Ik zal zo eens kijken of ik een leuke kan maken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best een fotootje van Diva en Cas
Dankje!quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dus en gefeliciteerd Candaasje
![]()
![]()
Haha, mag je wel vragen hoor. Ik gooi het wel even in een spoiler. ('t Is geen enorm geheim hoor, maar nouja...). 't Is wel een lap tekstquote:Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...
gefeliciteerd met je afstuderen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 23-09-2013 15:00:31 ]
Wat moest je maken?quote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaal
Merci!quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel, maar een sociaal leven zit er helaas niet in naast het reizen en werken. Maar ook als het reizen minder is verwacht ik niet. Ik kan bijv. niet naar de kantine in een groepje praten, want de groepjes om me heen en de muziek leiden gewoon veel te veel af.
[..]
Dankjewel voor de tip, ze hebben hier net een nieuwe vertelde de arts. Maar op zich zie ik geen bezwaar tegen zo'n tunnel
[..]
Nog gefeliciteerd met je diplomaOh radio vind ik ook niet zo erg, mits het dan maar een goede zender is. Gaat vast wel goed komen
Dankjewel!quote:Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef Adnap het volgende:
Cnadaasje van harte !!!
Puala fijn dat ze je goed gaan onderzoeken, CT scan vond ik niet erg, MRI wel maar ik ben claustrofoob geval, ik moet binnenkort voor mijn schouder *Brrr*
Een scriptie. De voorkant is ontworpen door onze DTP-er, daar waag ik me zelf niet aanquote:
kwart na elf (11u15 dus)quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben begin dit jaar van de trap af gevallen en het is helaas niet alleen hoofdpijn
[..]
Zal ik zeker doen, hoe laat heb je de afspraak?
Nah, ik hoef niet zoveel meer te doen. Enkel nog even een mailtje te sturen naar de tutor dat ze het diploma kan gaan aanvragen. Daar zit wel enige wachttijd op (volgens mij kan het pas in oktober echt aangevraagd en verstuurd worden), maar ok, ik ga in de tussentijd mijn website en blog in orde maken, en gewoon sollicitaties de deur uit sturen. (Dat is een voordeel van dit vakgebied; werkgevers kijken niet naar diploma's, maar naar je portfolioquote:Op maandag 23 september 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, wat een ellende zegDus je moet nog afstuderen nu? Wanneer kan je afstuderen dan, heb je ook een wachttijd?
[..]
Een scriptie. De voorkant is ontworpen door onze DTP-er, daar waag ik me zelf niet aan
Spannend hoor, een hele nieuwe fase!quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet zoveel meer te doen. Enkel nog even een mailtje te sturen naar de tutor dat ze het diploma kan gaan aanvragen. Daar zit wel enige wachttijd op (volgens mij kan het pas in oktober echt aangevraagd en verstuurd worden), maar ok, ik ga in de tussentijd mijn website en blog in orde maken, en gewoon sollicitaties de deur uit sturen. (Dat is een voordeel van dit vakgebied; werkgevers kijken niet naar diploma's, maar naar je portfolio)
Scriptie is goedgekeurd, ik kan ook niet meer zakken, maar ik moet nog wel verdedigen.quote:Hoor je snel of je scriptie is goedgekeurd, of moet je ook nog gaan verdedigen enzo?
Ja inderdaad! Ik moet er nog een beetje aan wennenquote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spannend hoor, een hele nieuwe fase!
Oh, lekker!quote:Scriptie is goedgekeurd, ik kan ook niet meer zakken, maar ik moet nog wel verdedigen.
Dankjequote:Op maandag 23 september 2013 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
candaasje gefelicteerd maar wat een lijdensweg is het geweest zeg. en dan ook nog zo ziek op vakantie. migraine door stress???
quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
en waar blijft de foto van diva en cas dan?????
heel erg ongeduldig. al wordt mijn geduld al mnd ernstig op de proef gesteldquote:Op maandag 23 september 2013 16:29 schreef Toekito het volgende:
[..]ongeduldig die vrouwen van tegenwoordig
quote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel erg ongeduldig. al wordt mijn geduld al mnd ernstig op de proef gesteld
Als Christan nou geen zin heeft, wil ik wel mee met jullie hoor!quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken of Christan zin heeft in een paar dagen Londen in de herfstvakantie
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripjequote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef Bamba het volgende:
Als Christan nou geen zin heeft, wil ik wel mee met jullie hoor!
Hoe kun je niet naar Londen willen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripje)
Leuk!quote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar ik gok dat ie wel wil (qltel wil niet trouwens, dus wordt moeder-en-zoon-tripje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik ze in bed stoppen en zelf ook lekker onder de wol kruipen. Welterusten!![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Leuk!![]()
(Maar qltel is wel een beetje vreemd)
En dan speciaal voor de konijnenfanclub:
Candaasje, wat een schatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik ze in bed stoppen en zelf ook lekker onder de wol kruipen. Welterusten!Wat een leuke foto's
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Anders wil jongste wwelquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken of Christan zin heeft in een paar dagen Londen in de herfstvakantie
zei iemand vlaai?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Feli indaha!Heb je voldoende vlaai in huis?
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
Indaha, van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag!
Jullie vleiersquote:
geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 06:56 schreef indaha het volgende:
Dank jullie wel allemaal
[..]
[..]
Jullie vleiers![]()
Ik vier vandaag al voor de 9e keer mijn 40e verjaardag
Heerlijk toch ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:56 schreef indaha het volgende:
Dank jullie wel allemaal
[..]
[..]
Jullie vleiers![]()
Ik vier vandaag al voor de 9e keer mijn 40e verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |