quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Graag gedaan!quote:
knuffel ze ! Ik ga pubers vermaken en kijken hoe het is op school met het gebeuren van vrijdagquote:Op maandag 23 september 2013 06:52 schreef Toekito het volgende:
Bijna knuffelen met Takke, Cat en Greys
komt goedquote:Op maandag 23 september 2013 07:13 schreef Adnap het volgende:
[..]
knuffel ze ! Ik ga pubers vermaken en kijken hoe het is op school met het gebeuren van vrijdag
Doe ze ook een knuffel van mijquote:Op maandag 23 september 2013 06:52 schreef Toekito het volgende:
Bijna knuffelen met Takke, Cat en Greys
Zo gauw ik je een keer zie, maar wanneer dat is weet ik nog nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
wanneer krijg ik een knuffel van jou?
schandaligquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Zo gauw ik je een keer zie, maar wanneer dat is weet ik nog niet
Yooooooooooooo zwangere dame, alles goed?quote:
Je hebt kinderenquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Adnap het volgende:
ik wil ook knuffelsdas zo ongeveer het enige wat ik mis aan geen man in mijn leven : knuffelen
Dat knuffelt toch anders, maar idd die knuffelen volop (en dat voor pubers !)quote:
ja, stelt niets voor, muziekje meenemen en luisterenquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier ervaring met een MRI? Ik mag binnenkort en ben wel benieuwd wat ik zo ongeveer kan verwachten
het is niet zo eng maar je mag geen metalen dragen. mijn piercing gaf gelukkig geen storingenquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier ervaring met een MRI? Ik mag binnenkort en ben wel benieuwd wat ik zo ongeveer kan verwachten
Ok, dankjewel. Contrastvloeistof krijg ik niet, dus dat scheeltquote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, stelt niets voor, muziekje meenemen en luisteren
t maakt veel herrie en je moet stil liggen
als ze contrastvloeistof inspuiten krijg je t gevoel dat je moet plassen maar dat is niet zo
Klopt, dat had de arts al gemeld. Gelukkig heb ik geen piercingsquote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is niet zo eng maar je mag geen metalen dragen. mijn piercing gaf gelukkig geen storingen
Jupquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Ja ik heb er vorig jaar 2 gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Ja er zijn van de val nog steeds klachten. Krijg ook een E.E.G., maar die heb ik al eens eerder gehad dus daarvan weet ik wat ik kan verwachten. En er zijn vandaag al foto's gemaakt van torso + nek en de arts heeft een neurologisch onderzoek uitgevoerd. En dan mag ik ook nog langs de revalidatie arts (psycholoog) voor tips & tricks hoe ik evt. er beter mee om kan gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vond er niks engs aan. nu ben ik ook niet claustrofobisch aangelegd. Ik vond alleen het geluid irritant dus neem of muziek of oordoppen mee.
Moet je voor je hoofd?
Oh dat is wel goed om te weten dat je zelfs je lippen niet vochtig mag maken. Dat zal wel even goed opletten zijn. Ik krijg een brief met daarin de afspraak, dus op dit moment nog geen idee.quote:Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb er vorig jaar 2 gehad.
Veel mensen vinden het akelig omdat je in een buis ligt maar ik vond dat we meevallen
Ik heb gewoon mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te ontspannen .
Wat ik wel hinderlijk vond is de herrie wat het ding maakt, het lijkt net of je midden in een grote verbouwing zit
Het moeilijkste vond ik het stilliggen, ik mocht niets bewegen zelfs mijn lippen niet vochtig maken maar dat was omdat ik een scan van mijn hoofd en nek had en omdat het bijna een uur was.
Als het een scan is van lagere delen zal dat wel niet hoeven.
Veel succes alvast, wanneer moet je ?
hoofdpijn kan ook van de ogen komenquote:Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja er zijn van de val nog steeds klachten. Krijg ook een E.E.G., maar die heb ik al eens eerder gehad dus daarvan weet ik wat ik kan verwachten. En er zijn vandaag al foto's gemaakt van torso + nek en de arts heeft een neurologisch onderzoek uitgevoerd. En dan mag ik ook nog langs de revalidatie arts (psycholoog) voor tips & tricks hoe ik evt. er beter mee om kan gaan.
Dat weet ik, maar ik ben begin dit jaar van de trap af gevallen en het is helaas niet alleen hoofdpijnquote:Op maandag 23 september 2013 13:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoofdpijn kan ook van de ogen komen
Zal ik zeker doen, hoe laat heb je de afspraak?quote:ik moet donderdag voor de oogzenuw. duimen jullie dan voor mij?
Er zijn ook MRI-scanners die niet tunnelvormig zijn. Als je zo'n tunnel vervelend vindt kun je kijken of je ergens terecht kunt waar ze zo'n "donut" hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Puala het volgende:
Oh dat is wel goed om te weten dat je zelfs je lippen niet vochtig mag maken. Dat zal wel even goed opletten zijn. Ik krijg een brief met daarin de afspraak, dus op dit moment nog geen idee.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Zo, ik ben er weer. Alweer.... ik was al eerder even langsgewipt, maar iets met afstuderen en communicatie-missers, administratieve puinhopen en bergen stress....
![]()
Afijn, ik ben geslaagd, dus nu heb ik weer zeeën van tijd over om te Fok!ken!
(en werk te zoeken enzo, maar goed, details....)
als kinderen mochten we het niet, ouder als hulpverlenerquote:Ik heb alleen het vorige topic even snel teruggelezen, dus excuses als ik iets belangrijks niet benoem:
@f_r:Echt de laatste loodjes nu.... dus naast alle ongemakken ook de leukere dingen nu, zoals een geboortekaartje uitzoeken enzo?
![]()
@ Puala: Wat balen dat je er nog zoveel klachten van hebt. Ik vond de MRI niet eng, wel bloedirritant dat je niet mocht bewegen. (Want dan gaat juist alles jeuken en wil elke spier bewegen natuurlijk
). Vraag echt of je een CD mag meenemen, want ik heb ongeveer een uur naar kletsende radio-DJ's en reclame geluisterd, en dat vond ik eigenlijk nog gekmakender dan dat hele MRI apparaat zelf
.
Wordt er alleen een scan van je hoofd gemaakt, of ook echt je bovenlichaam? In het eerste geval heb je kans dat je niet helemaal in de tunnel hoeft.
@Adnap: Heftig weekje zo voor je!
@Ynske: Leuk hoor, is er een speciale reden dat je nooit eerder oorbellen hebt gehad (of ze weer hebt laten zetten)?
Er komen ook enkele momenten dat de herrie stopt en dan kun je dus wel je lippen vochtig maken maar dit is echt maar heel even.quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed om te weten dat je zelfs je lippen niet vochtig mag maken. Dat zal wel even goed opletten zijn. Ik krijg een brief met daarin de afspraak, dus op dit moment nog geen idee.
Tof! Ik heb zelf lang niet altijd oorbellen in, maar ik vind het soms toch wel leuk/mooi, tijdens een avondje uit ofzo. Effe lekker echt de vrouw uithangenquote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
als kinderen mochten we het niet, ouder als hulpverlener
later niet mee bezig geweest. nu al een tijdje dat ik wel graag wilde maar niet durfde
en zaterdag maar gewoon gegaan, ben er blij mee
Dankje!quote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, geslaagd, gefeliciteerd!Goed je weer te zien
Alles goed met de beestenbende ook?
Toekje!quote:
Dit dus en gefeliciteerd Candaasjequote:Op maandag 23 september 2013 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best een fotootje van Diva en Cas
Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...quote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Zo, ik ben er weer. Alweer.... ik was al eerder even langsgewipt, maar iets met afstuderen en communicatie-missers, administratieve puinhopen en bergen stress....
![]()
Hoe is het met jou en de afstudeerchaos ?quote:Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...
gefeliciteerd met je afstuderen![]()
![]()
De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaalquote:Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de afstudeerchaos ?
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaal
Ja dat gaat wel, maar een sociaal leven zit er helaas niet in naast het reizen en werken. Maar ook als het reizen minder is verwacht ik niet. Ik kan bijv. niet naar de kantine in een groepje praten, want de groepjes om me heen en de muziek leiden gewoon veel te veel af.quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
balen van je klachten puala. hopelijk kunnen ze je na alle onderzoeken beter helpen. lukt het wel te werken met je nu redelijk lange reistijden?
Dankjewel voor de tip, ze hebben hier net een nieuwe vertelde de arts. Maar op zich zie ik geen bezwaar tegen zo'n tunnelquote:Op maandag 23 september 2013 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn ook MRI-scanners die niet tunnelvormig zijn. Als je zo'n tunnel vervelend vindt kun je kijken of je ergens terecht kunt waar ze zo'n "donut" hebben.
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd met je diplomaquote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Candaasje het volgende:
![]()
![]()
Afijn, ik ben geslaagd, dus nu heb ik weer zeeën van tijd over om te Fok!ken!
(en werk te zoeken enzo, maar goed, details....)
Ik heb alleen het vorige topic even snel teruggelezen, dus excuses als ik iets belangrijks niet benoem:
@f_r:Echt de laatste loodjes nu.... dus naast alle ongemakken ook de leukere dingen nu, zoals een geboortekaartje uitzoeken enzo?
![]()
@ Puala: Wat balen dat je er nog zoveel klachten van hebt. Ik vond de MRI niet eng, wel bloedirritant dat je niet mocht bewegen. (Want dan gaat juist alles jeuken en wil elke spier bewegen natuurlijk
). Vraag echt of je een CD mag meenemen, want ik heb ongeveer een uur naar kletsende radio-DJ's en reclame geluisterd, en dat vond ik eigenlijk nog gekmakender dan dat hele MRI apparaat zelf
.
Wordt er alleen een scan van je hoofd gemaakt, of ook echt je bovenlichaam? In het eerste geval heb je kans dat je niet helemaal in de tunnel hoeft.
@Adnap: Heftig weekje zo voor je!
@Ynske: Leuk hoor, is er een speciale reden dat je nooit eerder oorbellen hebt gehad (of ze weer hebt laten zetten)?
Ik zal zo eens kijken of ik een leuke kan maken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best een fotootje van Diva en Cas
Dankje!quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dus en gefeliciteerd Candaasje
![]()
![]()
Haha, mag je wel vragen hoor. Ik gooi het wel even in een spoiler. ('t Is geen enorm geheim hoor, maar nouja...). 't Is wel een lap tekstquote:Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...
gefeliciteerd met je afstuderen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 23-09-2013 15:00:31 ]
Wat moest je maken?quote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaal
Merci!quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel, maar een sociaal leven zit er helaas niet in naast het reizen en werken. Maar ook als het reizen minder is verwacht ik niet. Ik kan bijv. niet naar de kantine in een groepje praten, want de groepjes om me heen en de muziek leiden gewoon veel te veel af.
[..]
Dankjewel voor de tip, ze hebben hier net een nieuwe vertelde de arts. Maar op zich zie ik geen bezwaar tegen zo'n tunnel
[..]
Nog gefeliciteerd met je diplomaOh radio vind ik ook niet zo erg, mits het dan maar een goede zender is. Gaat vast wel goed komen
Dankjewel!quote:Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef Adnap het volgende:
Cnadaasje van harte !!!
Puala fijn dat ze je goed gaan onderzoeken, CT scan vond ik niet erg, MRI wel maar ik ben claustrofoob geval, ik moet binnenkort voor mijn schouder *Brrr*
Een scriptie. De voorkant is ontworpen door onze DTP-er, daar waag ik me zelf niet aanquote:
kwart na elf (11u15 dus)quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben begin dit jaar van de trap af gevallen en het is helaas niet alleen hoofdpijn
[..]
Zal ik zeker doen, hoe laat heb je de afspraak?
Nah, ik hoef niet zoveel meer te doen. Enkel nog even een mailtje te sturen naar de tutor dat ze het diploma kan gaan aanvragen. Daar zit wel enige wachttijd op (volgens mij kan het pas in oktober echt aangevraagd en verstuurd worden), maar ok, ik ga in de tussentijd mijn website en blog in orde maken, en gewoon sollicitaties de deur uit sturen. (Dat is een voordeel van dit vakgebied; werkgevers kijken niet naar diploma's, maar naar je portfolioquote:Op maandag 23 september 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, wat een ellende zegDus je moet nog afstuderen nu? Wanneer kan je afstuderen dan, heb je ook een wachttijd?
[..]
Een scriptie. De voorkant is ontworpen door onze DTP-er, daar waag ik me zelf niet aan
Spannend hoor, een hele nieuwe fase!quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet zoveel meer te doen. Enkel nog even een mailtje te sturen naar de tutor dat ze het diploma kan gaan aanvragen. Daar zit wel enige wachttijd op (volgens mij kan het pas in oktober echt aangevraagd en verstuurd worden), maar ok, ik ga in de tussentijd mijn website en blog in orde maken, en gewoon sollicitaties de deur uit sturen. (Dat is een voordeel van dit vakgebied; werkgevers kijken niet naar diploma's, maar naar je portfolio)
Scriptie is goedgekeurd, ik kan ook niet meer zakken, maar ik moet nog wel verdedigen.quote:Hoor je snel of je scriptie is goedgekeurd, of moet je ook nog gaan verdedigen enzo?
Ja inderdaad! Ik moet er nog een beetje aan wennenquote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spannend hoor, een hele nieuwe fase!
Oh, lekker!quote:Scriptie is goedgekeurd, ik kan ook niet meer zakken, maar ik moet nog wel verdedigen.
Dankjequote:Op maandag 23 september 2013 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
candaasje gefelicteerd maar wat een lijdensweg is het geweest zeg. en dan ook nog zo ziek op vakantie. migraine door stress???
quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
en waar blijft de foto van diva en cas dan?????
heel erg ongeduldig. al wordt mijn geduld al mnd ernstig op de proef gesteldquote:Op maandag 23 september 2013 16:29 schreef Toekito het volgende:
[..]ongeduldig die vrouwen van tegenwoordig
quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel erg ongeduldig. al wordt mijn geduld al mnd ernstig op de proef gesteld
Als Christan nou geen zin heeft, wil ik wel mee met jullie hoor!quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken of Christan zin heeft in een paar dagen Londen in de herfstvakantie
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripjequote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef Bamba het volgende:
Als Christan nou geen zin heeft, wil ik wel mee met jullie hoor!
Hoe kun je niet naar Londen willen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripje)
Leuk!quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik ze in bed stoppen en zelf ook lekker onder de wol kruipen. Welterusten!![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Leuk!![]()
(Maar qltel is wel een beetje vreemd)
En dan speciaal voor de konijnenfanclub:
Candaasje, wat een schatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik ze in bed stoppen en zelf ook lekker onder de wol kruipen. Welterusten!Wat een leuke foto's
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Anders wil jongste wwelquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken of Christan zin heeft in een paar dagen Londen in de herfstvakantie
zei iemand vlaai?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Feli indaha!Heb je voldoende vlaai in huis?
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
Indaha, van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag!
Jullie vleiersquote:
geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 06:56 schreef indaha het volgende:
Dank jullie wel allemaal
[..]
[..]
Jullie vleiers![]()
Ik vier vandaag al voor de 9e keer mijn 40e verjaardag
Heerlijk toch ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:56 schreef indaha het volgende:
Dank jullie wel allemaal
[..]
[..]
Jullie vleiers![]()
Ik vier vandaag al voor de 9e keer mijn 40e verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:59 schreef Candaasje het volgende:
Aaaaha........das ook niks nee.
Ik mag vanavond mee naar de DA voor de kat van mijn ouders/zus.
Zus is niet thuis maar maakte zich wel zorgen (ik vind hem al tijden wat mager, maar hij had laatst ook een bult die af en toe voelbaar was, en hij ademde gisteren raar, volgens zus.) En hoewel hij voorgaande jaren altijd heel rustig bij de DA is geweest, was het de laatste keer volgens mijn zusje echt een hels katje (ok, nog niks vergeleken bij Pukkie) en zou mijn vader wel eens hulp kunnen gebruiken. Het fijne is alleen dat ik vrij weinig mag doen bij Black zonder een haal of een hap te krijgen van hem....
Ik denk dat die reactie wel meevalt Candaasje , het is niet zo dat hij verwaarloosd is en oudere katten zijn vaker mager soms ook zonder dat er iets heel ernstigs aan de hand is , ik hoop dat het meevalt voor de kat en dat het voor jou zonder haal of hap aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel Sara
Rewimo beterschap
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
En met je laptop aan de eettafel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, de ensuite is niet zo heel breed en willen we eik ook als computerruimte gaan gebruiken, vooral ook omdat mijn vriend 2 dagen in de week verplicht thuis moet werken. Dus in een nis die er in zit gaan we een werkblad maken zodat we twee laptops naast elkaar kunnen. Als je dan tegen de andere muur ook nog een eettafel zet wordt het wel erg druk
Maar zoals ik zeg we zullen wel eens gaan schuiven zaterdag/zondag
Vandaag is mijn moeder komen helpen inpakken en poetsen hier.. Pfoe wat pakt die door. Echt geen moment rustNaja dat ga ik nu maar ff inhalen dan
Ja, op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaa, op Indaha's verjaardag, kan het leuker?
Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaa, op Indaha's verjaardag, kan het leuker?
Arme F_r danquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou het wel een beetje ver over de datum gaan, vind je niet?
Ja ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Ynske het volgende:
En een mooie datum!
Gefeliciteerd F_R ben benieuwd hoe t met je is, en hoe de kleine heet
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Ynske het volgende:
En een mooie datum!
Gefeliciteerd F_R ben benieuwd hoe t met je is, en hoe de kleine heet
Dat zitten we nu en dat willen we dus niet meerquote:
quote:
En f_r was vanmorgen nog gewoon felicitaties aan het uitdelenquote:
Je bent van harte welkom hoorquote:
Ik kom gewoon als jullie er wonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoorIk weet zeker dat je het house warmt als je langskomt
![]()
We zijn er nu alleen even alleen 's avonds denk ikYashi rijdt niet in de auto met spullen en ik moet de rest van de week 0900-1800 werken
Hee tijd niet gezien! Hoe is het met jou en Boe?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Qwea het volgende:
Feli fr!in November weekje kerkrade
Dus dat wordt Heerlen, Valkenburg, Maastricht, Antwerpen en Duitsland.
Ff oh-oh slaan enzo
word ik nou gewoon apart benoemt omdat ik een seksueel getinte grap maak?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:51 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh Toek![]()
En mogguh iedereen anders hetende dan Toek!
Ahhhhhhhhquote:Op woensdag 25 september 2013 09:58 schreef indaha het volgende:
Beterschap voor alle zieken, de herfst komt er aan dus dat wordt weer snotteren
![]()
Kijk eens wat ik voor een mooie foto vond
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1235
Gefeliciteerd met je man Bamba
Jup, deze keer wel. Maar ik maak er geen gewoonte vanquote:Op woensdag 25 september 2013 09:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
word ik nou gewoon apart benoemt omdat ik een seksueel getinte grap maak?
Lijkt er dan wel op dat het niet de goede is jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens problemen met 123inkt. Ik heb een cartridge van hun huismerk besteld vorige week voor mijn printer en hij herkent de cartridge niet. 20x over en heen gemaild, volgens hun moet het gewoon passen. Hebben ze een nieuwe (dezelfde type) gestuurd, precies hetzelfde probleem. Ik heb al een paar keer geopperd of het niet gewoon de verkeerde cartridge is? Nu zit ik met 2 inktpatronen die niet werken. Die ik dus echt niet ga betalen als het hun schuld is
Idd!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet hem nu ook en hij is prachtig
Voor mij jeugdsentimentquote:
Nee joh, ik blijf niet eeuwig 20quote:Op woensdag 25 september 2013 11:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Voor mij jeugdsentimentJij was toen net geboren ofzo?
![]()
Ik ben bijna 31. Toen de backstreet boys net begonnen was ik 11 ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh, ik blijf niet eeuwig 20zo veel ouder ben jij toch niet?
In mijn jeugd heb ik zo veel uitvoeringen gedaan op nummers van the backstreet boys
Oh dan ben je ouder dan ik dachtquote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bijna 31. Toen de backstreet boys net begonnen was ik 11 ofzo.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dan ben je ouder dan ik dacht
Dat heb je wel vakerquote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dan ben je ouder dan ik dacht
Heb je hem al?quote:
Ja echt een mooie lieve naamquote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker
[..]
Heb je hem al?
Zo voel ik me anders nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige naam, past goed bij Ean
Jullie zijn allemaal broekies(behalve Indaha dan, da's gewoon een jonge blom)
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige naam, past goed bij Ean
Jullie zijn allemaal broekies(behalve Indaha dan, da's gewoon een jonge blom)
Ik vind hem ook heel erg mooiquote:
Ja hè, die broekies moeten nog maar zien dat ze zulke prachtige blommen worden als wijquote:Op woensdag 25 september 2013 11:40 schreef indaha het volgende:
Wij blommen doen het nog best aardig
Als Indaha en ik dat zijn, ben jij het zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ben echt geen jonge blom meer hoor
nou dan mogen jullie jonge blommen zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als Indaha en ik dat zijn, ben jij het zeker
Ja die beginnen gewoonquote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad oud wief
Ik loop hier weer te twijfelen waar ik ga beginnen/verder ga. Wat dat betreft zijn moeders gewoon zo handig
Ben ik toch echt een late herfstasterquote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ben echt geen jonge blom meer hoor
Okk ik ben ook zo nieuwsgierig !quote:
Leuk tochquote:Op woensdag 25 september 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
![]()
Mama_mia en ik gaan naar One Direction
![]()
Als een kind zo blij ben ik
Tofquote:Op woensdag 25 september 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
Nu ben ik helemaal nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 september 2013 17:09 schreef Adnap het volgende:
FR wat een mooie naam en wat een prachtige combinatie !!
OMG ,,,, maar gingen die kaarten zaterdag niet in de verkoop ? (tenminste dat vertellen de verliefde pubers hier)quote:Op woensdag 25 september 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
![]()
![]()
Jaaaa! Maar wij hebben via de presale in Duitsland besteldtdtddtdquote:Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
OMG ,,,, maar gingen die kaarten zaterdag niet in de verkoop ? (tenminste dat vertellen de verliefde pubers hier)
jammerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, deze keer wel. Maar ik maak er geen gewoonte van
Gefeli Bama!
Jij welquote:
Hee, hoe is het nu met jou en Baby 2.0?quote:
Oei. Bijslapen geen optie? Ik wou nog even zeggen dat de naam van babymopje veel betekent voor me.quote:
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, hoe is het nu met jou en Baby 2.0?
Had je toen ook een ks? Dat weet ik niet meer. Is sowieso pijnlijk, vooral in je buikspierenquote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.
sac heeft krampjes dus dat was net een boze kabouter affelopen nacht. en ik wil de ka nog vragen of ze reflux heeft.
Het is een zware buikoperatie en bij Ean had je ook een ks toch? Doe rustig aan he, ik weet als geen ander dat je echt goed moet herstellen van een ksquote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.
sac heeft krampjes dus dat was net een boze kabouter affelopen nacht. en ik wil de ka nog vragen of ze reflux heeft.
Slaapkopquote:
Ik duim en het gaat vast goedkomenquote:Op donderdag 26 september 2013 08:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oei. Bijslapen geen optie? Ik wou nog even zeggen dat de naam van babymopje veel betekent voor me.
Duimen jullie voor me vanaf 11u15? Ik ben een beetje bang
Wat fijn dat het nu beter gaat met drinkenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Ean was het een spoedkeizersnede. Daar ging ik rechtstreeks naar de ok werd de ruggeprik in 1x goed erin gejast en 5min later was ze er.
Nu was het een niet echt geplande en ook niet direct spoedkeizersnede. Ik ben er wel tussen gezet dus moest eerst naar de recovery. De anesthesist kreeg de ruggeprik niet goed gezet tig keer geprikt. Dat voel ik nu ook nog. Maar toen dat allemaal goed zat was ze er in 7min en mocht ze bij mij blijven
We hebben nu dezelfde fles als bij Ean en direct drinkt ze rustiger en geen gekrijst direct erna
Wat lief dat ze haar zusje gelijk accepteert en graag wil helpenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag onder de douche geweest en nu even rust dus. Zo bezoek dus slapen heeft nu geen nut meer.
Ean dacht de eerste dag al dat ze HAAR baby wel vast mocht houden. Ean haar reactie:
"Mijn baby kom maar mama mij baby vasthouden,,
"mijn baby niet fles op,,
"baby moe'' al wijzend naar de couveuse.
Morgen komt ze ons mee ophalen ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.
Wat lief!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag onder de douche geweest en nu even rust dus. Zo bezoek dus slapen heeft nu geen nut meer.
Ean dacht de eerste dag al dat ze HAAR baby wel vast mocht houden. Ean haar reactie:
Mocht Sac ook bij je blijven op de uitslaapkamer of is jullie ziekenhuis nog niet zo hip dat dat mag?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Ean was het een spoedkeizersnede. Daar ging ik rechtstreeks naar de ok werd de ruggeprik in 1x goed erin gejast en 5min later was ze er.
Nu was het een niet echt geplande en ook niet direct spoedkeizersnede. Ik ben er wel tussen gezet dus moest eerst naar de recovery. De anesthesist kreeg de ruggeprik niet goed gezet tig keer geprikt. Dat voel ik nu ook nog. Maar toen dat allemaal goed zat was ze er in 7min en mocht ze bij mij blijven
We hebben nu dezelfde fles als bij Ean en direct drinkt ze rustiger en geen gekrijst direct erna
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mocht Sac ook bij je blijven op de uitslaapkamer of is jullie ziekenhuis nog niet zo hip dat dat mag?
Wat fijn zeg! Zo anders dan bij ean gelukkigquote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien worden. Daarna mocht ze mee naar de uitslaapkamer elke vrouw reageerde op het baby gehuil en daarna ben ik mee naar boven gegaan. Daar moest zij dus blijven en moest ik naar beneden
Wat liefquote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn joh, een heel ander scenario dan bij Ean. Heerlijk dat het allemaal zo goed verlopen is. Ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent. En nu maar lekker genieten van je meisjes!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien worden. Daarna mocht ze mee naar de uitslaapkamer elke vrouw reageerde op het baby gehuil en daarna ben ik mee naar boven gegaan. Daar moest zij dus blijven en moest ik naar beneden
Dat is goed nieuws op zichquote:Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef sararaats het volgende:
met m'n oogzenuw is niks mis mee. dan maar eens kijken naar de medicatie enz...
Wekker niet gezet per ongelukquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Slaapkop, teveel GTA of hoe heet dat ook alweer
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:22 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker meiske...ik ga ook proberen te slapen
Ja, dat zit er nu in hèquote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
Mag sophie nu ook nog op de slaapkamer komen?
Gelukkig dat de oogzenuw in orde is en hopelijk gaan de medicijnen helpenquote:Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef sararaats het volgende:
met m'n oogzenuw is niks mis mee. dan maar eens kijken naar de medicatie enz...
Al in het nieuwe huis geslapenquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dat zit er nu in hèen stiekem vind ik t wel gezellig. En nu zeker zon eerste nacht. In t andere appartement kwam ze voortaan snachts wel ff langs en ging dan voor 5 min bij je liggen en dan ging ze of naar een mandje in de kast, of naar de krabpaal in de woonkamer.
Vannacht is ze toch meer bij ons geweest want het is toch spannend voor d'r denk ik dan.
Maar goed, wat belangrijk is dat we hier iig de mogelijkheid hebben haar uit de slaapkamer te bannen als ze ontzettend vervelend is
En FR, eerste nacht is denk ik zoals een eerste nacht hoort te zijn, onrustig geslapenje hoort toch nieuwe dingetjes en bent nog over veel dingen aan t nadenken. Komt goed
Gaat prima op school. Nu bezig met een onderzoek wat op zich wel interessant is, maar er zit geen uitdaging in. Ik zit nu in het vierde jaar en ben amper uitgedaagd en dat vind ik jammer. Daarom orienteer ik me nu op een master, maar dat wordt nog lastig qua geld en zo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig dat de oogzenuw in orde is en hopelijk gaan de medicijnen helpen
[..]
Al in het nieuwe huis geslapen![]()
Laysa![]()
Oognip hoe gaat het weer op school na de vakantie?
F-R gaat alles goed met jou en Sac, mogen jullie vandaag naar huis ?
En dat ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoe gaat het met je moeder en met jullie, indaha?
Moet wss opnieuw ingesteld worden dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Laysa het volgende:
Ik kan mijn mail niet meer lezen op de ipad vanwege het nieuwe besturingssysteem
Heb net de 2e versie er overheen gegooid en nu heb ik gewoon weer een inbox....had liever het oude systeem...vind dit echt helemaal niksquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet wss opnieuw ingesteld worden dan?
Ik zou het melden bij je huurbaasquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
great, iets bij de wasbak lekt. Had net nog een halfvolle bak, nu is ie leeg :/
Lijkt toch de dop te zijn en dat het dan via de afvoer in het kastje lektZit aan 1 wandje ook een beetje schimmel maar dat is een zelfgeklust wandje dus die kunnen we ook vervangen. Hoop alleen niet dat die onderplaat dan nu helemaal gaat rotten
Rewimo veel plezier!
Met mijn moeder best goed , ze lijkt al aardig gewend daar .quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoe gaat het met je moeder en met jullie, indaha?
Weet je al waar je stage mag gaan lopen ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaat prima op school. Nu bezig met een onderzoek wat op zich wel interessant is, maar er zit geen uitdaging in. Ik zit nu in het vierde jaar en ben amper uitgedaagd en dat vind ik jammer. Daarom orienteer ik me nu op een master, maar dat wordt nog lastig qua geld en zo.
Nee, volgend jaar januari ws pas.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Weet je al waar je stage mag gaan lopen ?
Idem! 'Dit bericht kan niet van de server worden gedownload.'quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Laysa het volgende:
Ik kan mijn mail niet meer lezen op de ipad vanwege het nieuwe besturingssysteem
heb je de nieuwe update van gisteravond al geïnstalleerdquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Laysa het volgende:
Wat fijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn thuis. eigen bedje
Indaha succes met het,leeghalen van de woning. dat lijkt mij best confronterend.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha succes met het,leeghalen van de woning. dat lijkt mij best confronterend.
quote:
Fijn hoor!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga d'r morgen weer mee over een agility veld rennenquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo. Middag. Weekend voor de deur. Gaan we nog wat speciaals doen met onze viervoeters of blijft het bij het obligate wandelingetje de straat om en verder het op tijd geven van eten en drinken?
Ja gelijk daarna en nu doet hij het gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de nieuwe update van gisteravond al geïnstalleerd
Fijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Met mijn moeder best goed , ze lijkt al aardig gewend daar .
Wij moeten nu haar oude huis gaan leeghalen, dat wordt nog even druk en maar zal wel gaan lukken.![]()
Hoe was je vakantie en is Takke ook weer boven water?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelijk daarna en nu doet hij het gellukkig
[..]
Fijn
[..]
Gelukkig maar
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]anders even gillen als je ergens problemen me hebt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij moeten nu haar oude huis gaan leeghalen, dat wordt nog even druk en maar zal wel gaan lukken.![]()
Goed om te horen, nu nog even aan de bak en dan hopelijk ook rust voor jullie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja spanning natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verhuisdag![]()
Ben al vanaf 6 uur wakker
succes vandaag en veel geluk in jullie nieuwe huisquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verhuisdag![]()
Ben al vanaf 6 uur wakker
mn neef, die woont in denemarkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:21 schreef Adnap het volgende:
Succes met verhuizen Yashaaaa !! En veel plezier in je nieuwe huis !
Wie komt er bij de Deen ?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
mn neef, die woont in denemarken
quote:
ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
Geloof dat wij eens moeten meeten, kan ik mijn zweepje tenminste weer eens gebruiken
Hoe is het met de drie P's?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
En ik heb verkeerd gegokt trouwens, ik dacht dat het een knul zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |