niet echt een succes.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De meeste acteurs (m/v) lijden aan zelfoverschatting op moment dat zij de serie willen uitstappen. Lieke van Lexmond zou nu wel weer terug willen als zij de kans kreeg.
Ik denk dat Beau dolgraag in GTST wil spelen, als hij gevraagd zou worden.
Lieke amper meer op tv, zoals het hoort. Zelfs spellingsstrijd vind ik al teveel exposure voor haar.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, Lieke werd in het begin veel gevraagd, maar nu is ze amper meer op tv te zien. Hetzelfde geldt voor Jan Kooijman en Emiel Sandtke. En het uitstapje van Pip Pellens was ook niet echt een succes.
10 Jaar GTST CDquote:Op woensdag 25 september 2013 15:38 schreef LetsGame het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik hier wat castfoto's van seizoen 1 - 11 in best goede kwaliteit. De bron is de CD 10 jaar GTST.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met dat tweede?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
10 Jaar GTST CD![]()
![]()
De voorloper op de CD-ROM
De quicktime-extra's op de CD waren als het ware een simpele proef op wat er met die fragmenten gedaan kon worden. Toen later de 12,5 jaar GTST CD-rom uitkwam met een epische encyclopedie (met eventueel enkele foutjes) en die best wel toffe quiz en stapels foto's en filmpjes was dat best wel awesome.quote:
Oh zo! Helemaal gelijk!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De quicktime-extra's op de CD waren als het ware een simpele proef op wat er met die fragmenten gedaan kon worden. Toen later de 12,5 jaar GTST CD-rom uitkwam met een epische encyclopedie (met eventueel enkele foutjes) en die best wel toffe quiz en stapels foto's en filmpjes was dat best wel awesome.
Dat ziet er wel heel raar uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:38 schreef LetsGame het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik hier wat castfoto's van seizoen 1 - 11 in best goede kwaliteit. De bron is de CD 10 jaar GTST.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |