quote:
Mooi, kan ik lekker 'sappen' als Barca weer saai speelt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli - Borussia Dortmund op ZDF.
Wel redelijk ja, maar niet zo als Gnabry.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Hayden schijnt een groot talent te zijn
Na die goal ging Klopp helemaal los op 4e man en erna "klappen" voor de scheids.quote:
Is ie dan ook voor de volgende wedstrijd geschorst? Serieuze vraag overigensquote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Na die goal ging Klopp helemaal los op 4e man en erna "klappen" voor de scheids.
Scheids gaf Klopp een rode kaart en moest Klopp naar tribune.
Zou kunnen, kan ook voorwaardelijk zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Is ie dan ook voor de volgende wedstrijd geschorst? Serieuze vraag overigens
Monaco speelt geen CLquote:
Haten op Hamsikquote:Op woensdag 18 september 2013 21:33 schreef -Willempie- het volgende:
Dat kapsel van Hamsik kan echt niet
"Het kapsel van Hamsik" is onderdeel van Hamsikquote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik haat op het kapsel van Hamsik, niet op zijn voetbalkwaliteiten
Schalke is nou ook niet geweldig.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Thas het volgende:
[..]
"Het kapsel van Hamsik" is onderdeel van Hamsik![]()
Dat Austria - Porto en Schalke - Steaua nog 0-0 staan is wel schokkend. Hoewel Porto natuurlijk niet meer is wat het geweest is.
Klopt maar Steaua thuis acht ik net wat makkelijker dan Austria uitquote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schalke is nou ook niet geweldig.
PAOK hield Schalke ook op 1-1 in Gelsenkirchen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Klopt maar Steaua thuis acht ik net wat makkelijker dan Austria uit
Nu nog Boerrigter.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef El_jefe07 het volgende:
Emanuelson erin voor AC Milan. Drie Nederlanders op het veld nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |