Je was niet op de meeting of wel? Dan gaan we binnenkort gewoon een keer meeten! Wellicht met meer mensen erbij?quote:
Ik hoop van harte dat ze je met rust laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vanavond ook 1 rijker.
Dit dus...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me op geen één forum zo welkom gevoeld als hier op FOK! en ook nooit eerder neiging gehad om mensen te meeten van een forum maar had ik hier al wel vrij snel
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze je met rust laat.
Oh hah dat stond ook in de vorige post.quote:
Ik heb van andere fora wel mensen gemeet. Die van stoners helaas gemist door een awesome avond/nacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me op geen één forum zo welkom gevoeld als hier op FOK! en ook nooit eerder neiging gehad om mensen te meeten van een forum maar had ik hier al wel vrij snel
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumptquote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijkt niet altijd te kloppen.
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomequote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb van andere fora wel mensen gemeet. Die van stoners helaas gemist door een awesome avond/nacht.
System_overload?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumpt
Hahaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, zo heb ik een meet meegemaakt waar 1 fok!ker schijt irritant was. Hebben wij als hele groep degene gedumpt
Fok!ster toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ik dit gemist hebquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomeJointjes roken in het park, BBQ-n
16 stoners bij elkaarquote:
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist.. Stonersmeeting was awesomeJointjes roken in het park, BBQ-n
watquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.![]()
Heb sowieso een deal met Mur en Vas in de nabije toekomst.
Nopequote:
Wij waren zo blij dat degene weg wasquote:
Nope fok!ker, dit gaat niet over de fok!ster die alleen werd achter gelaten in een parkje in R'dam.quote:
Ja godver ik lust toch geen cupcakesquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik maak het de eventuele volgende keer wel goed met cupcakes en groene nagellak.![]()
Heb sowieso een deal met Mur en Vas in de nabije toekomst.
Haha wat? Ik word zo nieuwsgierig nu. Waarom werden beide personen gedumpt bij een meeting?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope
[..]
Wij waren zo blij dat degene weg wasAlleen had degene ons weer gevonden na een tijdje
![]()
[..]
Nope fok!ker, dit gaat niet over de fok!ster die alleen werd achter gelaten in een parkje in R'dam.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
16 stoners bij elkaarWietlucht was aan de andere kant van het park nog te ruiken lol
Niet tegelijk.quote:
Bossie wortels voor ama?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja godver ik lust toch geen cupcakes
Wortels of cupcakes.. Je kunt niks beters verzinnen dan wortels?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet tegelijk.![]()
![]()
Vas wilde ooit samen trippen dus moet eerst een body armor kopen.
[..]
Bossie wortels voor ama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |