quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Graag gedaan!quote:
knuffel ze ! Ik ga pubers vermaken en kijken hoe het is op school met het gebeuren van vrijdagquote:Op maandag 23 september 2013 06:52 schreef Toekito het volgende:
Bijna knuffelen met Takke, Cat en Greys
komt goedquote:Op maandag 23 september 2013 07:13 schreef Adnap het volgende:
[..]
knuffel ze ! Ik ga pubers vermaken en kijken hoe het is op school met het gebeuren van vrijdag
Doe ze ook een knuffel van mijquote:Op maandag 23 september 2013 06:52 schreef Toekito het volgende:
Bijna knuffelen met Takke, Cat en Greys
Zo gauw ik je een keer zie, maar wanneer dat is weet ik nog nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
wanneer krijg ik een knuffel van jou?
schandaligquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Zo gauw ik je een keer zie, maar wanneer dat is weet ik nog niet
Yooooooooooooo zwangere dame, alles goed?quote:
Je hebt kinderenquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Adnap het volgende:
ik wil ook knuffelsdas zo ongeveer het enige wat ik mis aan geen man in mijn leven : knuffelen
Dat knuffelt toch anders, maar idd die knuffelen volop (en dat voor pubers !)quote:
ja, stelt niets voor, muziekje meenemen en luisterenquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier ervaring met een MRI? Ik mag binnenkort en ben wel benieuwd wat ik zo ongeveer kan verwachten
het is niet zo eng maar je mag geen metalen dragen. mijn piercing gaf gelukkig geen storingenquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier ervaring met een MRI? Ik mag binnenkort en ben wel benieuwd wat ik zo ongeveer kan verwachten
Ok, dankjewel. Contrastvloeistof krijg ik niet, dus dat scheeltquote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, stelt niets voor, muziekje meenemen en luisteren
t maakt veel herrie en je moet stil liggen
als ze contrastvloeistof inspuiten krijg je t gevoel dat je moet plassen maar dat is niet zo
Klopt, dat had de arts al gemeld. Gelukkig heb ik geen piercingsquote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is niet zo eng maar je mag geen metalen dragen. mijn piercing gaf gelukkig geen storingen
Jupquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |