Gefeliciteerd Indaha
Hoop dat t snel volgende week is en we in ons nieuwe huisje slapen. Want op t moment bezorgt de verhuizing ons beide een beetje onrustige nachten
Gisteren de sleutel gekregen en schoongemaakt in de nieuwe woning. Echt vies was t niet moeten we eerlijk zeggen. Moeders heeft mee geholpen en eigenlijk ook t meeste werk gedaan

vandaag komt ze helpen inpakken in t oude huisje.
Toen we weer binnen kwamen gisteren voor t eerst schrok ik wel van de woonkamer. In mijn hoofd was hij nml groter, maar gisteren even een floorplanner gemaakt en t moet wel goedkomen. In principe is hij iets van 16-17m2 (zonder de ensuite) en hoeft er alleen maar een eettafelset + bank + salontafel+ tv meubel in. Dus zoals ik al zei moet wel goed komen.
We moeten zaterdag gewoon even met meubels schuiven. Want we hebben ook nog wat ideetjes voor de ensuite als eetkamer. Voordeel daarvan is dat je een rustige woonkamer krijgt maar weer een drukke ensuite.
Verder willen we eigenlijk toch wel een nieuwe keuken want dit ding is toch aftandser dan we dachten. Van binnen maar halve schapjes of gaten in kasten omdat daar ooit een afzuigkap zat
Even kijken hoe ver we komen met een basis ikea keuken.