quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn thuis. eigen bedje
Indaha succes met het,leeghalen van de woning. dat lijkt mij best confronterend.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha succes met het,leeghalen van de woning. dat lijkt mij best confronterend.
Fijn hoor!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga d'r morgen weer mee over een agility veld rennenquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo. Middag. Weekend voor de deur. Gaan we nog wat speciaals doen met onze viervoeters of blijft het bij het obligate wandelingetje de straat om en verder het op tijd geven van eten en drinken?
Ja gelijk daarna en nu doet hij het gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de nieuwe update van gisteravond al geïnstalleerd
Fijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Met mijn moeder best goed , ze lijkt al aardig gewend daar .
Wij moeten nu haar oude huis gaan leeghalen, dat wordt nog even druk en maar zal wel gaan lukken.![]()
Hoe was je vakantie en is Takke ook weer boven water?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelijk daarna en nu doet hij het gellukkig
[..]
Fijn
[..]
Gelukkig maar
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]anders even gillen als je ergens problemen me hebt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij moeten nu haar oude huis gaan leeghalen, dat wordt nog even druk en maar zal wel gaan lukken.![]()
Goed om te horen, nu nog even aan de bak en dan hopelijk ook rust voor jullie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja spanning natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verhuisdag![]()
Ben al vanaf 6 uur wakker
succes vandaag en veel geluk in jullie nieuwe huisquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verhuisdag![]()
Ben al vanaf 6 uur wakker
mn neef, die woont in denemarkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:21 schreef Adnap het volgende:
Succes met verhuizen Yashaaaa !! En veel plezier in je nieuwe huis !
Wie komt er bij de Deen ?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
mn neef, die woont in denemarken
quote:
ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
Geloof dat wij eens moeten meeten, kan ik mijn zweepje tenminste weer eens gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |