SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rehab heeft een hoop geholpenquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:54 schreef madeliefff het volgende:
ik vond het wel raar dat charlotte ineens weer bevriend is met amanda, ik dacht dat zij boos op haar was net als op haar eigen moeder? of ben ik iets vergeten?
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:54 schreef madeliefff het volgende:
ik vond het wel raar dat charlotte ineens weer bevriend is met amanda, ik dacht dat zij boos op haar was net als op haar eigen moeder? of ben ik iets vergeten?
haha maar t is niet dat ze t amanda laat wetne ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.
Huh, maar dat was toch een droom? Ze schrok wakker en toen vroeg Jack of ze die droom weer had.quote:]uote]Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer nader tot elkaar zijn gekomen toen Amanda in het ziekenhuis lag en tegelijkertijd haar vader stierf aan kanker. Maar ach, het hart van je aartsvijand gedoneerd krijgen door toedoen van Charlotte lijkt mij genoeg Revenge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |