ja bedacht ik me alquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet tegelijk.![]()
![]()
Vas wilde ooit samen trippen dus moet eerst een body armor kopen.
[..]
Bossie wortels voor ama?
Chocolade was gisteren ook al niet goed. Stukkie bruin brood dan maar? In plaats van mijn losse flodders terugkoppen mag je ook wel een suggestie doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wortels of cupcakes.. Je kunt niks beters verzinnen dan wortels?
Bij die van R'dam was ik niet bij maar werd uitbundig besproken op fokquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha wat? Ik word zo nieuwsgierig nu. Waarom werden beide personen gedumpt bij een meeting?Wat deden ze?
Lust wel chocolade hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chocolade was gisteren ook al niet goed. Stukkie bruin brood dan maar? In plaats van mijn losse flodders terugkoppen mag je ook wel een suggestie doen.
Wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij die van R'dam was ik niet bij maar werd uitbundig besproken op fokVan wat ik had begrepen was die onwijs psycho en beschuldigde iedereen op de meet van aanranding ofzo. Niemand lette op haar en heeft haar ook niet gestopt toen ze aardig dronken was, toen degene in slaap was gevallen zijn ze met zijn allen vertrokken.
Bij de dump waar ik bij was, had degen onwijs betweterige en grote praatjes. En erg plakkerig naar de fok!ster toe, die vonden hem een freak.
Ervaring rijkerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
Coņo baas trein gereden dit dat fluitje dit dat deurtjes dicht dit dat zus zo ik ben een eindbaas
Voor de meet? Gezellig!quote:
Ah, neem ik ze toch niet voor niets mee.quote:
Haha ben benieuwd of ik nog een keer bij zo'n meeting aanwezig ben waar iemand uitgekotst wordt door iedereenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Viro het volgende:
Moet wel zeggen dat degene die wij gedumpt hebben ons als groep was kwijt geraakt en toen die belde hadden wij hem de andere kant opgestuurd![]()
Vergeten als in hoef niet mee te nemen komt goed of vergeten als ain't gonna happen?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet wel ja, rest kun je vergeten
Heb het 1x meegemaakt, maar volgende keer trek ik mijn bek open ook als de rest mij probeert de mond te snoerenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of ik nog een keer bij zo'n meeting aanwezig ben waar iemand uitgekotst wordt door iedereen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vergeten als in hoef niet mee te nemen komt goed of vergeten als ain't gonna happen?
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Men moet zekerheid hebben.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geestelijk of lichamelijk?
[..]
Men moet zekerheid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |