SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:59 schreef Candaasje het volgende:
Aaaaha........das ook niks nee.
Ik mag vanavond mee naar de DA voor de kat van mijn ouders/zus.
Zus is niet thuis maar maakte zich wel zorgen (ik vind hem al tijden wat mager, maar hij had laatst ook een bult die af en toe voelbaar was, en hij ademde gisteren raar, volgens zus.) En hoewel hij voorgaande jaren altijd heel rustig bij de DA is geweest, was het de laatste keer volgens mijn zusje echt een hels katje (ok, nog niks vergeleken bij Pukkie) en zou mijn vader wel eens hulp kunnen gebruiken. Het fijne is alleen dat ik vrij weinig mag doen bij Black zonder een haal of een hap te krijgen van hem....
Ik denk dat die reactie wel meevalt Candaasje , het is niet zo dat hij verwaarloosd is en oudere katten zijn vaker mager soms ook zonder dat er iets heel ernstigs aan de hand is , ik hoop dat het meevalt voor de kat en dat het voor jou zonder haal of hap aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel Sara
Rewimo beterschap
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
En met je laptop aan de eettafel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, de ensuite is niet zo heel breed en willen we eik ook als computerruimte gaan gebruiken, vooral ook omdat mijn vriend 2 dagen in de week verplicht thuis moet werken. Dus in een nis die er in zit gaan we een werkblad maken zodat we twee laptops naast elkaar kunnen. Als je dan tegen de andere muur ook nog een eettafel zet wordt het wel erg druk
Maar zoals ik zeg we zullen wel eens gaan schuiven zaterdag/zondag
Vandaag is mijn moeder komen helpen inpakken en poetsen hier.. Pfoe wat pakt die door. Echt geen moment rustNaja dat ga ik nu maar ff inhalen dan
Ja, op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaa, op Indaha's verjaardag, kan het leuker?
Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaa, op Indaha's verjaardag, kan het leuker?
Arme F_r danquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou het wel een beetje ver over de datum gaan, vind je niet?
Ja ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Ynske het volgende:
En een mooie datum!
Gefeliciteerd F_R ben benieuwd hoe t met je is, en hoe de kleine heet
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Ynske het volgende:
En een mooie datum!
Gefeliciteerd F_R ben benieuwd hoe t met je is, en hoe de kleine heet
Dat zitten we nu en dat willen we dus niet meerquote:
quote:
En f_r was vanmorgen nog gewoon felicitaties aan het uitdelenquote:
Je bent van harte welkom hoorquote:
Ik kom gewoon als jullie er wonenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoorIk weet zeker dat je het house warmt als je langskomt
![]()
We zijn er nu alleen even alleen 's avonds denk ikYashi rijdt niet in de auto met spullen en ik moet de rest van de week 0900-1800 werken
Hee tijd niet gezien! Hoe is het met jou en Boe?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Qwea het volgende:
Feli fr!in November weekje kerkrade
Dus dat wordt Heerlen, Valkenburg, Maastricht, Antwerpen en Duitsland.
Ff oh-oh slaan enzo
word ik nou gewoon apart benoemt omdat ik een seksueel getinte grap maak?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:51 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh Toek![]()
En mogguh iedereen anders hetende dan Toek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |