Ahhhhhhhhquote:Op woensdag 25 september 2013 09:58 schreef indaha het volgende:
Beterschap voor alle zieken, de herfst komt er aan dus dat wordt weer snotteren
![]()
Kijk eens wat ik voor een mooie foto vond
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1235
Gefeliciteerd met je man Bamba
Jup, deze keer wel. Maar ik maak er geen gewoonte vanquote:Op woensdag 25 september 2013 09:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
word ik nou gewoon apart benoemt omdat ik een seksueel getinte grap maak?
Lijkt er dan wel op dat het niet de goede is jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens problemen met 123inkt. Ik heb een cartridge van hun huismerk besteld vorige week voor mijn printer en hij herkent de cartridge niet. 20x over en heen gemaild, volgens hun moet het gewoon passen. Hebben ze een nieuwe (dezelfde type) gestuurd, precies hetzelfde probleem. Ik heb al een paar keer geopperd of het niet gewoon de verkeerde cartridge is? Nu zit ik met 2 inktpatronen die niet werken. Die ik dus echt niet ga betalen als het hun schuld is
Idd!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet hem nu ook en hij is prachtig
Voor mij jeugdsentimentquote:
Nee joh, ik blijf niet eeuwig 20quote:Op woensdag 25 september 2013 11:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Voor mij jeugdsentimentJij was toen net geboren ofzo?
![]()
Ik ben bijna 31. Toen de backstreet boys net begonnen was ik 11 ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh, ik blijf niet eeuwig 20zo veel ouder ben jij toch niet?
In mijn jeugd heb ik zo veel uitvoeringen gedaan op nummers van the backstreet boys
Oh dan ben je ouder dan ik dachtquote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bijna 31. Toen de backstreet boys net begonnen was ik 11 ofzo.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dan ben je ouder dan ik dacht
Dat heb je wel vakerquote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dan ben je ouder dan ik dacht
Heb je hem al?quote:
Ja echt een mooie lieve naamquote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker
[..]
Heb je hem al?
Zo voel ik me anders nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige naam, past goed bij Ean
Jullie zijn allemaal broekies(behalve Indaha dan, da's gewoon een jonge blom)
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Prachtige naam, past goed bij Ean
Jullie zijn allemaal broekies(behalve Indaha dan, da's gewoon een jonge blom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |