Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Wanneer volgende stonersmeeting? Probleem is alleen wel dat het binnen moet omdat het weer slecht/koud weer wordt
Whehequote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik eet geen taart die jij naar een meet brengt![]()
maar buiten rokenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een eigen huis?
Had huurwoning, maar door financiële tegenslag weer in ouderlijk huis ingetrokkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een eigen huis?
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.
quote:
Ah dat is klote voor jequote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Had huurwoning, maar door financiële tegenslag weer in ouderlijk huis ingetrokken![]()
Sorryquote:
Dafuqquote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kraakpandmeeting? Gezellig in een partytent in de woonkamer met een industriele heater als warmtebron.
[..]
Whehe![]()
![]()
Creampie anyone?
Ik moest denken aan American Pie, niet aan dat.quote:
Dirty mind, joy forever. Jeweet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dafuq
[..]
Ik moest denken aan American Pie, niet aan dat.
Het was bij ons altijd wel gezellig in de winter. Tot iemand het dieselaggregaatje in de brand stak omdat ie met zijn aansteker wilde kijken of er nog genoeg in zat.quote:
Dat is en mag wel zo zijn maar soms is wat rust in je kop ook fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dirty mind, joy forever. Jeweet.![]()
Daarom cannabis.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is en mag wel zo zijn maar soms is wat rust in je kop ook fijn
Kan ook zonder, maar ik doe met je mee en draai er ook 1.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom cannabis.![]()
Speaking of which, ik ga er 1 rollen.
Nee fucking kutprogramma. Wij achterhoekers zijn niet zulke barbarenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
Zit ik kansloos naar dat 'wilde oosten' te kijken. Ik herken er niks in terug.![]()
Snöwie, zijn ze bij jullie in duutsland echt zo droevig?
Niet zulke barbaren maar een andere vorm van barbaren dus?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee fucking kutprogramma. Wij achterhoekers zijn niet zulke barbaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |