Nee, de aflevering daarna.quote:Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef Markeerstift het volgende:
Huhh is dat ook de seizoensfinale?
Lijkt me stug dat het officiële vooruitzicht het mis heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 17:28 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij niet hoor, er staat overal dat er zo'n 22/24 afleveringen komen. Misschien de laatste voor de winterbreak? Also, zag ik op tv.com dat de volgende ep gewoon volgende week is. Maar weet niet of dat een goede bron is
irritant elke keer die pauzes pffquote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eerstvolgende aflevering is over 3 weken. Daarna is de 10e aflevering van het seizoen ( de wedding ), en ik denk dat ze daarna hun winterstop doen. Daarna komen er nog 12 afleveringen.
Valt dit jaar hartstikke mee. Is nu even 2 weken niet, maar in al de vorige afleveringen dit seizoen is er geen enkele break geweest. In vergelijking met andere seizoenen hebben we nu veel minder pauzes tussendoorquote:Op woensdag 27 november 2013 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
irritant elke keer die pauzes pff
3 weken toch? k dacht dat t pas 10 dec weer is? t zou best kunnen dat t jaar minder is, maar alsnog te veel de seizoenen duren mij ook sowieso te kortquote:Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt dit jaar hartstikke mee. Is nu even 2 weken niet, maar in al de vorige afleveringen dit seizoen is er geen enkele break geweest. In vergelijking met andere seizoenen hebben we nu veel minder pauzes tussendoor
Ja, drie weken, maar ik bedoel meer dat er maar 2 zondagen waren waarop er niet werd uitgezondenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
3 weken toch? k dacht dat t pas 10 dec weer is? t zou best kunnen dat t jaar minder is, maar alsnog te veel de seizoenen duren mij ook sowieso te kort
Zeker, toch uiteindelijk verrassend hoe het allemaal samen kwam en afliep. Al wisten we natuurlijk wel dat het niet 'goed' kon eindigen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe mid-season finale! Had gedacht dat het Charlotte zou zijn die zou schieten maar Daniel was mijn 2e verdachte. Benieuwd waar de serie heen gaat nu Victoria een stap dichter bij Emily's ware identiteit is, en ook Daniel op de hoogte is van meer dingen...en zijn poging tot moord natuurlijk!
ik vind dat wel echt balen t is nu wel eens tijd dat haar plan werkt of de waarheid bekend word gemaakt. Ze gaan te lang door. Komt er nog een seizoen aan ofzo?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zeker, toch uiteindelijk verrassend hoe het allemaal samen kwam en afliep. Al wisten we natuurlijk wel dat het niet 'goed' kon eindigen.
Natuurlijk, Revenge krijgt 100% zeker een S4. Dan heeft de serie 88 episodes wat het minimum is voor syndication, of eventueel 1.5 seizoen voor 100 (het ideale aantal).quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind dat wel echt balen t is nu wel eens tijd dat haar plan werkt of de waarheid bekend word gemaakt. Ze gaan te lang door. Komt er nog een seizoen aan ofzo?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef drGoeroe het volgende:
Aanstaande maandag voor ons beschikbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
pff duurt lang, pas 2 weken voorbijquote:
dat is lekker, dan kun je achter elkaar door kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben pas bij ep 5 van seizoen 3 haha. Ben nu aan het inhalen!
Het wordt met de aflevering slechter inderdaad. Het heeft weinig meer met Revenge te doen. Dit seizoen glijdt snel af, tijd om te stoppen. Ook die blackouts.. Er zit geen verhaal meer in. Veredelde soap, jammer!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Steve het volgende:
Lol, het gaat helemaal nergens meer over. Iedereen is elkaars familie..
Ik kijk nog, ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
Ze was wel weer snel gemanipuleerd door Conrad.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Kijken jullie nog?
Wat had Stevie Nicks (?) nou aan Conrad gegeven?
omg wat een dom wichtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Ik kijk nog, ja.
Stevie Grayson had de eigendomspapieren van Grayson Manor aan Conrad gegeven, die ze weer aan Pascale geeft en dan weer aan Victoria, zodat ze in de Hamptons kan blijven...
Dit dus. Beste aflevering van de serie. 3 jaar in the making al. Nu alleen Victoria nog, maar die is vrij slim bezig momenteel. Geweldig die chemistry tussen Emily en Victoria, en de haat tussen Conrad en Victoria. De twists deze aflevering waren erg goed, en het einde was geweldig! Die blik van Emily!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Curiosity het volgende:
Wat een steengoede aflevering, 1 down, 1 to go.
Nu wachten op de seizoensfinale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |