abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131475704
die tunnel is eng
Werewolf
pi_131475757
ik vond er niks engs aan. nu ben ik ook niet claustrofobisch aangelegd. Ik vond alleen het geluid irritant dus neem of muziek of oordoppen mee.

Moet je voor je hoofd?
pi_131475798
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
Vraagje, heeft er iemand hier ervaring met een MRI? Ik mag binnenkort en ben wel benieuwd wat ik zo ongeveer kan verwachten :)
Ja ik heb er vorig jaar 2 gehad.
Veel mensen vinden het akelig omdat je in een buis ligt maar ik vond dat wel meevallen
Ik heb gewoon mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te ontspannen .
Wat ik wel hinderlijk vond is de herrie wat het ding maakt, het lijkt net of je midden in een grote verbouwing zit :P
Het moeilijkste vond ik het stilliggen, ik mocht niets bewegen zelfs mijn lippen niet vochtig maken maar dat was omdat ik een scan van mijn hoofd en nek had en omdat het bijna een uur was.
Als het een scan is van lagere delen zal dat wel niet hoeven.
Veel succes alvast, wanneer moet je ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_131475809
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vond er niks engs aan. nu ben ik ook niet claustrofobisch aangelegd. Ik vond alleen het geluid irritant dus neem of muziek of oordoppen mee.

Moet je voor je hoofd?
Ja er zijn van de val nog steeds klachten. Krijg ook een E.E.G., maar die heb ik al eens eerder gehad dus daarvan weet ik wat ik kan verwachten. En er zijn vandaag al foto's gemaakt van torso + nek en de arts heeft een neurologisch onderzoek uitgevoerd. En dan mag ik ook nog langs de revalidatie arts (psycholoog) voor tips & tricks hoe ik evt. er beter mee om kan gaan.
pi_131475839
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja ik heb er vorig jaar 2 gehad.
Veel mensen vinden het akelig omdat je in een buis ligt maar ik vond dat we meevallen
Ik heb gewoon mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te ontspannen .
Wat ik wel hinderlijk vond is de herrie wat het ding maakt, het lijkt net of je midden in een grote verbouwing zit :P
Het moeilijkste vond ik het stilliggen, ik mocht niets bewegen zelfs mijn lippen niet vochtig maken maar dat was omdat ik een scan van mijn hoofd en nek had en omdat het bijna een uur was.
Als het een scan is van lagere delen zal dat wel niet hoeven.
Veel succes alvast, wanneer moet je ?
Oh dat is wel goed om te weten dat je zelfs je lippen niet vochtig mag maken. Dat zal wel even goed opletten zijn. Ik krijg een brief met daarin de afspraak, dus op dit moment nog geen idee.
pi_131475851
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja er zijn van de val nog steeds klachten. Krijg ook een E.E.G., maar die heb ik al eens eerder gehad dus daarvan weet ik wat ik kan verwachten. En er zijn vandaag al foto's gemaakt van torso + nek en de arts heeft een neurologisch onderzoek uitgevoerd. En dan mag ik ook nog langs de revalidatie arts (psycholoog) voor tips & tricks hoe ik evt. er beter mee om kan gaan.
hoofdpijn kan ook van de ogen komen ;)

ik moet donderdag voor de oogzenuw. duimen jullie dan voor mij?
Werewolf
pi_131475910
Ik zal duimen Sara :*
pi_131475917
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 13:16 schreef sararaats het volgende:

[..]

hoofdpijn kan ook van de ogen komen ;)
Dat weet ik, maar ik ben begin dit jaar van de trap af gevallen en het is helaas niet alleen hoofdpijn :)
quote:
ik moet donderdag voor de oogzenuw. duimen jullie dan voor mij?
Zal ik zeker doen, hoe laat heb je de afspraak?
pi_131475935
balen van je klachten puala. hopelijk kunnen ze je na alle onderzoeken beter helpen. lukt het wel te werken met je nu redelijk lange reistijden?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 september 2013 @ 13:27:42 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131476186
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 13:03 schreef Ynske het volgende:
Tof he O-)

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 september 2013 @ 13:38:43 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131476583
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Puala het volgende:
Oh dat is wel goed om te weten dat je zelfs je lippen niet vochtig mag maken. Dat zal wel even goed opletten zijn. Ik krijg een brief met daarin de afspraak, dus op dit moment nog geen idee.
Er zijn ook MRI-scanners die niet tunnelvormig zijn. Als je zo'n tunnel vervelend vindt kun je kijken of je ergens terecht kunt waar ze zo'n "donut" hebben.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131476728
:W

Zo, ik ben er weer. Alweer :P .... ik was al eerder even langsgewipt, maar iets met afstuderen en communicatie-missers, administratieve puinhopen en bergen stress.... }:|

Afijn, ik ben geslaagd, dus nu heb ik weer zeeën van tijd over om te Fok!ken *O* !
(en werk te zoeken enzo, maar goed, details.... :D )

Ik heb alleen het vorige topic even snel teruggelezen, dus excuses als ik iets belangrijks niet benoem:

@f_r: :* Echt de laatste loodjes nu.... dus naast alle ongemakken ook de leukere dingen nu, zoals een geboortekaartje uitzoeken enzo? :)

@ Puala: Wat balen dat je er nog zoveel klachten van hebt :{ . Ik vond de MRI niet eng, wel bloedirritant dat je niet mocht bewegen. (Want dan gaat juist alles jeuken en wil elke spier bewegen natuurlijk :') ). Vraag echt of je een CD mag meenemen, want ik heb ongeveer een uur naar kletsende radio-DJ's en reclame geluisterd, en dat vond ik eigenlijk nog gekmakender dan dat hele MRI apparaat zelf :X .

Wordt er alleen een scan van je hoofd gemaakt, of ook echt je bovenlichaam? In het eerste geval heb je kans dat je niet helemaal in de tunnel hoeft.

@Adnap: Heftig weekje zo voor je! :*

@Ynske: Leuk hoor, is er een speciale reden dat je nooit eerder oorbellen hebt gehad (of ze weer hebt laten zetten)? :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 september 2013 @ 13:45:28 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131476829
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Candaasje het volgende:

Zo, ik ben er weer. Alweer :P .... ik was al eerder even langsgewipt, maar iets met afstuderen en communicatie-missers, administratieve puinhopen en bergen stress.... }:|

Afijn, ik ben geslaagd, dus nu heb ik weer zeeën van tijd over om te Fok!ken *O* !
*O* *G* *O*
quote:
Ik heb alleen het vorige topic even snel teruggelezen, dus excuses als ik iets belangrijks niet benoem:

@f_r: :* Echt de laatste loodjes nu.... dus naast alle ongemakken ook de leukere dingen nu, zoals een geboortekaartje uitzoeken enzo? :)

@ Puala: Wat balen dat je er nog zoveel klachten van hebt :{ . Ik vond de MRI niet eng, wel bloedirritant dat je niet mocht bewegen. (Want dan gaat juist alles jeuken en wil elke spier bewegen natuurlijk :') ). Vraag echt of je een CD mag meenemen, want ik heb ongeveer een uur naar kletsende radio-DJ's en reclame geluisterd, en dat vond ik eigenlijk nog gekmakender dan dat hele MRI apparaat zelf :X .

Wordt er alleen een scan van je hoofd gemaakt, of ook echt je bovenlichaam? In het eerste geval heb je kans dat je niet helemaal in de tunnel hoeft.

@Ynske: Leuk hoor, is er een speciale reden dat je nooit eerder oorbellen hebt gehad (of ze weer hebt laten zetten)? :)
als kinderen mochten we het niet, ouder als hulpverlener
later niet mee bezig geweest. nu al een tijdje dat ik wel graag wilde maar niet durfde :')
en zaterdag maar gewoon gegaan, ben er blij mee :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 september 2013 @ 13:45:32 #39
13151 crew  Rewimo
pi_131476834
Candaasje, geslaagd, gefeliciteerd! *O* Goed je weer te zien :D Alles goed met de beestenbende ook?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 september 2013 @ 13:50:00 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131476994
Candaasje *O*

Ik mag niet in een MRI _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131477116
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Er komen ook enkele momenten dat de herrie stopt en dan kun je dus wel je lippen vochtig maken maar dit is echt maar heel even.
pi_131477153
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

als kinderen mochten we het niet, ouder als hulpverlener
later niet mee bezig geweest. nu al een tijdje dat ik wel graag wilde maar niet durfde :')
en zaterdag maar gewoon gegaan, ben er blij mee :)
Tof! Ik heb zelf lang niet altijd oorbellen in, maar ik vind het soms toch wel leuk/mooi, tijdens een avondje uit ofzo. Effe lekker echt de vrouw uithangen O+ .

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, geslaagd, gefeliciteerd! *O* Goed je weer te zien :D Alles goed met de beestenbende ook?
Dankje! :* 't Is ook wel erg lekker om hier gewoon weer rond te kunnen neuzen zonder een stemmetje in je achterhoofd dat je nog vanalles moet doen en eigenlijk heeul geen tijd hebt om te Fok!ken.....
(Nouja, ok, ik moet nog stofzuigen, opruimen, boodschappen doen, en misschien eens aan mijn blog werken....maar de druk is toch heel wat minder zo, haha :D )

En met die hupsels hier gaat het meer dan prima! Ze zijn ontzettend lief en klef en Cas ziet er nu gewoon heerlijk gezond uit. (Hij weegt nu zo'n 1700 gram, en hij kwam van 1250 gram..dus hij is bijna de helft van zijn eigen gewicht aangekomen!)

quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2013 13:50 schreef Toekito het volgende:
Candaasje *O*

Ik mag niet in een MRI _O-
Toekje! *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 september 2013 @ 13:54:51 #43
13151 crew  Rewimo
pi_131477191
Ik wil best een fotootje van Diva en Cas O-)
pi_131477195
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 13:03 schreef Ynske het volgende:
Tof he O-)

[ afbeelding ]
Mooi O+
pi_131477363
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil best een fotootje van Diva en Cas O-)
Dit dus en gefeliciteerd Candaasje
*O* *O* *O*
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 14:00:48 #46
43556 miss_dynastie
pi_131477409
quote:

Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...
gefeliciteerd met je afstuderen *O* :* *O*
pi_131477542
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat ging er mis of durf ik dat stiekem niet te vragen? Ja, ik durf het wel, denk ik...
gefeliciteerd met je afstuderen *O* :* *O*
Hoe is het met jou en de afstudeerchaos ?
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 14:13:17 #48
43556 miss_dynastie
pi_131477852
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef indaha het volgende:

[..]

Hoe is het met jou en de afstudeerchaos ?
De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaal :P
pi_131477997
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De voorkant is ontworpen, nu de laatste checks, omzetten naar het juiste formaat en dan insturen om er een boekje van te laten binden. Ik vind het stress, maar da's waarschijnlijk omdat het zo nieuw is voor me allemaal :P
Gaat vast helemaal goed komen :*
pi_131478086
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
balen van je klachten puala. hopelijk kunnen ze je na alle onderzoeken beter helpen. lukt het wel te werken met je nu redelijk lange reistijden?
Ja dat gaat wel, maar een sociaal leven zit er helaas niet in naast het reizen en werken. Maar ook als het reizen minder is verwacht ik niet. Ik kan bijv. niet naar de kantine in een groepje praten, want de groepjes om me heen en de muziek leiden gewoon veel te veel af.
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er zijn ook MRI-scanners die niet tunnelvormig zijn. Als je zo'n tunnel vervelend vindt kun je kijken of je ergens terecht kunt waar ze zo'n "donut" hebben.

[ afbeelding ]
Dankjewel voor de tip, ze hebben hier net een nieuwe vertelde de arts. Maar op zich zie ik geen bezwaar tegen zo'n tunnel :)
quote:

Nog gefeliciteerd met je diploma :) Oh radio vind ik ook niet zo erg, mits het dan maar een goede zender is. Gaat vast wel goed komen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')