quote:Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPquote:
Pinoquote:
8-0 dus ipv 9-0quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Tien minuten gespeeld, nog geen goal tegen
Ze spelen onwijs rustig. Hebben geen zin zo te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
10 minuten gespeeld nog geen 2-0 wat is deze?
Pak slaag gevenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
Rustig, PSV scoorde ook pas de 2-0 in de 50ste minuut tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
In VBL hoef je wat bosbeetle betreft niets!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dark Horse
volgens Bosbeetle moet je dan 'Zwart Paard' zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de pijnquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
barca pauper ploegjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
Hier heten ze Messi, Xavi en Iniestaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Koop een iPad.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
onder de plak zotten bij eigen kinderenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
die 3 van mij doen een moord om nu naar de wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballen ze niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In VBL hoef je wat bosbeetle betreft niets!
Just saying!
Laat ze ff langs komen bij mij dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
die 3 van mij doen een moord om nu naar de wedstrijd te kijken
Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Was er al bang voor.. ik ga maar wat anders doen, we zien later wel wat het is geworden..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze spelen onwijs rustig. Hebben geen zin zo te zien.
http://www.npo.nl/livequote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Sherslot.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
no shit!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
Jij wilt nog iemand uit de weg ruimen?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Wij kijken nu ook naar de Teletubbies.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ze slapen eindelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Zal je missen xoxoquote:
Kan het wel waarderen dat je altijd zo positief blijft voor je clubjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Barcelona is slecht. Ik verwacht een overwinning van Ajax.
Ik ben vergeten te weddenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Voor elke euro die je bij Unibet inzet op Ajax krijg je 23 euro terug
Dankje.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen dat je altijd zo positief blijft voor je clubje
Wat the fuckquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle drukt op kuttopic knopje
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
top , dank jequote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live
Geen dank
Jij was zeker erg slecht in kansberekening?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat the fuckzoveel, klinkt ongeloofwaardig.. 7 a 8 oke, maar 23
Oh dat wist ik niet. Maar ik moet ook nog storten, staat niks meer op daar. Volgende keer doe ik het wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je kan gewoon tijdens de wedstrijd blijven inzetten hoor.
De beste ploeg komt uit Zuid Duitslandquote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef KingRoland het volgende:
En dit Barca is de beste ploeg van Europa als wij de media mogen geloven? hm?
VBL / Centraal Champions League 13/14 topicquote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Thanks. Heb die opgezet.
Mooi affiche.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste ploeg komt uit Zuid Duitsland
Even kijken of ik meeluisterquote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja voor de Muziek liefhebbers hier, vanavond 21:30 de staat luistersessie
Tegen Real stonden ze ook niet op 23 hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Jij was zeker erg slecht in kansberekening?
Inderdaad. Het lijkt wel een matchfixing.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Barca speelt op halve kracht Ajax zoek.
Ze missen Boerrigterquote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Ajax heeft geen snelheid voorin om te counteren
Gras is groen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Poulsen en Siggy spelen waardeloos.
Maar die kan dan weer niet passen, dus heb je niets aanquote:
Sigthorsson zeker ja, ook bij mij heeft hij z'n krediet verspeeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Poulsen en Siggy spelen waardeloos.
Hij is een idioot...quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Snoeks lult zich drie slagen in de rondte maar de eerste 15 minuten gaan geruisloos
Sierd opmerkingquote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kent dit stadion alleen van playstation
Naar welke Ajacied voorin moet je dan passen?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar die kan dan weer niet passen, dus heb je niets aan
Dit Barca is overschat. Als dat team toch gaat scoren gaat het wel 2-0 of 3-0 max worden. Het gaat zo denk ik wel los al hoop ik wel dat ajax het redquote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Ajax houdt het langer vol dan dat ik gedacht had
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Wat een grollenAlleen van Playstation.
Dacht dat jij weg wasquote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kent dit stadion alleen vanop de playstation![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sluikreclame voor de nieuwe PS4
Je mag niet eens Xbox zeggen want Sony is sponser van de CL dus mag je niks over concurrende merken zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sluikreclame voor de nieuwe PS4
verwachte reactie ditquote:
Hij kan geen bal vasthouden of kaatsen en kopt naar niemandsland.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef dieselnoi het volgende:
Sightorsson heeft echt elk kopduel gewonnen. Hoezo speelt hij slecht
Omdat Belgacom TV betalend is, terwijl de NOS gratis isquote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom luister je als Belg naar Snoeks
Daar vielen de doelpunten ook pas de 2de helft.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
Galatasaray had al met 3-0 achter gestaan.
CL is in Bels niet op de publieke?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat Belgacom TV betalend is, terwijl de NOS gratis is
Jawelquote:Op woensdag 18 september 2013 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mochten er geen uitsupporters mee?
50% wel, andere 50% heeft Belgacom TVquote:Op woensdag 18 september 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL is in Bels niet op de publieke?
Waarom hoor ik ze niet?quote:
Camp nouquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Moet even bijkomen van het ploppen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar komt de 1-0 uit de vrije trap.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Haha Duarte met dat tikje op Messi's schouder.
JA LIEVERD, HEB HEM NOG AANGERAAKT TOEN.
KOEKOEK!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOALLL
GOL Atleti !!!
BOOOM GOLAZO !
quote:
Tja daarom ging Messi ook snel liggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Gwunnik het volgende:
Gewoon superdom om daar een vrije trap te veroorzaken... maargoed...
Dat is allang geen discussie meer. C.Ronaldo is meer van het kaliber Özil, Van Persie, Neymar, Ribèry.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Messi > C.Ronaldo.
inZanity, are you there?
Verhoevenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ongrijpbaar voor welke keeper dan ook? ik noem er een paar
Neuer , casillas
Deze was wel heel goed hoor, zo ver naar rechts (van de keeper)quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ongrijpbaar voor welke keeper dan ook? ik noem er een paar
Neuer , casillas
Idd en traantjes.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Happel het volgende:
Je zag gewoon de angst in de ogen van Vermeer.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is allang geen discussie meer. C.Ronaldo is meer van het kaliber Özil, Van Persie, Neymar, Ribèry.
Onzin, daar staat hij boven.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is allang geen discussie meer. C.Ronaldo is meer van het kaliber Özil, Van Persie, Neymar, Ribèry.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |