quote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend he?!SPOILER: Sneak PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lieten zien hoe Emily dit veranderde op de computer van de dokter (het scherm liet eerst zien dat er niks gevonden was).quote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel benieuwd of die Huntington disease nou echt is of niet. Volgens mij wou Emily Conrad alleen maar even een black-out geven ofzo, en volgens mij werd de ziekte per toeval ontdekt, want zoiets kun je toch niet faken?
Ah, thanks. Even gemistquote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ze lieten zien hoe Emily dit veranderde op de computer van de dokter (het scherm liet eerst zien dat er niks gevonden was).
Die flash-forward vind altijd plaats in aflevering 12/13. In seizoen 1 was het de flash-forward dat je iemand in het zand ziet vallen ( waarvan je denkt dat het Daniel is ), in seizoen 2 zie je dat ongeluk op die boot van Jack, wat dus uiteindelijk Amanda bleek te zijn. Dit zal ook in aflevering 12/13 duidelijk worden, gevolgd door een stop van 1-2 maanden.quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef DonnaRush het volgende:
Is die flash-forward voor het einde van dit seizoen bedoeld? Mijn gok is ook Jack.
En die zoen, ik had gewoon kippenvel, maar daarna was echt zielig inderdaad. Jack is helemaal niet leuk zo.
Ik hoop dat Ashley nu ook eens voorgoed weg is, stom wijf.
Toen Charlotte thuis kwam had ze een kort gesprekje met haar moeder waar gezegd werd dat ze de baby had verloren ( miskraam is bevestigd door de maker van de serie ), en klaar was met school, en haar zelf was gaan vinden in Europa.quote:Hebben we nou trouwens gemist wat er met Charlotte haar baby gebeurd is?
Aiden ligt nu voor de hand, maar meestal is het compleet anders dan hoe het lijkt.quote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wie schiet Emily neer in de flash-forward? Jack? Dat is mijn inzet. Emily zegt ''I'm Sorry'' en dat zou ze alleen zeggen tegen iemand die ze waardeert. Nolan of Jack ( of heel misschien Charlotte ) dus. Of Aiden?
het zou ook Daniel kunnen zijn, of Victoria, die ergens achter zijn gekomen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:07 schreef Kinga het volgende:
Kunnen we het even over die ene scene hebben, waar Emily zo te zien in bruidsjurk, 2 keer in de buik wordt geschoten? Wie doet het? En belangrijker, ze gaan toch niet de hoofdpersoon van de serie ombrengen? Hoe kun je nou na 2 kogels in de buik nog overleven....?!
Ik denk dat Aidan het doet.
Edit: oops, moet eens leren teruglezen, zie dat er hierboven ook al gespeculeerd wordt hahaha
Ik weet het ook even niet meer. Ik weet eigenlijk alleen nog maar dat hij hun ''Revenge'' plannen wou opgeven, maar dat zij daar nog niet klaar voor was. Ik vraag me ook nog af waar dat geld van de Graysons naar toe is gegaan. Ze denken dat Emily dat heeft, maar ging dat niet naar Carrion/Initiative?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef Markeerstift het volgende:
Het klinkt stom maar ik ben super veel vergeten van vorig seizoen. Had bijna alle afleveringen heel snel achter elkaar gekeken. Maar hoe heeft Emily Aiden nou misbruikt?
Sexy Patrickquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering, misschien wel een van de beste van de serie. Prachtige laatste scenes met die muziek erachter. Nummer meteen in playlist gezet, haha. Zag het al van mijlenver aankomen dat er iets ging gebeuren met Conrad en de priest, maar wel mooi dat Conrad eindelijk wou bekennen. Hij zal zich nu wel gaan bedenken, maar voor eventjes had ik hoop.
Aiden twist zag ik ook al wel aankomen vorige week. Als hij haar echt wou verraadden dan had hij wel verteld aan Victoria wie Emily echt is. Maar toch wel een leuke twist. Emily heeft klaarblijkelijk niet alles onder controle, ze wist niets over het neerschieten van Aiden, en Daniel weet nu van Aiden en Emily, dat ze nog lange tijd samen waren.
Mooie scene met Jack en Emily in de bar. Je kon in Jack's ogen gewoon zien dat ze het meende en hem bedankte, etc. Echt heel mooi. Die twee moeten gewoon samen eindigen, al lijkt dat niet te gebeuren.
En wie denkt er nog meer dat Nolan iets krijgt met Patrick? Niet voor niets dat we niets weten over de seksualiteit van Patrick, en we zagen Nolan al kijkend naar Patrick's lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |