quote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend he?!SPOILER: Sneak PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lieten zien hoe Emily dit veranderde op de computer van de dokter (het scherm liet eerst zien dat er niks gevonden was).quote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel benieuwd of die Huntington disease nou echt is of niet. Volgens mij wou Emily Conrad alleen maar even een black-out geven ofzo, en volgens mij werd de ziekte per toeval ontdekt, want zoiets kun je toch niet faken?
Ah, thanks. Even gemistquote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ze lieten zien hoe Emily dit veranderde op de computer van de dokter (het scherm liet eerst zien dat er niks gevonden was).
Die flash-forward vind altijd plaats in aflevering 12/13. In seizoen 1 was het de flash-forward dat je iemand in het zand ziet vallen ( waarvan je denkt dat het Daniel is ), in seizoen 2 zie je dat ongeluk op die boot van Jack, wat dus uiteindelijk Amanda bleek te zijn. Dit zal ook in aflevering 12/13 duidelijk worden, gevolgd door een stop van 1-2 maanden.quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef DonnaRush het volgende:
Is die flash-forward voor het einde van dit seizoen bedoeld? Mijn gok is ook Jack.
En die zoen, ik had gewoon kippenvel, maar daarna was echt zielig inderdaad. Jack is helemaal niet leuk zo.
Ik hoop dat Ashley nu ook eens voorgoed weg is, stom wijf.
Toen Charlotte thuis kwam had ze een kort gesprekje met haar moeder waar gezegd werd dat ze de baby had verloren ( miskraam is bevestigd door de maker van de serie ), en klaar was met school, en haar zelf was gaan vinden in Europa.quote:Hebben we nou trouwens gemist wat er met Charlotte haar baby gebeurd is?
Aiden ligt nu voor de hand, maar meestal is het compleet anders dan hoe het lijkt.quote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wie schiet Emily neer in de flash-forward? Jack? Dat is mijn inzet. Emily zegt ''I'm Sorry'' en dat zou ze alleen zeggen tegen iemand die ze waardeert. Nolan of Jack ( of heel misschien Charlotte ) dus. Of Aiden?
het zou ook Daniel kunnen zijn, of Victoria, die ergens achter zijn gekomen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:07 schreef Kinga het volgende:
Kunnen we het even over die ene scene hebben, waar Emily zo te zien in bruidsjurk, 2 keer in de buik wordt geschoten? Wie doet het? En belangrijker, ze gaan toch niet de hoofdpersoon van de serie ombrengen? Hoe kun je nou na 2 kogels in de buik nog overleven....?!
Ik denk dat Aidan het doet.
Edit: oops, moet eens leren teruglezen, zie dat er hierboven ook al gespeculeerd wordt hahaha
Ik weet het ook even niet meer. Ik weet eigenlijk alleen nog maar dat hij hun ''Revenge'' plannen wou opgeven, maar dat zij daar nog niet klaar voor was. Ik vraag me ook nog af waar dat geld van de Graysons naar toe is gegaan. Ze denken dat Emily dat heeft, maar ging dat niet naar Carrion/Initiative?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef Markeerstift het volgende:
Het klinkt stom maar ik ben super veel vergeten van vorig seizoen. Had bijna alle afleveringen heel snel achter elkaar gekeken. Maar hoe heeft Emily Aiden nou misbruikt?
Sexy Patrickquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering, misschien wel een van de beste van de serie. Prachtige laatste scenes met die muziek erachter. Nummer meteen in playlist gezet, haha. Zag het al van mijlenver aankomen dat er iets ging gebeuren met Conrad en de priest, maar wel mooi dat Conrad eindelijk wou bekennen. Hij zal zich nu wel gaan bedenken, maar voor eventjes had ik hoop.
Aiden twist zag ik ook al wel aankomen vorige week. Als hij haar echt wou verraadden dan had hij wel verteld aan Victoria wie Emily echt is. Maar toch wel een leuke twist. Emily heeft klaarblijkelijk niet alles onder controle, ze wist niets over het neerschieten van Aiden, en Daniel weet nu van Aiden en Emily, dat ze nog lange tijd samen waren.
Mooie scene met Jack en Emily in de bar. Je kon in Jack's ogen gewoon zien dat ze het meende en hem bedankte, etc. Echt heel mooi. Die twee moeten gewoon samen eindigen, al lijkt dat niet te gebeuren.
En wie denkt er nog meer dat Nolan iets krijgt met Patrick? Niet voor niets dat we niets weten over de seksualiteit van Patrick, en we zagen Nolan al kijkend naar Patrick's lichaam
Werd in de afgelopen aflevering al duidelijk dat hij gewoon aan Emily's kant staan. Rest van je verhaal klopt volgens mij wel ja. Dat geld van Victoria en Conrad is gewoon bij degenen die Carrion gemaakt heeft volgens mij. Maar ze hadden Aiden erin geluist, dus hij moest inderdaad weg. Emily wou nog niet meequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Sway- het volgende:
Aiden activeerde toch dat programma, en werd daarom gezocht of zo. Ik kan het me niet precies herinneren maar Emily wilde dat hij verdween en zij ging niet mee. En Aiden wist dat ze het voor Jack toen wel wilde opgeven. Misschien is hij daardoor boos? Of hij wil gewoon helpen..
Oh nu je het zegt, ik moet de 3e nog kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Werd in de afgelopen aflevering al duidelijk dat hij gewoon aan Emily's kant staan. Rest van je verhaal klopt volgens mij wel ja. Dat geld van Victoria en Conrad is gewoon bij degenen die Carrion gemaakt heeft volgens mij. Maar ze hadden Aiden erin geluist, dus hij moest inderdaad weg. Emily wou nog niet mee
Dat programma was toch aan die hogere macht gegeven?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:19 schreef Sway- het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, ik moet de 3e nog kijkenmaar nolan heeft t programma gemaakt dus zou dat geld bij hem zijn dus.
Vind ik ook ja, veel beter. Zelfs de nieuwe karakters ( die ex van Daniel bv, of Patrick ) zijn best wel interessant. Had al voorspeld dat het Patrick was die Conrad dood wou met die auto, al had ik Charlotte OF Patrick voorspeldquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:43 schreef Steve het volgende:
Leuke aflevering weer! Vind seizoen 3 er tot nu toe érg op vooruit gegaan tegenover seizoen 2.
k ben ook niet zo een fan van aiden, wat hij nu weer deed in de laatste scène van de vierde aflevering ( s3)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef Michellee het volgende:
Afgelopen weken alle seizoenen achtereen gekeken. Tijdens seizoen 2 wilde ik bijna afhaken door al dat gedoe met de Initiative. Maar seizoen is weer helemaal![]()
Voelt inderdaad wel als een laatste seizoen. Ik vind Aidan trouwens maar irritant.
Gevoel heb ik hier ook. Nog onbekend of het het laatste seizoen is. Ik denk het niet omdat ze zo dicht bij de +-88 afleveringen zitten ( syndication gaat dan een rol spelen ), maar het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch niet het laatste seizoen? Waarom krijg ik dat gevoel met deze verhaallijn?
Syndication is veel te belangrijk om al te stoppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevoel heb ik hier ook. Nog onbekend of het het laatste seizoen is. Ik denk het niet omdat ze zo dicht bij de +-88 afleveringen zitten ( syndication gaat dan een rol spelen ), maar het zou zomaar kunnen.
Jup, dat zei ik ook. Maar de kijkcijfers zijn nou eenmaal niet om naar huis te schrijven dit jaar, dus als ze nog verder zakken zal zelfs syndication de serie niet redden. Zolang ze ongeveer op hetzelfde level blijven als nu zal het wel een 4e seizoen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Syndication is veel te belangrijk om al te stoppen.
Precies wat ik zei dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:52 schreef Nic1 het volgende:
Ze zullen mogelijk alleen stoppen als de kijkcijfers volledig instorten, maar dat lijkt niet te gebeuren.
http://tvbythenumbers.zap(...)-season-high/213267/
Ja.quote:
Voor mij is het vrij duidelijk dat het een nep zwangerschap is om Daniel bij haar te houden uit gevoel van verplichting tot de bruiloft. Zwanger van Aiden...dan ga ik helemaal ziek worden, lol.quote:Op maandag 18 november 2013 11:01 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nou benieuwd of emily de zwangerschap faked of dat ze echt zwanger geworden is? Wellicht is ze gewoon zwanger van Aiden
Nee, de aflevering daarna.quote:Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef Markeerstift het volgende:
Huhh is dat ook de seizoensfinale?
Lijkt me stug dat het officiële vooruitzicht het mis heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 17:28 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij niet hoor, er staat overal dat er zo'n 22/24 afleveringen komen. Misschien de laatste voor de winterbreak? Also, zag ik op tv.com dat de volgende ep gewoon volgende week is. Maar weet niet of dat een goede bron is
irritant elke keer die pauzes pffquote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eerstvolgende aflevering is over 3 weken. Daarna is de 10e aflevering van het seizoen ( de wedding ), en ik denk dat ze daarna hun winterstop doen. Daarna komen er nog 12 afleveringen.
Valt dit jaar hartstikke mee. Is nu even 2 weken niet, maar in al de vorige afleveringen dit seizoen is er geen enkele break geweest. In vergelijking met andere seizoenen hebben we nu veel minder pauzes tussendoorquote:Op woensdag 27 november 2013 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
irritant elke keer die pauzes pff
3 weken toch? k dacht dat t pas 10 dec weer is? t zou best kunnen dat t jaar minder is, maar alsnog te veel de seizoenen duren mij ook sowieso te kortquote:Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt dit jaar hartstikke mee. Is nu even 2 weken niet, maar in al de vorige afleveringen dit seizoen is er geen enkele break geweest. In vergelijking met andere seizoenen hebben we nu veel minder pauzes tussendoor
Ja, drie weken, maar ik bedoel meer dat er maar 2 zondagen waren waarop er niet werd uitgezondenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
3 weken toch? k dacht dat t pas 10 dec weer is? t zou best kunnen dat t jaar minder is, maar alsnog te veel de seizoenen duren mij ook sowieso te kort
Zeker, toch uiteindelijk verrassend hoe het allemaal samen kwam en afliep. Al wisten we natuurlijk wel dat het niet 'goed' kon eindigen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe mid-season finale! Had gedacht dat het Charlotte zou zijn die zou schieten maar Daniel was mijn 2e verdachte. Benieuwd waar de serie heen gaat nu Victoria een stap dichter bij Emily's ware identiteit is, en ook Daniel op de hoogte is van meer dingen...en zijn poging tot moord natuurlijk!
ik vind dat wel echt balen t is nu wel eens tijd dat haar plan werkt of de waarheid bekend word gemaakt. Ze gaan te lang door. Komt er nog een seizoen aan ofzo?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zeker, toch uiteindelijk verrassend hoe het allemaal samen kwam en afliep. Al wisten we natuurlijk wel dat het niet 'goed' kon eindigen.
Natuurlijk, Revenge krijgt 100% zeker een S4. Dan heeft de serie 88 episodes wat het minimum is voor syndication, of eventueel 1.5 seizoen voor 100 (het ideale aantal).quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind dat wel echt balen t is nu wel eens tijd dat haar plan werkt of de waarheid bekend word gemaakt. Ze gaan te lang door. Komt er nog een seizoen aan ofzo?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef drGoeroe het volgende:
Aanstaande maandag voor ons beschikbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
pff duurt lang, pas 2 weken voorbijquote:
dat is lekker, dan kun je achter elkaar door kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben pas bij ep 5 van seizoen 3 haha. Ben nu aan het inhalen!
Het wordt met de aflevering slechter inderdaad. Het heeft weinig meer met Revenge te doen. Dit seizoen glijdt snel af, tijd om te stoppen. Ook die blackouts.. Er zit geen verhaal meer in. Veredelde soap, jammer!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Steve het volgende:
Lol, het gaat helemaal nergens meer over. Iedereen is elkaars familie..
Ik kijk nog, ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
Ze was wel weer snel gemanipuleerd door Conrad.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
omg wat een dom wichtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Ik kijk nog, ja.
Stevie Grayson had de eigendomspapieren van Grayson Manor aan Conrad gegeven, die ze weer aan Pascale geeft en dan weer aan Victoria, zodat ze in de Hamptons kan blijven...
Dit dus. Beste aflevering van de serie. 3 jaar in the making al. Nu alleen Victoria nog, maar die is vrij slim bezig momenteel. Geweldig die chemistry tussen Emily en Victoria, en de haat tussen Conrad en Victoria. De twists deze aflevering waren erg goed, en het einde was geweldig! Die blik van Emily!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Curiosity het volgende:
Wat een steengoede aflevering, 1 down, 1 to go.
Nu wachten op de seizoensfinale.
Misschien was Victoria wel zwanger van DC toen hij gearresteerd werd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef Goofoyou het volgende:
Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat Conrad nog opgepakt zou worden deze aflevering nadat Jack Charlotte vrij lietMaar dat was dus gepland. Ben benieuwd of we Conrad nu helemaal niet meer terug gaan zien en wat er met Victoria gebeurt...en natuurlijk ben ik benieuwd naar wie die mysterieuze man is met zijn David Clarke obsessie. Straks blijkt het de halfbroer te zijn van Emily waar zij niet van wist
Die traan.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel tof dat Victoria nu zit opgesloten. Cruel hoe ze Aiden om bracht...damn, dat zag er naar uit. Arme Emily.
Ooh ik herinner me nu pas dat hij later in de gevangenis is 'gestorven' ja. Maar denk dat zijn dood wel een grote drijfveer was uiteindelijk...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Curiosity het volgende:
Het ging toch niet direct om de wraak op zijn dood, maar eerder dat hij schuldig werd geacht aan die vliegtuigcrash.
Dat wilde ze rechtzetten.
JA, dat wilde ik ook nog zeggen! Ik riep hardop, BELLICK! Geweldig hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Guard Bellick returns![]()
![]()
Geweldige afsluiting van dit seizoen weer, bijzondere serie blijft het.
dat hoop ik wel..... Anders is het een beetje suf dat David zijn dochter iets gaat aandoen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
David herkende z`n dochter, thank god. En als hij nog twijfelde dan viel het kwartje wel bij Nolan.
Spannend!
Ik ook. Erg zieligquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit vind ik wel heel erg voor Emily
Hij had Nolan een kapitaal gegeven en zijn kleine meid woonde in een hok boven een bar, toen bleek dat zijn meid weer niet te zijn en is hij behoorlijk in de war.. Hij moet zijn agressie ergens kwijt.. Hoop het zelf niet want Nolan is een personage dat van meerwaarde is voor de serie.quote:
mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri omdat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is duidelijk dat David wat verzwijgt. Ben benieuwd wat er in die tussenliggende jaren met hem is gebeurd. Ik denk namelijk niet dat Conrad hem echt had. Denk dat Conrad er niks mee te maken had.
Denk wel dat hij echt om Amanda geeft, maar ik geef haar groot gelijk het nu nog niet te zeggen ( al is dat kut voor Nolan ), gezien hij niet helemaal in orde is. Het nieuws dat zij zijn dochter is is natuurlijk goed nieuws, maar kan best eens extra verwarring bij hem brengen. Snap dat Emily eerst zeker wil weten dat hij er klaar voor is.
En ja, Nolan en Emily zijn super samen als team. En Jack of liefdesgebied natuurlijk!
Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri over dat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.
o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten opquote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..
Daarnaast...als het een act was..dan zou hij het Nolan wel uitleggen. Ze hadden ook een scene alleen samen. Dan had hij Nolan niet geslagen. Dan had hij niet..je snapt me wel
Dan zeggen we eigenlijk precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 november 2014 18:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten op
vind ze stiekem wle bij elkaar passenquote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat einde :![]()
![]()
Geweldig geacteerd. Zat zelf bijna in tranen.
Verder ook wel goede aflevering. Nu hopen dat David Emily meteen 100% gelooft, maar ik gok dat Victoria nog wel wat achter de hand heeft. Spannend!
Scene met Daniel in de lift was ook cool! Werd eens tijd.
Echt jammer, misschien overleeft hij het nog? in series kan allesquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ziieeeligvoorspelbaar, maar zielig. Hij was net weer beetje te tolereren. Die laatste scène met Emily...:(
Dacht al niet dat David Victoria om zou leggen. Die vergeeft haar wel.
Nee, seizoen gaat verder volgend jaar. Januari denk ik. Puur een winterstop dus.quote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef madeliefff het volgende:
Deze 10e aflevering was toch het laatste van het seizoen?
Vind ik ook. En jammer net dat hij en Emily wat beter gingen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Michellee het volgende:
Al voegde hij niet al te veel meer toe, ik vind het toch sad dat Daniel dood is.
Jup, maar de serie is momenteel bezig met een stop. Gaan pas in Maart verder. Erg goed seizoen vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
Kijkt iemand nog? Heb net seizoen 4 episode 11 gekeken, nu even de rest kijken.,
Ja klopt, moet nog even wat inhalen. Nog 3 episodes nu. Vind het ook een goed seizoen, leuk!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup, maar de serie is momenteel bezig met een stop. Gaan pas in Maart verder. Erg goed seizoen vind ik persoonlijk.
Download staat al aan!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef kenwel het volgende:
Afgelopen nacht is er in Amerika weer een aflevering geweest dus de break is weer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:47 schreef Welldressed het volgende:
De speelbal/bitch van echt ieder enigzins invloedrijk personage in deze serie en dat al die seizoenen lang alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, geen leuke actrice ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Margeaux echt wel irritant worden met haar "haat".
Jep, me2. Niks aan zo. Margeaux kan zich beter focussen op haar zwangerschap. Dit gedoe kan haar ongeboren kind nog wel eens fataal worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:47 schreef kenwel het volgende:
Ook ik hoop dat Emily uit eindelijk wint van bitch Margeaux.
Het zal alleen maar erger worden zoquote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jep, me2. Niks aan zo. Margeaux kan zich beter focussen op haar zwangerschap. Dit gedoe kan haar ongeboren kind nog wel eens fataal worden.
Dat van die computer vond ik ook zo vreemd iedereen heeft een wachtwoord op de computer behalve de persoon die heel veel gevoelige informatie op zijn computer heeft staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
En nu er geen toekomst meer is voor het nageslacht van haar zoon zal Victoria ook wel los gaan![]()
Wellicht kan Nolan even de beelden van een verkeerscamera opsnorren om te bewijzen dat Emms helemaal niet duwde.![]()
Wel suf trouwens in de vorige aflevering dat de super belangrijke computer van IT-expert bij uitstek Nolan zo gemakkelijk toegankelijk was, niks geen password blijkbaar
Misschien Mason? Omdat Emily hem exclusive rights had beloofd op haar verhaal, maar het nu aan iemand anders heeft gegeven? Of misschien is het wel Charlotte.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef Welldressed het volgende:
Wie zou het zijn op het einde? Ik ben heeel erg benieuwd...
Ik dacht ook aan Charlotte. Of Conrad is toch niet doodquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien Mason? Omdat Emily hem exclusive rights had beloofd op haar verhaal, maar het nu aan iemand anders heeft gegeven? Of misschien is het wel Charlotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rehab heeft een hoop geholpenquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:54 schreef madeliefff het volgende:
ik vond het wel raar dat charlotte ineens weer bevriend is met amanda, ik dacht dat zij boos op haar was net als op haar eigen moeder? of ben ik iets vergeten?
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:54 schreef madeliefff het volgende:
ik vond het wel raar dat charlotte ineens weer bevriend is met amanda, ik dacht dat zij boos op haar was net als op haar eigen moeder? of ben ik iets vergeten?
haha maar t is niet dat ze t amanda laat wetne ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.
Huh, maar dat was toch een droom? Ze schrok wakker en toen vroeg Jack of ze die droom weer had.quote:]uote]Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.
Of een flashback van het moment dat ze ontwaakt uit haar narcose en dit gesprek opvangt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Huh, maar dat was toch een droom? Ze schrok wakker en toen vroeg Jack of ze die droom weer had.
Ja dat 'de droom' dus steeds die flashback is van dat ze het gesprek opving.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Of een flashback van het moment dat ze ontwaakt uit haar narcose en dit gesprek opvangt.
ja maar kan zijn dat ze sws een transplantatie had maar er dan alleen twijfel is over van wie ze t hart heeft. Ik ging er eigenlijk van uit dat ze wel t hart van victoria heeft en ze zelf denkt dat t slechts dromen zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Na een transplantatie dien je de rest van je leven medicijnen te slikken om afwijzing te voorkomen dus ik denk dat Emms dat wel zou merken
eigenlijk wel apart. Amanda zou normaal gesproken als ze over zoiets droomt het toch uitzoeken?quote:Op maandag 18 mei 2015 09:04 schreef DonnaRush het volgende:
Die transplantatie is sowieso geweest toch? Gezien het litteken dat ze wel echt had.
De vraag is alleen of het een droom is of echt van Victoria is.
Ik zag het in ieder geval als nare droom.
Ja, grappig was dat inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:47 schreef Mriekie het volgende:
Grappig detail: de acteur die de advocaat van Amanda speelt in de laatste twee afleveringen speelde haar vader in de serie Everwood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |