Download staat al aan!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef kenwel het volgende:
Afgelopen nacht is er in Amerika weer een aflevering geweest dus de break is weer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:47 schreef Welldressed het volgende:
De speelbal/bitch van echt ieder enigzins invloedrijk personage in deze serie en dat al die seizoenen lang alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, geen leuke actrice ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Margeaux echt wel irritant worden met haar "haat".
Jep, me2. Niks aan zo. Margeaux kan zich beter focussen op haar zwangerschap. Dit gedoe kan haar ongeboren kind nog wel eens fataal worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:47 schreef kenwel het volgende:
Ook ik hoop dat Emily uit eindelijk wint van bitch Margeaux.
Het zal alleen maar erger worden zoquote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jep, me2. Niks aan zo. Margeaux kan zich beter focussen op haar zwangerschap. Dit gedoe kan haar ongeboren kind nog wel eens fataal worden.
Dat van die computer vond ik ook zo vreemd iedereen heeft een wachtwoord op de computer behalve de persoon die heel veel gevoelige informatie op zijn computer heeft staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
En nu er geen toekomst meer is voor het nageslacht van haar zoon zal Victoria ook wel los gaan![]()
Wellicht kan Nolan even de beelden van een verkeerscamera opsnorren om te bewijzen dat Emms helemaal niet duwde.![]()
Wel suf trouwens in de vorige aflevering dat de super belangrijke computer van IT-expert bij uitstek Nolan zo gemakkelijk toegankelijk was, niks geen password blijkbaar
Misschien Mason? Omdat Emily hem exclusive rights had beloofd op haar verhaal, maar het nu aan iemand anders heeft gegeven? Of misschien is het wel Charlotte.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef Welldressed het volgende:
Wie zou het zijn op het einde? Ik ben heeel erg benieuwd...
Ik dacht ook aan Charlotte. Of Conrad is toch niet doodquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien Mason? Omdat Emily hem exclusive rights had beloofd op haar verhaal, maar het nu aan iemand anders heeft gegeven? Of misschien is het wel Charlotte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |