Jaaaa! Maar wij hebben via de presale in Duitsland besteldtdtddtdquote:Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
OMG ,,,, maar gingen die kaarten zaterdag niet in de verkoop ? (tenminste dat vertellen de verliefde pubers hier)
jammerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, deze keer wel. Maar ik maak er geen gewoonte van
Gefeli Bama!
Jij welquote:
Hee, hoe is het nu met jou en Baby 2.0?quote:
Oei. Bijslapen geen optie? Ik wou nog even zeggen dat de naam van babymopje veel betekent voor me.quote:
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, hoe is het nu met jou en Baby 2.0?
Had je toen ook een ks? Dat weet ik niet meer. Is sowieso pijnlijk, vooral in je buikspierenquote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.
sac heeft krampjes dus dat was net een boze kabouter affelopen nacht. en ik wil de ka nog vragen of ze reflux heeft.
Het is een zware buikoperatie en bij Ean had je ook een ks toch? Doe rustig aan he, ik weet als geen ander dat je echt goed moet herstellen van een ksquote:Op donderdag 26 september 2013 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
met mij wel goed. wel wat meer pijn dan met ean.
sac heeft krampjes dus dat was net een boze kabouter affelopen nacht. en ik wil de ka nog vragen of ze reflux heeft.
Slaapkopquote:
Ik duim en het gaat vast goedkomenquote:Op donderdag 26 september 2013 08:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oei. Bijslapen geen optie? Ik wou nog even zeggen dat de naam van babymopje veel betekent voor me.
Duimen jullie voor me vanaf 11u15? Ik ben een beetje bang
Wat fijn dat het nu beter gaat met drinkenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Ean was het een spoedkeizersnede. Daar ging ik rechtstreeks naar de ok werd de ruggeprik in 1x goed erin gejast en 5min later was ze er.
Nu was het een niet echt geplande en ook niet direct spoedkeizersnede. Ik ben er wel tussen gezet dus moest eerst naar de recovery. De anesthesist kreeg de ruggeprik niet goed gezet tig keer geprikt. Dat voel ik nu ook nog. Maar toen dat allemaal goed zat was ze er in 7min en mocht ze bij mij blijven
We hebben nu dezelfde fles als bij Ean en direct drinkt ze rustiger en geen gekrijst direct erna
Wat lief dat ze haar zusje gelijk accepteert en graag wil helpenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag onder de douche geweest en nu even rust dus. Zo bezoek dus slapen heeft nu geen nut meer.
Ean dacht de eerste dag al dat ze HAAR baby wel vast mocht houden. Ean haar reactie:
"Mijn baby kom maar mama mij baby vasthouden,,
"mijn baby niet fles op,,
"baby moe'' al wijzend naar de couveuse.
Morgen komt ze ons mee ophalen ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.
Wat lief!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag onder de douche geweest en nu even rust dus. Zo bezoek dus slapen heeft nu geen nut meer.
Ean dacht de eerste dag al dat ze HAAR baby wel vast mocht houden. Ean haar reactie:
Mocht Sac ook bij je blijven op de uitslaapkamer of is jullie ziekenhuis nog niet zo hip dat dat mag?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Ean was het een spoedkeizersnede. Daar ging ik rechtstreeks naar de ok werd de ruggeprik in 1x goed erin gejast en 5min later was ze er.
Nu was het een niet echt geplande en ook niet direct spoedkeizersnede. Ik ben er wel tussen gezet dus moest eerst naar de recovery. De anesthesist kreeg de ruggeprik niet goed gezet tig keer geprikt. Dat voel ik nu ook nog. Maar toen dat allemaal goed zat was ze er in 7min en mocht ze bij mij blijven
We hebben nu dezelfde fles als bij Ean en direct drinkt ze rustiger en geen gekrijst direct erna
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mocht Sac ook bij je blijven op de uitslaapkamer of is jullie ziekenhuis nog niet zo hip dat dat mag?
Wat fijn zeg! Zo anders dan bij ean gelukkigquote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien worden. Daarna mocht ze mee naar de uitslaapkamer elke vrouw reageerde op het baby gehuil en daarna ben ik mee naar boven gegaan. Daar moest zij dus blijven en moest ik naar beneden
Wat liefquote:Op donderdag 26 september 2013 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn joh, een heel ander scenario dan bij Ean. Heerlijk dat het allemaal zo goed verlopen is. Ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent. En nu maar lekker genieten van je meisjes!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mocht zelfs op de ok bij mij blijven. Ik heb haar geboren zien worden. Daarna mocht ze mee naar de uitslaapkamer elke vrouw reageerde op het baby gehuil en daarna ben ik mee naar boven gegaan. Daar moest zij dus blijven en moest ik naar beneden
Dat is goed nieuws op zichquote:Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef sararaats het volgende:
met m'n oogzenuw is niks mis mee. dan maar eens kijken naar de medicatie enz...
Wekker niet gezet per ongelukquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Slaapkop, teveel GTA of hoe heet dat ook alweer
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:22 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker meiske...ik ga ook proberen te slapen
Ja, dat zit er nu in hèquote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
Mag sophie nu ook nog op de slaapkamer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |