En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg!quote:
Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald.quote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef Kudo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg!
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.quote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald.
Sylvester heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat ik me alleen nog zijn vader kan herinneren.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaasquote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Frey het volgende:
Het zou pas leuk worden als die Femke door gaat draaien zoals Alice/Lisette.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
Faily Doedel genomineerd voor de Televizier Talent Award.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze draait misschien nog wel door op de trouwdag van Rik en Nuran!quote:Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaas
Ze belt met Australië?quote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef -Spring het volgende:
Hoi. Lurker meldt met een leuk shot.
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik vond Morris #1 ook inderdaad ontzettend kleurloos en smakeloos, een echt bleekgezicht. En bovendien voegde het personage helemaal niets toe!quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai.
Ik dacht destijds dat ze een grap maakten met die naam.quote:Op maandag 30 september 2013 16:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Was jij geen liefhebber van De Garage?![]()
Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ze belt met Australië?
Verder heb ik me weer vreselijk geërgerd aan Nina, maar ook aan de arrogantie van Aysen....
Nina: "Ik heb mijn papa opgebeld en die komt straks met een paar advocaten en dan ben ik binnen 10 minuten weer vrij en ben jij geschorst....
Aysen: "Al met de duurste advocaat kom je niet vrij"
Ik hoop dat beiden van een berg aflikkeren ofzo.... Liefst Aysen als eerste. Eens kijken of de shortie een kwaaie Ludo laat zien. Wordt tijd voor actie...![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Ludo komt in actie...![]()
![]()
Nu nog kijken of hij zich tegen Aysen gaat keren![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is de 5000ste aflevering vraag ik me ineens af
Ohquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.
Volgens mij zijn we vorig seizoen geëindigd op aflevering 4765; daar komen dit jaar dan 220 afleveringen (44 weken) bij. Dan zou de 5000-ste aflevering op de derde vrijdag van september 2014 uitkomen.
Liever een loop tegen Aysen haar hoofdquote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Kudo het volgende:
[..]
Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:De GTST-kerstspecial De Reünie, uitgezonden in seizoen 9 (1998-1999), is een op zichzelf staand verhaal met de lengte van een speelfilm.
Deze speciale aflevering speelt zich af rond een groot kerstdiner in het huis van de familie Alberts. Laura en Robert hebben werkelijk al hun familie, vrienden en bekenden uitgenodigd, in de hoop dat de kerstgedachte iedereen zal inspireren om tenminste één avond de vrede te bewaren. Aanvankelijk gaat alles goed. Het huis is prachtig versierd, de eerste gasten beginnen binnen te komen en er heerst een gemoedelijke en feestelijke sfeer.
Dat verandert wanneer zich enkele gasten melden die in het verleden op z'n zachtst gezegd nogal omstreden waren. Door de komst van deze oude bekenden slaat de stemming compleet om en lopen plotseling overal mensen te schreeuwen en ruzie te maken. Maar dan arriveert er een vredestichter die we ook nog van vroeger kennen...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf 24 oktober op dvd:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef WebHawk het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-beleggers-koud.html
Wie hebben we daar?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |