vind ze stiekem wle bij elkaar passenquote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat einde :![]()
![]()
Geweldig geacteerd. Zat zelf bijna in tranen.
Verder ook wel goede aflevering. Nu hopen dat David Emily meteen 100% gelooft, maar ik gok dat Victoria nog wel wat achter de hand heeft. Spannend!
Scene met Daniel in de lift was ook cool! Werd eens tijd.
Echt jammer, misschien overleeft hij het nog? in series kan allesquote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ziieeeligvoorspelbaar, maar zielig. Hij was net weer beetje te tolereren. Die laatste scène met Emily...:(
Dacht al niet dat David Victoria om zou leggen. Die vergeeft haar wel.
Nee, seizoen gaat verder volgend jaar. Januari denk ik. Puur een winterstop dus.quote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef madeliefff het volgende:
Deze 10e aflevering was toch het laatste van het seizoen?
Vind ik ook. En jammer net dat hij en Emily wat beter gingen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Michellee het volgende:
Al voegde hij niet al te veel meer toe, ik vind het toch sad dat Daniel dood is.
Jup, maar de serie is momenteel bezig met een stop. Gaan pas in Maart verder. Erg goed seizoen vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
Kijkt iemand nog? Heb net seizoen 4 episode 11 gekeken, nu even de rest kijken.,
Ja klopt, moet nog even wat inhalen. Nog 3 episodes nu. Vind het ook een goed seizoen, leuk!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup, maar de serie is momenteel bezig met een stop. Gaan pas in Maart verder. Erg goed seizoen vind ik persoonlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |