abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131684284
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_

Janine is in al die jaren ook weinig verandert trouwens. :)
Beter toch, keep loving her..... O+
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  zondag 29 september 2013 @ 20:39:26 #102
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_131686086
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:38 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Frank, de MILF-hunter :P
GILF that is.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zondag 29 september 2013 @ 21:09:09 #103
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131687700
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoeft het niet zeg! :{w
laten ze nou maar eens allebei definitief een ander krijgen
Nee, maar je kunt het merken aan de schrijvers. Ze hebben Julia voor Ludo, die toyboy voor Janine en het blijkt dat ze jaloers zijn op elkaar. Plus het feit dat het gastrollen zijn = Ludo en Janine :')
't Zal wel maanden duren, maar ze komen weer bij elkaar.
  zondag 29 september 2013 @ 21:46:22 #104
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131689685
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt het merken aan de schrijvers. Ze hebben Julia voor Ludo, die toyboy voor Janine en het blijkt dat ze jaloers zijn op elkaar. Plus het feit dat het gastrollen zijn = Ludo en Janine :')
't Zal wel maanden duren, maar ze komen weer bij elkaar.
Dit sowieso ja. Helaas..
pi_131696427
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Frey het volgende:
Weer een seizoen 9 special: Ludo bij A&A. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk eigenlijk al dit, dat grote bedrijf dat echt het domein was van de familie Alberts, pril beginnend in seizoen 4, ontheiligd door Ludo. Dit is eigenlijk het begin van Robert en Jef die na jarenlang grote figuren in de zakenwereld te zijn geweest, beginnen te vervallen tot 2 ouwe sulletjes die een beetje gaan aanrommelen. Eerst onder Ludo en daarna in een achteraf kantoortje.
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 00:07:02 #106
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131696840
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Vreselijk eigenlijk al dit, dat grote bedrijf dat echt het domein was van de familie Alberts, pril beginnend in seizoen 4, ontheiligd door Ludo. Dit is eigenlijk het begin van Robert en Jef die na jarenlang grote figuren in de zakenwereld te zijn geweest, beginnen te vervallen tot 2 ouwe sulletjes die een beetje gaan aanrommelen. Eerst onder Ludo en daarna in een achteraf kantoortje.
Weet je dat ik het hier niet mee eens ben? Ik vond het juist een hele leuke verhaallijn. Vooral de scènes tussen Ludo en de gebroeders Alberts zijn geweldig. Het had in seizoen 10 alleen anders af moeten lopen, namelijk dat Robert en Jef A&A weer terugkregen. Helaas werd er voor een nieuwe weg gekozen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 30 september 2013 @ 00:23:49 #107
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_131697305
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Beter toch, keep loving her..... O+
Caroline de Bruijn is wel een mooie vrouw ja!
Maar om eerlijk te zijn. Dan zou ik eerder bijv. een Cynthia Abma prefereren. :)
pi_131707523
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Frey het volgende:

[..]

Weet je dat ik het hier niet mee eens ben?
Dat hoeft ook niet, dat verwacht ook niemand en dat wist ik inderdaad.
quote:
Ik vond het juist een hele leuke verhaallijn. Vooral de scènes tussen Ludo en de gebroeders Alberts zijn geweldig. Het had in seizoen 10 alleen anders af moeten lopen, namelijk dat Robert en Jef A&A weer terugkregen. Helaas werd er voor een nieuwe weg gekozen.
Smaken verschillen. De scenes tussen Robert en Jef ben ik zelfs met je eens, maar tussen Ludo & Robert en Jef niet, ik heb me toen kapot zitten ergeren aan die verhaallijn en inderdaad met name aan het einde toen AA&V ophield te bestaan. Maar ook het begin van Ludo's komst, Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten. Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9. Ik vond het ten ene malen jammer dat A&A, AA&F en AA&V in het afgrijselijke Arts & Ads eindigde zonder de familie Alberts en in handen van Ludo (en later samen met Stefano). :{w

Ik heb bijna de neiging me ervoor te verontschuldigen dat we het deze keer zo falikant met elkaar oneens zijn, maar dat slaat ook nergens op. :P
Een heer met stijl
pi_131707813
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten.
Het laat me zelfs een beetje denken aan het laatste seizoen van de serie The A-Team, dat die onafhankelijke leger-eenheid met een sterke, eigenzinnige leider ineens onder een of ander dom generaaltje werkt en afhankelijk zijn geworden van diens grollen en grillen. :P
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 14:33:33 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131708379
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, dat verwacht ook niemand en dat wist ik inderdaad.

[..]

Smaken verschillen. De scenes tussen Robert en Jef ben ik zelfs met je eens, maar tussen Ludo & Robert en Jef niet, ik heb me toen kapot zitten ergeren aan die verhaallijn en inderdaad met name aan het einde toen AA&V ophield te bestaan. Maar ook het begin van Ludo's komst, Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten. Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9. Ik vond het ten ene malen jammer dat A&A, AA&F en AA&V in het afgrijselijke Arts & Ads eindigde zonder de familie Alberts en in handen van Ludo (en later samen met Stefano). :{w

Ik heb bijna de neiging me ervoor te verontschuldigen dat we het deze keer zo falikant met elkaar oneens zijn, maar dat slaat ook nergens op. :P
Smaken verschillen inderdaad. :P

Ik vond het gewoon een leuke verhaallijn en ik genoot enorm van de scenes met Ludo en de gebroeders Alberts. Van de fatale afloop van A&A had je toen nog geen weet. Het leek erop alsof Robert en Jef A&A uiteindelijk weer gewoon terug zouden krijgen. Maar dat gebeurde dus helaas niet meer in seizoen 10.
Na de maffia verhaallijn hadden ze alles weer in ere moeten herstellen, maar in plaats daarvan kregen we te maken met de vernieuwing.

Ik zie de verhaallijn met Ludo bij A&A daarom dus helemaal niet als "het begin van het einde", maar als de laatste fase van een voor mij fantastische tijd. Dat ze hierna kozen voor het einde van het A&A zoals we het kenden, dat blijft eeuwig zonde.
pi_131708414
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Smaken verschillen inderdaad. :P

Ik vond het gewoon een leuke verhaallijn en ik genoot enorm van de scenes met Ludo en de gebroeders Alberts. Van de fatale afloop van A&A had je toen nog geen weet. Het leek erop alsof Robert en Jef A&A uiteindelijk weer gewoon terug zouden krijgen. Maar dat gebeurde dus helaas niet meer in seizoen 10.
Na de maffia verhaallijn hadden ze alles weer in ere moeten herstellen, maar in plaats daarvan kregen we te maken met de vernieuwing.

Ik zie de verhaallijn met Ludo bij A&A daarom dus helemaal niet als "het begin van het einde", maar als de laatste fase van een voor mij fantastische tijd. Dat ze hierna kozen voor het einde van het A&A zoals we het kenden, dat blijft eeuwig zonde.
Voor mij is dat laatste wel met elkaar verbonden.
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 14:38:05 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131708492
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voor mij is dat laatste wel met elkaar verbonden.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat de schrijvers ook van plan waren om Robert en Jef A&A weer gewoon terug te geven, maar dat ze later toch anders hebben besloten in verband met de "vernieuwing".
  maandag 30 september 2013 @ 14:47:30 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131708754
quote:
Persoonlijk ben ik het personage Ludo pas echt gaan waarderen na seizoen 9.
Nou moet ik ook nog eens bekennen dat ik zelfs een klein beetje op zie tegen Ludo in seizoen 10 en 11. Ik vond hem in seizoen 9 zo geniaal, dat het voor mij echt bijna alleen nog maar tegen kan gaan vallen. Maar met die gedachte ga ik er ook naar kijken, dus teleurstellend kan het dan niet worden.
  roze maandag 30 september 2013 @ 15:32:56 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131709854
quote:
De prijzen die deze vier winnaars krijgen zijn zeker niet de minste. Zo krijgt Natascha een figurantenrol in de speciale 5000ste jubileumuitzending van GTST. Laura Postma een make-over bij Lorena’s. De naam van Milou Meijs wordt toegekend aan één van de nieuwe GTST-karakters en Astrid van de Bovenkamp krijgt een weekend workshop TV-acteren door Joep Sertons.
Ging over de GTST app, de winnaars. Stond op de GTST FB. Wel grappig dat er gewoon iemand vernoemd wordt naar de winnares
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 30 september 2013 @ 15:33:14 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131709859
Wanneer is de 5000ste aflevering vraag ik me ineens af
  maandag 30 september 2013 @ 15:36:46 #116
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131709938
Gelukkig laten ze die workshop over aan een echte acteur en niet aan iemand als Doedel.
pi_131710673
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje het gevoel dat de schrijvers ook van plan waren om Robert en Jef A&A weer gewoon terug te geven, maar dat ze later toch anders hebben besloten in verband met de "vernieuwing".
Ja wellicht zouden ze Ludo de boel weer laten afstoten ivm zijn verlamming, maar hebben ze besloten dat Robert en Jef opnieuw moesten beginnen. :')
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 16:31:34 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131711525
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja wellicht zouden ze Ludo de boel weer laten afstoten ivm zijn verlamming, maar hebben ze besloten dat Robert en Jef opnieuw moesten beginnen. :')
Was jij geen liefhebber van De Garage? :P :')
pi_131712184
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:31 schreef Frey het volgende:

[..]

Wie niet, die deprimerende grijstinten, een hok dat een kwart was van AA&V, Roberts nieuwe casual kleding en niet te vergeten zijn hippe nieuwe coupe maken het helemaal af natuurlijk. Je moet er haast wel van houden. :')
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 18:01:57 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131713913
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wie niet, die deprimerende grijstinten, een hok dat een kwart was van AA&V, Roberts nieuwe casual kleding en niet te vergeten zijn hippe nieuwe coupe maken het helemaal af natuurlijk. Je moet er haast wel van houden. :')
Wie weet als Wilbert Gieske weer terugkeert, dan beginnen Robert en Jef misschien weer een nieuw bedrijf:
"De Schuur".
pi_131715342
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Wie weet als Wilbert Gieske weer terugkeert, dan beginnen Robert en Jef misschien weer een nieuw bedrijf:
"De Schuur".
Begrijp me niet verkeerd hoor, Robert die terug zou keren en met Jef een snackbar zou beginnen zo nu al een ware verademing zijn, maar toen was de overgang nogal groot in mijn optiek.
Een heer met stijl
  maandag 30 september 2013 @ 18:59:37 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131715636
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, Robert die terug zou keren en met Jef een snackbar zou beginnen zo nu al een ware verademing zijn, maar toen was de overgang nogal groot in mijn optiek.
Ik zie het nog voor me ook. :P
pi_131715814
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Caroline de Bruijn is wel een mooie vrouw ja!
Maar om eerlijk te zijn. Dan zou ik eerder bijv. een Cynthia Abma prefereren. :)
Inderdaad! :P
pi_131715898
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo in het AA&V decor klopte gewoon niet vond ik, temeer omdat hij Robert en Jef niet op waarde wist te schatten.
Er klopte wel meer niet rond de afleveringen van deze tijd, ik noem maar even de entree van die verschrikkelijke Fischers :P
  maandag 30 september 2013 @ 19:15:57 #125
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131716250
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef Kudo het volgende:

[..]

Er klopte wel meer niet rond de afleveringen van deze tijd, ik noem maar even de entree van die verschrikkelijke Fischers :P
Ook daar had ik nog geen last van. :P
pi_131716492
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:

[..]

Ook daar had ik nog geen last van. :P
En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg! :P
  maandag 30 september 2013 @ 19:29:03 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131716737
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef Kudo het volgende:

[..]

En dat terwijl ze later stelselmatig bijna al je kijkplezier vergalden. Als ik hun entree scene straks zie, ben nog niet zover met seizoen 9, dan zit de kans er wel degelijk in dat ik de koude rillingen ervan krijg! :P
Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald. :P
pi_131717387
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Frey het volgende:

[..]

Aukje van Ginneken en Patrick Martens hebben mijn kijkplezier nooit vergald. :P
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.
  maandag 30 september 2013 @ 19:56:28 #129
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131717889
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai. Toegegeven, hij was niet zo irritant als Geert Hoes en ik kreeg er niet de moordneigingen van die ik elke keer als Joris Putman in beeld kwam had, maar toch was ik ook bij Patrick ontzettend blij dat hij eruit ging, en ik durf zelfs te zeggen dat ik Sylvester destijds leuker vond. Aan Aukje heb ik me in het begin ook veel geïrriteerd, maar die wende na een tijdje wel. Bij Lieke had ik dit eerder andersom: die begon wel redelijk, maar werd gedurende het einde steeds irritanter.
Sylvester heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat ik me alleen nog zijn vader kan herinneren.
Charlie moest in het begin trouwens ook een kreng zijn. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 september 2013 @ 19:58:47 #130
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131717997
Faily Doedel genomineerd voor de Televizier Talent Award.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  maandag 30 september 2013 @ 20:06:53 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131718327
Het zou pas leuk worden als die Femke door gaat draaien zoals Alice/Lisette.
pi_131718436
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Frey het volgende:
Het zou pas leuk worden als die Femke door gaat draaien zoals Alice/Lisette.
Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaas
  maandag 30 september 2013 @ 20:15:49 #133
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_131718717
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
Faily Doedel genomineerd voor de Televizier Talent Award.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Nou inderdaad! :') :') :') :X
  maandag 30 september 2013 @ 20:19:56 #134
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_131718886
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Heel eventjes dacht ik dat ze Bram zou vergiftigen ofzo, maar helaas
Ze draait misschien nog wel door op de trouwdag van Rik en Nuran! :)

Die Tim is trouwens ook echt een vervelend saai personage zeg. :O
pi_131719044
Hoi. Lurker meldt met een leuk shot. :P

pi_131719849
Wanneer krijgt Maxime eigenlijk weer een verhaallijn?

Het is nu een soort veredeld meubelstuk in huize Sanders geworden...
pi_131720031
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef -Spring het volgende:
Hoi. Lurker meldt met een leuk shot. :P

[ afbeelding ]
Ze belt met Australië? :+

Verder heb ik me weer vreselijk geërgerd aan Nina, maar ook aan de arrogantie van Aysen....
Nina: "Ik heb mijn papa opgebeld en die komt straks met een paar advocaten en dan ben ik binnen 10 minuten weer vrij en ben jij geschorst....
Aysen: "Al met de duurste advocaat kom je niet vrij"

Ik hoop dat beiden van een berg aflikkeren ofzo.... Liefst Aysen als eerste. Eens kijken of de shortie een kwaaie Ludo laat zien. Wordt tijd voor actie... ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

Edit: Ludo komt in actie... *O* *O*
Nu nog kijken of hij zich tegen Aysen gaat keren *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 26% gewijzigd door GSMboy op 30-09-2013 20:56:13 ]
pi_131720596
Aysen vond ik vandaag wel leuk vooral toen ze zei prinsesje tegen Nina
pi_131721182
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
Patrick Martens' Morris was gewoon gruwelijk saai.
Dat dus. Ik vond Morris #1 ook inderdaad ontzettend kleurloos en smakeloos, een echt bleekgezicht. En bovendien voegde het personage helemaal niets toe!
pi_131721797
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:31 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik dacht destijds dat ze een grap maakten met die naam. ;(
pi_131722965
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ze belt met Australië? :+

Verder heb ik me weer vreselijk geërgerd aan Nina, maar ook aan de arrogantie van Aysen....
Nina: "Ik heb mijn papa opgebeld en die komt straks met een paar advocaten en dan ben ik binnen 10 minuten weer vrij en ben jij geschorst....
Aysen: "Al met de duurste advocaat kom je niet vrij"

Ik hoop dat beiden van een berg aflikkeren ofzo.... Liefst Aysen als eerste. Eens kijken of de shortie een kwaaie Ludo laat zien. Wordt tijd voor actie... ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

Edit: Ludo komt in actie... *O* *O*
Nu nog kijken of hij zich tegen Aysen gaat keren *O* *O* *O* *O*

Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!
pi_131725792
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is de 5000ste aflevering vraag ik me ineens af
Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.
Volgens mij zijn we vorig seizoen geëindigd op aflevering 4765; daar komen dit jaar dan 220 afleveringen (44 weken) bij. Dan zou de 5000-ste aflevering op de derde vrijdag van september 2014 uitkomen.
  roze maandag 30 september 2013 @ 22:28:01 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131725853
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in de eerste maand van het volgende seizoen.
Volgens mij zijn we vorig seizoen geëindigd op aflevering 4765; daar komen dit jaar dan 220 afleveringen (44 weken) bij. Dan zou de 5000-ste aflevering op de derde vrijdag van september 2014 uitkomen.
Oh :') Dan moet ze gewoon een jaar wachtten lol. Dacht daardoor dat het misschien binnenkort al was.
pi_131727006
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Kudo het volgende:

[..]

Dat ze Ludo maar een nieuwe ''op de loop'' verhaallijn geven dan. Dit keer met Aysen!
Liever een loop tegen Aysen haar hoofd ;)....
  maandag 30 september 2013 @ 23:00:00 #145
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_131727088
Shortie:

SPOILER
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_131735907
Vanaf 24 oktober op dvd:

quote:
De GTST-kerstspecial De Reünie, uitgezonden in seizoen 9 (1998-1999), is een op zichzelf staand verhaal met de lengte van een speelfilm.

Deze speciale aflevering speelt zich af rond een groot kerstdiner in het huis van de familie Alberts. Laura en Robert hebben werkelijk al hun familie, vrienden en bekenden uitgenodigd, in de hoop dat de kerstgedachte iedereen zal inspireren om tenminste één avond de vrede te bewaren. Aanvankelijk gaat alles goed. Het huis is prachtig versierd, de eerste gasten beginnen binnen te komen en er heerst een gemoedelijke en feestelijke sfeer.

Dat verandert wanneer zich enkele gasten melden die in het verleden op z'n zachtst gezegd nogal omstreden waren. Door de komst van deze oude bekenden slaat de stemming compleet om en lopen plotseling overal mensen te schreeuwen en ruzie te maken. Maar dan arriveert er een vredestichter die we ook nog van vroeger kennen...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:12:49 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131741098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf 24 oktober op dvd:

[ afbeelding ]

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:18:59 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131741271
Die ga ik op mijn kerstlijstje zetten en dan lekker kijken met de kerst. _O_
pi_131742026
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:47:53 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131742050
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')