Misschien was Victoria wel zwanger van DC toen hij gearresteerd werd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef Goofoyou het volgende:
Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat Conrad nog opgepakt zou worden deze aflevering nadat Jack Charlotte vrij lietMaar dat was dus gepland. Ben benieuwd of we Conrad nu helemaal niet meer terug gaan zien en wat er met Victoria gebeurt...en natuurlijk ben ik benieuwd naar wie die mysterieuze man is met zijn David Clarke obsessie. Straks blijkt het de halfbroer te zijn van Emily waar zij niet van wist
Die traan.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel tof dat Victoria nu zit opgesloten. Cruel hoe ze Aiden om bracht...damn, dat zag er naar uit. Arme Emily.
Ooh ik herinner me nu pas dat hij later in de gevangenis is 'gestorven' ja. Maar denk dat zijn dood wel een grote drijfveer was uiteindelijk...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Curiosity het volgende:
Het ging toch niet direct om de wraak op zijn dood, maar eerder dat hij schuldig werd geacht aan die vliegtuigcrash.
Dat wilde ze rechtzetten.
JA, dat wilde ik ook nog zeggen! Ik riep hardop, BELLICK! Geweldig hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Guard Bellick returns![]()
![]()
Geweldige afsluiting van dit seizoen weer, bijzondere serie blijft het.
dat hoop ik wel..... Anders is het een beetje suf dat David zijn dochter iets gaat aandoen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
David herkende z`n dochter, thank god. En als hij nog twijfelde dan viel het kwartje wel bij Nolan.
Spannend!
Ik ook. Erg zieligquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit vind ik wel heel erg voor Emily
Hij had Nolan een kapitaal gegeven en zijn kleine meid woonde in een hok boven een bar, toen bleek dat zijn meid weer niet te zijn en is hij behoorlijk in de war.. Hij moet zijn agressie ergens kwijt.. Hoop het zelf niet want Nolan is een personage dat van meerwaarde is voor de serie.quote:
mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri omdat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is duidelijk dat David wat verzwijgt. Ben benieuwd wat er in die tussenliggende jaren met hem is gebeurd. Ik denk namelijk niet dat Conrad hem echt had. Denk dat Conrad er niks mee te maken had.
Denk wel dat hij echt om Amanda geeft, maar ik geef haar groot gelijk het nu nog niet te zeggen ( al is dat kut voor Nolan ), gezien hij niet helemaal in orde is. Het nieuws dat zij zijn dochter is is natuurlijk goed nieuws, maar kan best eens extra verwarring bij hem brengen. Snap dat Emily eerst zeker wil weten dat hij er klaar voor is.
En ja, Nolan en Emily zijn super samen als team. En Jack of liefdesgebied natuurlijk!
Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss is hij wel in orde en is het een act. en waarom zou hij het niet aankunnen zo labiel oogt hij mij niet. en hij is nu depri over dat hij iedereen kwijt is dus het kan ook juist goed voor hem zijn om te weten dat zijn dochter nog leeft.
o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten opquote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar ik betwijfel het. Het is niet voor niets dat Emily er achter is gekomen dat er meer speelt en zijn verhaal van Conrad niet klopt. Hij weet duidelijk niet wie hij moet vertrouwen, dus hij is wel eens gezonder geweest..
Daarnaast...als het een act was..dan zou hij het Nolan wel uitleggen. Ze hadden ook een scene alleen samen. Dan had hij Nolan niet geslagen. Dan had hij niet..je snapt me wel
Dan zeggen we eigenlijk precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 november 2014 18:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik bedoel ook niet dat het een act is wat hij over nolan denkt maar dat hij zich kut voelt om wat hij heeft mee gemaakt, wat als hij niet gevangen is genomen door iemand ? en hij niet wilt dat victoria en anderen weten wat hij al die tijd heeft uitgespookt. mss heeft ie wel gewoon onder een andere naam geleefd al die tijd omdat hij niet in de gevangenis wou zitten, het kan alle kanten op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |