quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik heb oreoballen totdat ik naar de winkel ga. Beroerd winkelen is beter dan hongerig winkelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:40 schreef badtripbob het volgende:
Stoned aan het wachten op eten .
slim.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb oreoballen totdat ik naar de winkel ga. Beroerd winkelen is beter dan hongerig winkelen.
Zekerquote:
Lijstje maken en jezelf daaraan houden, dat helpt ook best wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb oreoballen totdat ik naar de winkel ga. Beroerd winkelen is beter dan hongerig winkelen.
Klopt, doe ik ook vaak wel als ik iets ga koken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijstje maken en jezelf daaraan houden, dat helpt ook best wel.
Daar ben ik vanaf gestapt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook vaak wel als ik iets ga koken.
But i need munchiefoods also.
Ik maak het vaak zelf.quote:
Dingen als taart, kan je me echt niet blij mee maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik maak het vaak zelf.![]()
Cake, taart, koekies, smoothies. Alles met een heerlijke joint op mijn lippen![]()
Ik nodig je ook niet uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dingen als taart, kan je me echt niet blij mee maken.
Beter.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik nodig je ook niet uit.![]()
Die gore hollandse verjaardags/slagroomtaart vind ik ook niet te vreten. Zelf maken vooral omdat ik het graag doe, zelf weten hoe je eten/munchiefoods maakt is vooral makkelijk bij vrienden. Plus dat vrouwen het helemaal geweldig vinden als je een lekker dampend stuk vreten kan bereiden en serveren.
Die gehakttaart lijkt me wel lekker.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef badtripbob het volgende:
Ik ga morgen dit maken:
http://www.smulweb.nl/rec(...)dappelen-uit-de-oven
Met een kruidenboter waarvan ik nog eventjes een recept op ga zoeken.
Met
http://www.smulweb.nl/recepten/149091/Pestogehaktbal
En spinazie met mozarella en Italiaanse kruiden erbij
Mja, smaken verschillen dus dat is voor iedereen persoonlijk. Ik heb in de jaren dat ik op mezelf woon al zoveel gerechten gemaakt. Er zaten goede en slechte tussen. Uiteindelijk heb je een lijstje met dingen die je uit je hoofd kan maken, dingen die je af en toe eet en dingen die je nooit weer maakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter.
Dat klopt wel, goed kunnen koken scheelt ook enorm. Maar ik hou het liever bij gerechten die ook echt lekker zijn.
Een goed idee is ook om eens de supermarkt in te lopen en alleen dingen te kopen die je nooit gegeten hebt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, smaken verschillen dus dat is voor iedereen persoonlijk. Ik heb in de jaren dat ik op mezelf woon al zoveel gerechten gemaakt. Er zaten goede en slechte tussen. Uiteindelijk heb je een lijstje met dingen die je uit je hoofd kan maken, dingen die je af en toe eet en dingen die je nooit weer maakt.
Uhm dat zijn gehaktballen hoor. oh wacht onderin staan suggestiesquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die gehakttaart lijkt me wel lekker.
Die kant en klaar dingen haal ik echt in uiterste nood of luiheid. Qua groenten, fruit en vlees schuw ik niks. Mijn huisgenoten eten zelfs dingen die ze vroeger liever uit het bord zagen verdwijnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een goed idee is ook om eens de supermarkt in te lopen en alleen dingen te kopen die je nooit gegeten hebt.
Ik herken vaak dat mensen smaak hebben als ze een brok oude kaas met smaak weten te eten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die kant en klaar dingen haal ik echt in uiterste nood of luiheid. Qua groenten, fruit en vlees schuw ik niks. Mijn huisgenoten eten zelfs dingen die ze vroeger liever uit het bord zagen verdwijnen.
Behalve kaas, dat vind ik niet echt lekker. (Mits gesmolten)
Whehe, zou een bakje feta meenemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm dat zijn gehaktballen hoor. oh wacht onderin staan suggesties
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje fetaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, zou een bakje feta meenemen.![]()
Dan maar geen smaak, maar mij niet gezien.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik herken vaak dat mensen smaak hebben als ze een brok oude kaas met smaak weten te eten.
Dan weet ik al bij welke groep jij hoort.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan maar geen smaak, maar mij niet gezien.![]()
In gerechten maakt het mij niet zoveel uit, een hap uit een brok kaas zie je mij niet snel nemen.
Dat mag. Dan ga ik wel zonder smaak mijn cheesecake eten wanneer jij heerlijk op een brok oude kaas muncht.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan weet ik al bij welke groep jij hoort.
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat mag. Dan ga ik wel zonder smaak mijn cheesecake eten wanneer jij heerlijk op een brok oude kaas muncht.![]()
Ik bedenk me wel dat ik genoeg kazen heb gegeten, alleen nooit zo puur uit het vuistje en dat hou ik ook nog wel even zo.
Sardu is ouder dan jij?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.
Als ik er nog zo lang over moet doen dan hoop ik op mijn 50e heerlijk te kunnen genieten van een kaas op leeftijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.
Ik help het hopen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik er nog zo lang over moet doen dan hoop ik op mijn 50e heerlijk te kunnen genieten van een kaas op leeftijd.
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoete onzin minder waarderen zie ik dan weer als een pre.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje feta
Dat is erg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje feta
Mijn ervaring is juist dat je meer dingen gaat waarderen in plaats van alleen zoete troep.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat je meer dingen gaat waarderen in plaats van alleen zoete troep.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mentaal en lichamelijk is een verschil.
quote:
quote:
Gelukkig weet ik beter.quote:
Niemand weet beter. Je kan namelijk niet buiten jezelf denken. Je denkt anders. Of niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.![]()
Wel schattig dat 'ie denkt dat ik nog jong ben. Morgen teenage party, kijken of ze er daar ook zo over denken.
Dat dacht ik door je smaak, wat vanzelfsprekend is.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.![]()
Wel schattig dat 'ie denkt dat ik nog jong ben. Morgen teenage party, kijken of ze er daar ook zo over denken.
Ik kan prima aan de hand van mijn directe omgeving schalen of ze mij geestelijk op hetzelfde niveau vinden als lichamelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niemand weet beter. Je kan namelijk niet buiten jezelf denken. Je denkt anders. Of niet.
Maar je weet niks van mijn smaak. Ik eet geen brok kale kaas en als munchfood maak ik vaak zoete shit. Dat heeft toch verder geen kut met mijn leeftijd van doen?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik door je smaak, wat vanzelfsprekend is.
Hehe.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar je weet niks van mijn smaak. Ik eet geen brok kale kaas en als munchfood maak ik vaak zoete shit. Dat heeft toch verder geen kut met mijn leeftijd van doen?
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.quote:
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ok man, heeft er echt niks mee te maken verder, je hebt gelijk.
Ik dacht ook al dat je volwassener was dan dat je leeftijd eigenlijk zou doen vermoeden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?
Ik geloof niet meer dat er een ladder is waar je op kan klimmen en hoe hoger hoe slimmer. Ik zie het meer als een bal (de basis, vanuit hier moet je toevoegen).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan prima aan de hand van mijn directe omgeving schalen of ze mij geestelijk op hetzelfde niveau vinden als lichamelijk.
Anders zadelen ze wel iemand anders op met die verantwoordelijkheden.
ik wil niet meer met je trouwen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat je volwassener was dan dat je leeftijd eigenlijk zou doen vermoeden.
Mag ik dan vragen naar bewijs dat het niet eten van een stuk kaas gerelateerd is aan 'geestelijke' leeftijd?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ok man, heeft er echt niks mee te maken verder, je hebt gelijk.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.
Zout isquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil niet meer met je trouwen.
Ja ok fuck dit allemaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.
Je gedraagd je als een 12 jarigequote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen naar bewijs dat het niet eten van een stuk kaas gerelateerd is aan 'geestelijke' leeftijd?
Kijk, dat je een conclusie trekt uit die aantal posts over eten zegt meer over jou dan over mij.
En luisteren ho maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je gedraagd je als een 12 jarige
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zweep gebruiken. Effectief.
Dat heb ik wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die snow is wel een toffe meid ja![]()
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.quote:
Dat was omdat ik je wilde hosselen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je gedraagd je als een 12 jarige
Oren eens uit laten spuiten, scheelt enorm.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.
Een shock stick gebruiken, werkt effectiever en laat geen gebruikssporen achterquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zweep gebruiken. Effectief.
12 jarigen zijn niet echt mijn dingquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.
[..]
Dat was omdat ik je wilde hosselen.
Ik las het in het vorige topique. Misschien dat die prop ook mijn smaak wel in de weg zit en ik daarna als een echte bejaarde een stuk oude kaas kan wegmunchen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oren eens uit laten spuiten, scheelt enorm.
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik las het in het vorige topique. Misschien dat die prop ook mijn smaak wel in de weg zit en ik daarna als een echte bejaarde een stuk oude kaas kan wegmunchen.
Ik ben het dan ook wel met je eens, maar dit soort dingen hebben meer nuance nodig dan ik hier via mijn telefoon wil typen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Unscrewed het volgende:
Beetje jammer dit, Sardu. Had gehoopt op een antwoord vanaf jouw perspectief.
Maarja, ik ga naar een maat. Lees zo wel terug.
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook wel met je eens, maar dit soort dingen hebben meer nuance nodig dan ik hier via mijn telefoon wil typen.
Onder het genot van een joint en een biertje wil ik hier best een keer met je over lullen.
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat niet doe. Ik probeer zoveel dingen en dat brok kaas weet ik omdat ik er dit jaar nog een hap van heb genomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.
Hij is eigenlijk een breezersletjequote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.
Dus je hebt dat één keer gedaan en toen dacht je: "ok, fuck dit"?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat niet doe. Ik probeer zoveel dingen en dat brok kaas weet ik omdat ik er dit jaar nog een hap van heb genomen.
Die indruk wekt hij ook behoorlijk, maar ik wil hem best een kans geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een breezersletje
En jij aan je smaak, gaan we daar zo synchroon aan werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Denk dat je dan nog aan je virtuele mensenkennis moet werken.
Nee, en dat zeg ik ook niet. Er staat toch duidelijk dat ik alles wat ik eet ook proef voordat het in mijn eten gaat. Oude kaas gaat wel in gerechten, ik snoep er ook van als het op het aanrecht ligt en dat deed mij besluiten dat ik het nog steeds niet 'puur' eet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je hebt dat één keer gedaan en toen dacht je: "ok, fuck dit"?
Dat je het in gerechten kan waarderen is al een goed punt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, en dat zeg ik ook niet. Er staat toch duidelijk dat ik alles wat ik eet ook proef voordat het in mijn eten gaat. Oude kaas gaat wel in gerechten, ik snoep er ook van als het op het aanrecht ligt en dat deed mij besluiten dat ik het nog steeds niet 'puur' eet.
Nou, dan hoop ik dat je zit.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je het in gerechten kan waarderen is al een goed punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je zit.Sowieso ben ik geen fan van fondue, maar met oude kaas kan ik het tolereren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Het kost even 4 pagina's maar volgens mij zijn we er weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen fan van fondue, maar met oude kaas kan ik het tolereren.
Als er nog wat in het bakje zit voor ik het erbij wil gooien.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Snowbells het volgende:
Fetain pasta's gebruiken omnomnom
Bruin is ook zoveel beter dan wit ja, dat klopt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het kost even 4 pagina's maar volgens mij zijn we er weer.
Kaasfondue bruin stokbrood en de munchies.
qftquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bruin is ook zoveel beter dan wit
Iedereen die wit brood eetquote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volwassen mannen die witbrood eten.
Witbrood wat stiekem bruinbrood is omdat kinders het anders niet willen eten.quote:
Ja, die neppe shit van Blue Band.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Witbrood wat stiekem bruinbrood is omdat kinders het anders niet willen eten.![]()
Sowieso niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
Witbrood is alleen goed voor tosti's met curry anders niet
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Tosti's met bruin brood, bruine bolletjes. Bruin alles.
Pussy's die wit eten.
De één is alleen meer persoon dan de ander, dat kunnen we niet ontkennen.quote:
Dat smaken verschillen wil niet zeggen dat de één meer persoon is dan een ander.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De één is alleen meer persoon dan de ander, dat kunnen we niet ontkennen.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Snowbells het volgende:
Met deze Siberische kou zijn overknee socks i-de-aal!
Nee, dat klopt dan wel weer. Wil alleen niet zeggen dat ik sommige mensen wil aanraden om hun smaak te ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat smaken verschillen wil niet zeggen dat de één meer persoon is dan een ander.
Dat kan je aanraden maar het komt uit eindelijk neer op persoonlijk voorkeur van degene.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat klopt dan wel weer. Wil alleen niet zeggen dat ik sommige mensen wil aanraden om hun smaak te ontwikkelen.
Ey duutser, niet zo klagen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Snowbells het volgende:
Met deze Siberische kou zijn overknee socks i-de-aal!
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat klopt dan wel weer. Wil alleen niet zeggen dat ik sommige mensen wil aanraden om hun smaak te ontwikkelen.
quote:
Dan nog kan je dit denken, maar alsnog zullen er dingen zijn die mensen mooi vinden waar je het ondanks dit gedachtegoed nog steeds niet mee eens bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan je aanraden maar het komt uit eindelijk neer op persoonlijk voorkeur van degene.
Ik ben op mijn eigen fiets in dit leven en bepaal zelf wel hoe hard ik mijn banden op pomp.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen.
Probeer eens een auto.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben op mijn eigen fiets in dit leven en bepaal zelf wel hoe hard ik mijn banden op pomp.
Dat gaat te ver imo, het is niet eens koud. Eerder frisjes, heerlijk weer op het regen na.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gecombineerd met oversized shirt en strikjes pantoffels. Sexy like that.
Lekkah wallem
Dat zal je altijd hebben, daarom is iedereen anders. Het zou een saaie boel zijn als iedereen hetzelfde was.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan nog kan je dit denken, maar alsnog zullen er dingen zijn die mensen mooi vinden waar je het ondanks dit gedachtegoed nog steeds niet mee eens bent.
Halloquote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Amarantha het volgende:
HelloWe kijken hier een één of andere rare film.. God Bless America
Dan zouden fora niet eens bestaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zal je altijd hebben, daarom is iedereen anders. Het zou een saaie boel zijn als iedereen hetzelfde was.
Dat zou best sneu zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zouden fora niet eens bestaan.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb via fok een paar toffe mensen ontmoet die ik anders nooit ontmoet zou hebben, denk ik.
Ik heb via fok een stel psychopaten ontmoet die ik anders nooit ontmoet zou hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb via fok een paar toffe mensen ontmoet die ik anders nooit ontmoet zou hebben, denk ik.
Welke film?quote:
Mijn pantoffels beats jouw pantoffels.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gecombineerd met oversized shirt en strikjes pantoffels. Sexy like that.
Lekkah wallem
Ik ben er sinds vanavond ook 1 rijker.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb via fok een stel psychopaten ontmoet die ik anders nooit ontmoet zou hebben.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet op een saaie meet ben geweest. Ze waren allemaal leukquote:
Soort zoekt soort hequote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb via fok een stel psychopaten ontmoet die ik anders nooit ontmoet zou hebben.
Je was niet op de meeting of wel? Dan gaan we binnenkort gewoon een keer meeten! Wellicht met meer mensen erbij?quote:
Ik hoop van harte dat ze je met rust laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vanavond ook 1 rijker.
Dit dus...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me op geen één forum zo welkom gevoeld als hier op FOK! en ook nooit eerder neiging gehad om mensen te meeten van een forum maar had ik hier al wel vrij snel
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze je met rust laat.
Oh hah dat stond ook in de vorige post.quote:
Ik heb van andere fora wel mensen gemeet. Die van stoners helaas gemist door een awesome avond/nacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me op geen één forum zo welkom gevoeld als hier op FOK! en ook nooit eerder neiging gehad om mensen te meeten van een forum maar had ik hier al wel vrij snel
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumptquote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijkt niet altijd te kloppen.
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomequote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb van andere fora wel mensen gemeet. Die van stoners helaas gemist door een awesome avond/nacht.
System_overload?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumpt
Hahaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumpt
Fok!ster toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ik dit gemist hebquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomeJointjes roken in het park, BBQ-n
16 stoners bij elkaarquote:
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomeJointjes roken in het park, BBQ-n
watquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.![]()
Heb sowieso een deal met Mur en Vas in de nabije toekomst.
Nopequote:
Wij waren zo blij dat degene weg wasquote:
Nope fok!ker, dit gaat niet over de fok!ster die alleen werd achter gelaten in een parkje in R'dam.quote:
Ja godver ik lust toch geen cupcakesquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.![]()
Heb sowieso een deal met Mur en Vas in de nabije toekomst.
Haha wat? Ik word zo nieuwsgierig nu. Waarom werden beide personen gedumpt bij een meeting?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope
[..]
Wij waren zo blij dat degene weg wasAlleen had degene ons weer gevonden na een tijdje
![]()
[..]
Nope fok!ker, dit gaat niet over de fok!ster die alleen werd achter gelaten in een parkje in R'dam.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
16 stoners bij elkaarWietlucht was aan de andere kant van het park nog te ruiken lol
Niet tegelijk.quote:
Bossie wortels voor ama?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja godver ik lust toch geen cupcakes
Wortels of cupcakes.. Je kunt niks beters verzinnen dan wortels?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet tegelijk.![]()
![]()
Vas wilde ooit samen trippen dus moet eerst een body armor kopen.
[..]
Bossie wortels voor ama?
ja bedacht ik me alquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet tegelijk.![]()
![]()
Vas wilde ooit samen trippen dus moet eerst een body armor kopen.
[..]
Bossie wortels voor ama?
Chocolade was gisteren ook al niet goed. Stukkie bruin brood dan maar? In plaats van mijn losse flodders terugkoppen mag je ook wel een suggestie doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wortels of cupcakes.. Je kunt niks beters verzinnen dan wortels?
Bij die van R'dam was ik niet bij maar werd uitbundig besproken op fokquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha wat? Ik word zo nieuwsgierig nu. Waarom werden beide personen gedumpt bij een meeting?Wat deden ze?
Lust wel chocolade hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chocolade was gisteren ook al niet goed. Stukkie bruin brood dan maar? In plaats van mijn losse flodders terugkoppen mag je ook wel een suggestie doen.
Wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij die van R'dam was ik niet bij maar werd uitbundig besproken op fokVan wat ik had begrepen was die onwijs psycho en beschuldigde iedereen op de meet van aanranding ofzo. Niemand lette op haar en heeft haar ook niet gestopt toen ze aardig dronken was, toen degene in slaap was gevallen zijn ze met zijn allen vertrokken.
Bij de dump waar ik bij was, had degen onwijs betweterige en grote praatjes. En erg plakkerig naar de fok!ster toe, die vonden hem een freak.
Ervaring rijkerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
Coño baas trein gereden dit dat fluitje dit dat deurtjes dicht dit dat zus zo ik ben een eindbaas
Voor de meet? Gezellig!quote:
Ah, neem ik ze toch niet voor niets mee.quote:
Haha ben benieuwd of ik nog een keer bij zo'n meeting aanwezig ben waar iemand uitgekotst wordt door iedereenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Viro het volgende:
Moet wel zeggen dat degene die wij gedumpt hebben ons als groep was kwijt geraakt en toen die belde hadden wij hem de andere kant opgestuurd![]()
Vergeten als in hoef niet mee te nemen komt goed of vergeten als ain't gonna happen?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet wel ja, rest kun je vergeten
Heb het 1x meegemaakt, maar volgende keer trek ik mijn bek open ook als de rest mij probeert de mond te snoerenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of ik nog een keer bij zo'n meeting aanwezig ben waar iemand uitgekotst wordt door iedereen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vergeten als in hoef niet mee te nemen komt goed of vergeten als ain't gonna happen?
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Men moet zekerheid hebben.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geestelijk of lichamelijk?
[..]
Men moet zekerheid hebben.
Geeft niet meis.quote:
Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Wanneer volgende stonersmeeting? Probleem is alleen wel dat het binnen moet omdat het weer slecht/koud weer wordt
Whehequote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik eet geen taart die jij naar een meet brengt![]()
maar buiten rokenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een eigen huis?
Had huurwoning, maar door financiële tegenslag weer in ouderlijk huis ingetrokkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een eigen huis?
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.
quote:
Ah dat is klote voor jequote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Had huurwoning, maar door financiële tegenslag weer in ouderlijk huis ingetrokken![]()
Sorryquote:
Dafuqquote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.
[..]
Whehe![]()
![]()
Creampie anyone?
Ik moest denken aan American Pie, niet aan dat.quote:
Dirty mind, joy forever. Jeweet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dafuq
[..]
Ik moest denken aan American Pie, niet aan dat.
Het was bij ons altijd wel gezellig in de winter. Tot iemand het dieselaggregaatje in de brand stak omdat ie met zijn aansteker wilde kijken of er nog genoeg in zat.quote:
Dat is en mag wel zo zijn maar soms is wat rust in je kop ook fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dirty mind, joy forever. Jeweet.![]()
Daarom cannabis.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is en mag wel zo zijn maar soms is wat rust in je kop ook fijn
Kan ook zonder, maar ik doe met je mee en draai er ook 1.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom cannabis.![]()
Speaking of which, ik ga er 1 rollen.
Nee fucking kutprogramma. Wij achterhoekers zijn niet zulke barbarenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
Zit ik kansloos naar dat 'wilde oosten' te kijken. Ik herken er niks in terug.![]()
Snöwie, zijn ze bij jullie in duutsland echt zo droevig?
Niet zulke barbaren maar een andere vorm van barbaren dus?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee fucking kutprogramma. Wij achterhoekers zijn niet zulke barbaren
Als tukker kan ik me er ook niet echt in vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee fucking kutprogramma. Wij achterhoekers zijn niet zulke barbaren
Trippy is oud.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:57 schreef badtripbob het volgende:
Ben je newbie of is dit een kloon-account?
Dit dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef trippy_trippy het volgende:
nee tijdje geleden dat k hier was
Lust je oude kaas?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef trippy_trippy het volgende:
voel me.wel Oud ja,dat klopt
Leeftijd staat in relatie tot je liefde voor oude kaas las ik vandaag.quote:
Dan ben je nog een jonge bloesem volgens iddoher.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee dankje,die sla ik liever over
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ben je nog een jonge bloesem volgens iddoher.
en het is nog maar donderdagquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pep nakken en doorhalen. Net als ik nu
Ik adviseer jou dan ook om voor je 20e contact op te nemen met prof. Xavier.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]maar ik hou al van oude kaas sinds ik 12 ben ofzo
Ja, maar ik heb op woensdag mijn urinecontrole gekregen en krijg hem weer pas woensdagquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
en het is nog maar donderdag
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op woensdag mijn urinecontrole gekregen en krijg hem weer pas woensdagDus dit weekend sowieso nog aan de pep feesten
Zondag in de ochtend/begin middag voor het laatst nemen en dan genoeg drinken om mijn nieren schoon te spoelen
Wie is professor Xavier?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik adviseer jou dan ook om voor je 20e contact op te nemen met prof. Xavier.
voor wat heb je controle?defensie?of watquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op woensdag mijn urinecontrole gekregen en krijg hem weer pas woensdagDus dit weekend sowieso nog aan de pep feesten
Zondag in de ochtend/begin middag voor het laatst nemen en dan genoeg drinken om mijn nieren schoon te spoelen
Die lamme in die kar van X-menquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik lijk wel een wielrennerquote:
Ik woon in een BW omdat ik nadat ik opgenomen was geen woning had. Zodra ik kan ga ik een eigen huisje hurenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
voor wat heb je controle?defensie?of wat
okee, je heb in ieder geval dak boven je hoofdquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik woon in een BW omdat ik nadat ik opgenomen was geen woning had. Zodra ik kan ga ik een eigen huisje huren
Whehe, creatief met pep.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik lijk wel een wielrenner
Alleen ik ga sneller
In gedachte, en steeds hoger wordt de teller
Van de drugsconsumptie
Kijk en zie, een pilletje xtc
Drop die, en praat dan met wie o wie
zich ook in de buurt bevind
Ik ben zo blij met mijn snoepgoed als een dik kind
In een snoepwinkel zo groot als een warenhuis
Ey, ik ga ff wat pep neerleggen en ik vorm even een snuifbuis.
[/dichtenoppep]
Ja daarom. En het is erg beperkend als je vrijheid van op jezelf wonen gewend bent maar ja 't is maar tijdelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
okee, je heb in ieder geval dak boven je hoofd
quote:
ja ik ken het,het is maar dat je ergens terecht kanquote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja daarom. En het is erg beperkend als je vrijheid van op jezelf wonen gewend bent maar ja 't is maar tijdelijk.
quote:
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef Viro het volgende:
[..]Je kan de anime kijken, mis je niet veel maar ken je de karakters. De films zijn qua verhaal matig maar Halle Berry en Famke Jansen
![]()
Heb je ook in een BW gewoond dan?quote:
Ja dat zeker ja. Ben ook wel dankbaar hoor dat ik dat tenminste heb. Eten, drinken, een dak boven je hoofd. Zijn genoeg mensen in deze wereld in zelfs in dit land die dat niet eens hebben.quote:,het is maar dat je ergens terecht kan
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.
Doe LSD.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.
nee,maar ken paar mensen.. nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je ook in een BW gewoond dan?
[..]
Ja dat zeker ja. Ben ook wel dankbaar hoor dat ik dat tenminste heb. Eten, drinken, een dak boven je hoofd. Zijn genoeg mensen in deze wereld in zelfs in dit land die dat niet eens hebben.
Deze man weet.quote:
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Baroeg Open airquote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee,maar ken paar mensen.. nog plannen voor het weekend?
hihi :3quote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
godver,lust ik ook wel :p
Al 4x getruffeld.quote:
Truffels zijn het toch net niet imo.quote:
Vind ik ook wel vet maar ga meer voor deze stage.quote:
okee voor mij onbekend allemaalquote:Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vind ik ook wel vet maar ga meer voor deze stage.
Electronic Stage:
The Panacea Official (DE drum ’n bass)
Drumcorps (US breakcore)
Hypnoskull (BE industrial)
Torthor ((BE/NL darkstep - brandnew project by Hypnoskull & Kubus)
Modulate (UK Electro/Industrial)
Angels & Agony (NL Electro)
Yeshquote:
Amaquote:
quote:
Ga je ook meeten met Ama?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Al bedacht wat je op de meet wil hebben?
De vorige keer kwam ze niet.quote:
Je had ergens afgesproken maar ze kwam niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
De vorige keer kwam ze niet.![]()
Het ging om een algemene meet volgens mij, maar ze lust geen cupcakes.
Oh my.. Ik wil ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm het was heerlijk
quote:
Uuuuh?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Al bedacht wat je op de meet wil hebben?
Ja ik zou naar een feestje gaan in Hengelo maar de gene met wie ik mee zou rijden die heeft me laten staan en niks gezegdquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je had ergens afgesproken maar ze kwam niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |