Nee, en dat zeg ik ook niet. Er staat toch duidelijk dat ik alles wat ik eet ook proef voordat het in mijn eten gaat. Oude kaas gaat wel in gerechten, ik snoep er ook van als het op het aanrecht ligt en dat deed mij besluiten dat ik het nog steeds niet 'puur' eet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je hebt dat één keer gedaan en toen dacht je: "ok, fuck dit"?
Dat je het in gerechten kan waarderen is al een goed punt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, en dat zeg ik ook niet. Er staat toch duidelijk dat ik alles wat ik eet ook proef voordat het in mijn eten gaat. Oude kaas gaat wel in gerechten, ik snoep er ook van als het op het aanrecht ligt en dat deed mij besluiten dat ik het nog steeds niet 'puur' eet.
Nou, dan hoop ik dat je zit.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je het in gerechten kan waarderen is al een goed punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je zit.Sowieso ben ik geen fan van fondue, maar met oude kaas kan ik het tolereren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Het kost even 4 pagina's maar volgens mij zijn we er weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen fan van fondue, maar met oude kaas kan ik het tolereren.
Als er nog wat in het bakje zit voor ik het erbij wil gooien.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Snowbells het volgende:
Fetain pasta's gebruiken omnomnom
Bruin is ook zoveel beter dan wit ja, dat klopt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het kost even 4 pagina's maar volgens mij zijn we er weer.
Kaasfondue bruin stokbrood en de munchies.
qftquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bruin is ook zoveel beter dan wit
Iedereen die wit brood eetquote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volwassen mannen die witbrood eten.
Witbrood wat stiekem bruinbrood is omdat kinders het anders niet willen eten.quote:
Ja, die neppe shit van Blue Band.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Witbrood wat stiekem bruinbrood is omdat kinders het anders niet willen eten.![]()
Sowieso niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
Witbrood is alleen goed voor tosti's met curry anders niet
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Tosti's met bruin brood, bruine bolletjes. Bruin alles.
Pussy's die wit eten.
De één is alleen meer persoon dan de ander, dat kunnen we niet ontkennen.quote:
Dat smaken verschillen wil niet zeggen dat de één meer persoon is dan een ander.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De één is alleen meer persoon dan de ander, dat kunnen we niet ontkennen.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Snowbells het volgende:
Met deze Siberische kou zijn overknee socks i-de-aal!
Nee, dat klopt dan wel weer. Wil alleen niet zeggen dat ik sommige mensen wil aanraden om hun smaak te ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat smaken verschillen wil niet zeggen dat de één meer persoon is dan een ander.
Dat kan je aanraden maar het komt uit eindelijk neer op persoonlijk voorkeur van degene.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat klopt dan wel weer. Wil alleen niet zeggen dat ik sommige mensen wil aanraden om hun smaak te ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |