http://www.npo.nl/livequote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
Sherslot.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
no shit!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
Jij wilt nog iemand uit de weg ruimen?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Wij kijken nu ook naar de Teletubbies.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ze slapen eindelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Zal je missen xoxoquote:
Kan het wel waarderen dat je altijd zo positief blijft voor je clubjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Barcelona is slecht. Ik verwacht een overwinning van Ajax.
Ik ben vergeten te weddenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Voor elke euro die je bij Unibet inzet op Ajax krijg je 23 euro terug
Dankje.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen dat je altijd zo positief blijft voor je clubje
Wat the fuckquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle drukt op kuttopic knopje
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
top , dank jequote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live
Geen dank
Jij was zeker erg slecht in kansberekening?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat the fuckzoveel, klinkt ongeloofwaardig.. 7 a 8 oke, maar 23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |