SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:39 schreef Eerin het volgende:
Is er ook iets bekend over wanneer die irritante Femke er weer uit gaat? Zelfs Inge Schrama acteerde beter, mijn hemel, wat een vreselijk figuur.
Inge een van de beste actrices?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.
Nee?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boeit het iemand wie Mike vermoord heeft?
allebei die karakters mogen van mij zo in de prullenbak. ze voegen echt niets toequote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks tegen Inge Schrama, dat is een van de beste actrices. Haar karakter was de laatste tijd gewoon gewoon een zeikerd, maar ze acteert niet slecht. Femke daarentegen, is een grote ramp.
quote:
inge schaamhaarquote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vrijdag. Cliffhanger en shit.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef Joene het volgende:
Maar goed wanneer gaat Wiet ,Tim neuken ?
Omdat het politiekorps al jaren niets meer voorstelt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Sway- het volgende:
Die baas van Menno kan ook lekker acteren zeg, nog erger dan Femke. En hoezo kan Aysen nu opeens wel meedoen, om die vingerafdrukken dus opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef WorkBitch het volgende:
Weten jullie wie dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Weten jullie wie dit is?Hij speelde al in een hoop series en films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o.a. Tasjesdief en Schnitzel Paradijs
ooit hadden we ook Herman Hogendoornquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het politiekorps al jaren niets meer voorstelt.
Ooit hadden we nog deze man:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een geweldige rechercheur, gespeeld door een fantastisch acteur met een prachtige stem.
Als ik scènes weer zie met hem en je let dan op de kleine dingetjes, dan vraag ik me echt af of ze alles ook zo schreven, of dat Ger Smit zelf ook een eigen invulling gaf aan deze rol.
Ik vind haar echt geen sterke actrice, ze trekt altijd maar dezelfde verongelijkte kop..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Dat je haar niet mist komt door haar personage, maar ze kan echt wel acteren. In ieder geval beter dan een Nina, Lucas, Noud, Julia, Femke, Nuran, Tim, Aysen, etc...
Weten jullie wie dit is?Micha Hulshof, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er echt een film die Tasjesdief heet? Met Marly in de hoofdrol?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hij speelde al in een hoop series en films.
o.a. Tasjesdief en Schnitzel Paradijs
Haar vervangster had een mysterieuzere glimlach.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt geen sterke actrice, ze trekt altijd maar dezelfde verongelijkte kop..
Goeie grap.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is er echt een film die Tasjesdief heet? Met Marly in de hoofdrol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Al die lekkere chicks verdwijnen....quote:
Vond Jack veel leuker....quote:Op donderdag 26 september 2013 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ooit hadden we ook Herman Hogendoornen Annet
Wie is Monica? Doesn't ring a bell.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Al die lekkere chicks verdwijnen....
(Het lijkt wel alsof ze allemaal door Ludo zijn opgeruimd....)
Okee, dat kan.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vond Jack veel leuker....
Mis Jackieeeeeeeeeeeeeeeeeee boy........
Femke (karakter) is ook geen slechte actrice. Maar ze speelt gewoon echt een belachelijke rol..quote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vond haar altijd goed acteren in Kinderen geen bezwaar, maar in gtst acteert ze echt heel slecht hoor. Het lijkt wel of iedereen die in gtst komt ineens niet meer kan acteren. Plus het feit dat ze een stom karakter speelt, maakt het dat ik me aan haar dood irriteer. Zelfde was met Maarten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Femke (karakter) is ook geen slechte actrice. Maar ze speelt gewoon echt een belachelijke rol..
Aha, jij let alleen op mannen?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:19 schreef Eerin het volgende:
[..]
Wie is Monica? Doesn't ring a bell.
Haha ja, moet zeggen dat ik Jack wel een van de betere vond, maar ik geef je gelijk als het aankomt op Morris/Charlie/Barbara. Maar Charlie deed het de laatste tijd best goed. Maar in het begin was ze echt annoying....quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, dat kan.
Ik vond het een deel van het gezwel waar GTST de afgelopen seizoenen flink mee te kampen had. Samen met, of eigenlijk als hoofdonderwerp die vreselijke Charlie, Morris en Barbara. Heel fijn dat die opgesodemieterd zijn uit de reeks.
Wat is de begin tijd van Charlie ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:01 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ja, moet zeggen dat ik Jack wel een van de betere vond, maar ik geef je gelijk als het aankomt op Morris/Charlie/Barbara. Maar Charlie deed het de laatste tijd best goed. Maar in het begin was ze echt annoying....
Haha, niet bij GTST, nog weinig leuks voorbij zien komen. Ik ga Monica even googlen. Oh! Is zij die van Bing? Ook zo'n geniale actrice. Talentjes zijn het.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Aha, jij let alleen op mannen?
Ik schakelde na de reclame ook weer eens in. En dacht hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze troep weer eens 5 minuten en Janine heeft opeens een toyboy?
Het is opzich niet gek dat die relatie alweer op spanning staat nu Mike dood is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik schakelde na de reclame ook weer eens in. En dacht hetzelfde!![]()
Nu wachten we in spanning op het moment dat Ludo, jaloers zal gaan worden.![]()
En Anton en Bianca hadden ook weer eens ruzie met elkaar. Ook heel verrassend.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:09 schreef Frey het volgende:
Shortie:Edit: GevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee, dat misschien niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is opzich niet gek dat die relatie alweer op spanning staat nu Mike dood is.
het zal wel een opzetje zijn naar de exitquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En Anton en Bianca hadden ook weer eens ruzie met elkaar. Ook heel verrassend.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zal wel een opzetje zijn naar de exit
Ehm, ze wordt vervangen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zal wel een opzetje zijn naar de exit
ja maar wie weet loopt ze eerst weg ofzo en komt na een week of wat weer terug.quote:
Helen Helmink in seizoen 2.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wie weet loopt ze eerst weg ofzo en komt na een week of wat weer terug.
dian was ook weg en ineens kwam ze terug als een ander (als ik me goed herinner)
Bianca die wordt begraven door haar nep zoonquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Helen Helmink in seizoen 2.![]()
Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. Wel ben ik benieuwd wie de rol gaat overnemen.
en wordt ze gered door Maximequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:51 schreef flanken het volgende:
[..]
Bianca die wordt begraven door haar nep zoon
Welnee, die nep zoon slaat (die bemoeizuchtige) Maxime eerst in een coma waar ze niet meer uitkomt!quote:
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunterquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze troep weer eens 5 minuten en Janine heeft opeens een toyboy?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:25 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de kerstfilm nou precies is opgenomen.De film werd in oktober opgenomen, de scènes van februari in eind november/december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Frank, de MILF-hunterquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie terug was.. SHO / GTST #175: Fos, de MILF-hunter
ik geloof het graag!quote:Op zondag 29 september 2013 02:22 schreef Frey het volgende:
Ludo Sanders was in seizoen 9 echt op zijn allerbest.![]()
![]()
Ik had mijn hoop ook gevestigd op een dode Nina. Ludo die door het lint zou gaan en vervolgens iedereen te grazen zou nemen van wie hij dacht dat hij of zij er iets mee te maken had. In plaats daarvan zitten we nu opgescheept met dat gedoe met Julia. Dat vinden de schrijvers blijkbaar spannender.quote:Op zondag 29 september 2013 03:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
ik geloof het graag!![]()
Een dode Nina in dit seizoen had het misschien kunnen evenaren. Maar helaas!
quote:Op zondag 29 september 2013 03:21 schreef Koosnaam het volgende:
Cliffhanger seizoen 4.HarmsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die onhandigheid ook.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad!quote:Op zondag 29 september 2013 03:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop ook gevestigd op een dode Nina. Ludo die door het lint zou gaan en vervolgens iedereen te grazen zou nemen van wie hij dacht dat hij of zij er iets mee te maken had. In plaats daarvan zitten we nu opgescheept met dat gedoe met Julia. Dat vinden de schrijvers blijkbaar spannender.
Harmsen was echt geweldig in seizoen 4!quote:Op zondag 29 september 2013 03:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen![]()
Die onhandigheid ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef GSMboy het volgende:
Aysen en Ludo zijn beiden compleet verschillende personages, maar beiden laten zich door niets of niemand afschrikken. Ik ben benieuwd hoe eventuele interacties tussen hen verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel!quote:Op zondag 29 september 2013 14:14 schreef DoctorandusA het volgende:
Jongens, zeg dat dit niet waar is?![]()
http://www.gtstfanclub.nl/2013/09/cynthia-abma-stopt-met-gtst/
quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Harmsen was echt geweldig in seizoen 4!![]()
Ook toen hij nog probeerde om de moeder van Roos te versieren in de laatste aflevering.![]()
dat is toch al veel langer? ze deden toch ook al jaren iets met sieraden/oorbellen?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef DoctorandusA het volgende:
Nina en Lorena gaan samenwerken... Dat is ook alleen maar omdat beide acteurs in RL veel met elkaar optrekken de laatste tijd, door oa de Ibiza film.
hoeft het niet zeg!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Frey het volgende:
Weer een seizoen 9 special: Ludo bij A&A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janine is in al die jaren ook weinig verandert trouwens.![]()
Ik zou het ook niet meer erg vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeft het niet zeg!![]()
laten ze nou maar eens allebei definitief een ander krijgen
Heel erg jammer dit.quote:Op zondag 29 september 2013 14:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Helaas wel!
Maar dit is al bijna een week bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |