OPquote:
Pinoquote:
8-0 dus ipv 9-0quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Tien minuten gespeeld, nog geen goal tegen
Ze spelen onwijs rustig. Hebben geen zin zo te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
10 minuten gespeeld nog geen 2-0 wat is deze?
Pak slaag gevenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
Rustig, PSV scoorde ook pas de 2-0 in de 50ste minuut tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
In VBL hoef je wat bosbeetle betreft niets!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dark Horse
volgens Bosbeetle moet je dan 'Zwart Paard' zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de pijnquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
barca pauper ploegjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef gelezwembroek het volgende:
Hier heten ze Messi, Xavi en Iniestaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Koop een iPad.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
onder de plak zotten bij eigen kinderenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
die 3 van mij doen een moord om nu naar de wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |