abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145694384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
David herkende z`n dochter, thank god. En als hij nog twijfelde dan viel het kwartje wel bij Nolan.

Spannend!
dat hoop ik wel..... Anders is het een beetje suf dat David zijn dochter iets gaat aandoen...
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:39:33 #127
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_145733881
Dit vind ik wel heel erg voor Emily -O-
pi_145734323
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit vind ik wel heel erg voor Emily -O-
Ik ook. Erg zielig :( Goede aflevering, maar ik wil echt dat David Emily herkent nu ondertussen..
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 20:04:04 #129
382129 crew  Donna
pi_145747467
Super aflevering, maar idd volgende week moet David haar wel herkennen hoor. Maar wat gebeurde er nou tussen David en Victoria? Hij schoof haar eigenlijk een beetje aan de kant en daarna wel samen de pers toespreken?
pi_146209397
David moet inderdaad wel de volgende aflevering zijn dochter herkennen, anders wordt het weer zo'n uitgemolken zaak.

Charlotte :r
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 11:44:12 #131
382129 crew  Donna
pi_146210044
Emily zei in de laatste aflevering dat ze David alle tijd ging geven. Ben bang dat die ontmoeting nog wel even op zich laat wachten. Hoop het uiteraard niet.

En Charlotte idd, wat een stom kind. :X
pi_146212247
Eigenlijk vrees ik dat David zal pogen om Nolan te doden.
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 13:21:41 #133
382129 crew  Donna
pi_146212290
Noooo waarom denk je dat?
pi_146214340
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:21 schreef DonnaRush het volgende:
Noooo waarom denk je dat?
Hij had Nolan een kapitaal gegeven en zijn kleine meid woonde in een hok boven een bar, toen bleek dat zijn meid weer niet te zijn en is hij behoorlijk in de war.. Hij moet zijn agressie ergens kwijt.. Hoop het zelf niet want Nolan is een personage dat van meerwaarde is voor de serie.

Andere voorspelling: die agent poogt onze Emms de schuld te geven van de moord op Conrad.

Wat speelt die actrice die Victoria speelt die rol trouwens goed he? Echt om te haten die Victoria!
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 15:04:31 #135
382129 crew  Donna
pi_146215200
Ja daar zit wel wat in als je het zo bekijkt. Hmm.

Ja Victoria oh my haha. Hele goede actrice!
pi_146220927
Logisch dat David achter Nolan aan gaat vind ik. Hij weet niet wie hij moet vertrouwen en heeft veel meegemaakt ( ik denk eerlijk gezegd dat hij heel wat te verbergen heeft nog en dat Conrad hem helemaal nietbgevangen had ) dus ik snap dat hij beschadigd is. Victoria kon hem daardoor manipuleren.

Als David er nu al achter zou komen dat Emily eigenlijk Amanda is..dan is dat voor hem misschien teveel informatie om te dealen. Dus ik vind het slim dat Emily hem langzaam wil voorbereiden. Als ze het te snel zouden doen dan kunnen ze de serie ook eigenlijk stoppen, want ja..happy ending. Dus duurt nog wel even denk ik.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:18:31 #137
382129 crew  Donna
pi_146332132
Spannend weer!
pi_146332150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend weer!
Jup! Arme Nolan :(
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:21:06 #139
382129 crew  Donna
pi_146332213
Ja, zeker sneu. Maar wel goed dat ze nu samen doorhebben dat David's hele verhaal niet klopt. Nolan en Emily samen vormt zo`n goed team. Love it!

Ik snap alleen niet dat David zo 'dom' is om Victoria te 'kiezen'. Misschien zodat hij toch nog iemand heeft, maar hij heeft het al die jaren toch ook zonder haar gered. Ik hoop maar dat er ook nog iets achter zit en dat het niet gewoon liefde is waardoor hij met haar is. Bah., :(
pi_146336914
Ja dat was echt hartbrekend om Nolan zo gekrenkt te zien worden op TV door David.

Misschien was David wel helemaal niet zo onschuldig als Emms denkt..
pi_146337405
Is duidelijk dat David wat verzwijgt. Ben benieuwd wat er in die tussenliggende jaren met hem is gebeurd. Ik denk namelijk niet dat Conrad hem echt had. Denk dat Conrad er niks mee te maken had.

Denk wel dat hij echt om Amanda geeft, maar ik geef haar groot gelijk het nu nog niet te zeggen ( al is dat kut voor Nolan ), gezien hij niet helemaal in orde is. Het nieuws dat zij zijn dochter is is natuurlijk goed nieuws, maar kan best eens extra verwarring bij hem brengen. Snap dat Emily eerst zeker wil weten dat hij er klaar voor is.

En ja, Nolan en Emily zijn super samen als team. En Jack of liefdesgebied natuurlijk!
pi_146338121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is duidelijk dat David wat verzwijgt. Ben benieuwd wat er in die tussenliggende jaren met hem is gebeurd. Ik denk namelijk niet dat Conrad hem echt had. Denk dat Conrad er niks mee te maken had.

Denk wel dat hij echt om Amanda geeft, maar ik geef haar groot gelijk het nu nog niet te zeggen ( al is dat kut voor Nolan ), gezien hij niet helemaal in orde is. Het nieuws dat zij zijn dochter is is natuurlijk goed nieuws, maar kan best eens extra verwarring bij hem brengen. Snap dat Emily eerst zeker wil weten dat hij er klaar voor is.

En ja, Nolan en Emily zijn super samen als team. En Jack of liefdesgebied natuurlijk!
mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri omdat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 17:57:18 ]
pi_146338175
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri over dat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.
Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..

Daarnaast...als het een act was..dan zou hij het Nolan wel uitleggen. Ze hadden ook een scene alleen samen. Dan had hij Nolan niet geslagen. Dan had hij niet..je snapt me wel :P
pi_146338250
Het zou mij niks verbazen als blijkt dat David alles faked, hij daadwerkelijk achter die aanslag op dat vliegtuig zat en de grote vijand van Emms zal worden.

Zij zal er kapot van zijn als haar jaren van voorbereiding en wraak onterecht blijken te zijn.

Natuurlijk chargeer ik wat, maar toch..
pi_146338334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..

Daarnaast...als het een act was..dan zou hij het Nolan wel uitleggen. Ze hadden ook een scene alleen samen. Dan had hij Nolan niet geslagen. Dan had hij niet..je snapt me wel :P
o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten op :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 18:04:13 ]
pi_146338501
of wat als het david helemaal niet is, maar iemand die op hem lijkt of een tweelingbroer ofzo :o dan is t wel logisch waarom hij wantrouwend naar iedereen is en iedereen op afstand houd om niet door de mand te vallen..en dan kwam hij om t geld van davids dochter in te pikken. of draaf ik nu door? _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 18:10:25 ]
pi_146343057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:03 schreef madeliefff het volgende:

[..]

o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten op :P
Dan zeggen we eigenlijk precies hetzelfde :P Ik weet wel zeker dat hij aan het faken is. Ik weet alleen niet wat hij probeert te verbergen. Spannend!
pi_146347683
Dit zal dan wel de nieuwe invalshoek zijn, Victoria kan men toch niet nog veel langer tot grote vijand van Emms bombarderen lijkt mij zo..
pi_146495989
Dat einde : _O_ _O_ _O_ Geweldig geacteerd. Zat zelf bijna in tranen.

Verder ook wel goede aflevering. Nu hopen dat David Emily meteen 100% gelooft, maar ik gok dat Victoria nog wel wat achter de hand heeft. Spannend!

Scene met Daniel in de lift was ook cool! Werd eens tijd.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 19:05:55 #150
382129 crew  Donna
pi_146507610
Die lift scene was echt leuk haha.

Ik heb wel een traantje gelaten het laatste stukje. Jeetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')