pff duurt lang, pas 2 weken voorbijquote:
dat is lekker, dan kun je achter elkaar door kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben pas bij ep 5 van seizoen 3 haha. Ben nu aan het inhalen!
Het wordt met de aflevering slechter inderdaad. Het heeft weinig meer met Revenge te doen. Dit seizoen glijdt snel af, tijd om te stoppen. Ook die blackouts.. Er zit geen verhaal meer in. Veredelde soap, jammer!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Steve het volgende:
Lol, het gaat helemaal nergens meer over. Iedereen is elkaars familie..
Ik kijk nog, ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
Ze was wel weer snel gemanipuleerd door Conrad.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
omg wat een dom wichtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Ik kijk nog, ja.
Stevie Grayson had de eigendomspapieren van Grayson Manor aan Conrad gegeven, die ze weer aan Pascale geeft en dan weer aan Victoria, zodat ze in de Hamptons kan blijven...
Dit dus. Beste aflevering van de serie. 3 jaar in the making al. Nu alleen Victoria nog, maar die is vrij slim bezig momenteel. Geweldig die chemistry tussen Emily en Victoria, en de haat tussen Conrad en Victoria. De twists deze aflevering waren erg goed, en het einde was geweldig! Die blik van Emily!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Curiosity het volgende:
Wat een steengoede aflevering, 1 down, 1 to go.
Nu wachten op de seizoensfinale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |