quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef .Neovo. het volgende:
En om jullie voor te zijn:Was het maar dat, dan had je er nog wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
M'n oom had gebeld met de vraag of we langs wilden komen. Verder is de relatie niet slecht ofzo, maar we praten niet veel meer met elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
sja, weglopen zal ze niet, maar ik zou het persoonlijk niet waarderen als er een neefje waar ik toch nooit contact mee heb met tegenzin langskomt in het ziekenhuis.
ah ok. mja, dat heb je soms. ik praat soms ook maanden niet met mn broer, en dan ineens dagelijksquote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
M'n oom had gebeld met de vraag of we langs wilden komen. Verder is de relatie niet slecht ofzo, maar we praten niet veel meer met elkaar.
voor mensen die niet met een kraan overweg kunnen,quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef 2cv het volgende:
Voor diegenen die van grote gadgets houden:
quote:
Ja, ik word mishandeld als ik in bed ligquote:Op donderdag 19 september 2013 08:40 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen..
Volgens mij had SD vannacht auwie.
En dat... die kuipen gaan toch maar kapot als je op je bek valtquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik word mishandeld als ik in bed lig
Jajaja, achteraf zoete broodjes bakken heahquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:09 schreef Maegrim het volgende:
Ja, afgelopen woensdag een poging gedaan, weer niet gelukt.. ik ga het maar opgeven, dan maar wachten op ouderdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag een poging gedaan, weer niet gelukt.. ik ga het maar opgeven, dan maar wachten op ouderdom
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Dingest het volgende:
Zo, na 2 dagen op pad te zijn geweest weer thuis![]()
Stevige turbo-rekening zeg, AnneDie dingen hebben natuurlijk wel het bekende nadeel dat ze stervensduur zijn om te kopen en te vervangen, maar zo'n rekening blijft natuurlijk kut
word lastig met de hedendaagse trutteschuddersquote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.
Mwah. Ik rij met de Seat ook niet raar of gek. Af en toe eens gas voor de fun, maar voor de rest rij ik braaf 110/120 km/h op de snelweg. Dat kan een trutteschuddert ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef blup het volgende:
[..]
word lastig met de hedendaagse trutteschudders
Ja, 3 pittertje op 2 bar inderdaad..quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt denk ik meer dat de nieuwere auto's tegenwoordig vaak een mini motortje met slurbo hebben ivbm downsizing en het 'milieu'
Gewoon pech hebben in dit geval...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.
Neuh, gewoon verkloot door die losers die de revisie de vorige keer hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon pech hebben in dit geval...
Ja, dus pech dat Anne dit niet heeft (kunnen) gezien/voorzien bij aankoopquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, gewoon verkloot door die losers die de revisie de vorige keer hebben gedaan.
Jah, ze kocht een auto met rekeningen van een verse dikke revisie ter waarde van bijna 4K, dan ga je er dus vanuit dat het allemaal in orde is en je voorlopig vooruit kunt. Blijkbaar is dat dus niet zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dus pech dat Anne dit niet heeft (kunnen) gezien/voorzien bij aankoop
Nope helaas wordt er zoveel gesjoemeld dat je echt alles zelf moet controlerenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ze kocht een auto met rekeningen van een verse dikke revisie ter waarde van bijna 4K, dan ga je er dus vanuit dat het allemaal in orde is en je voorlopig vooruit kunt. Blijkbaar is dat dus niet zo.
Toko uit 020; nuff saidquote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nope helaas wordt er zoveel gesjoemeld dat je echt alles zelf moet controleren
Ah okay.. Maar ik ga waarschijnlijk toch geen nieuwere auto kopenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt denk ik meer dat de nieuwere auto's tegenwoordig vaak een mini motortje met slurbo hebben ivbm downsizing en het 'milieu'
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wiltquote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay.. Maar ik ga waarschijnlijk toch geen nieuwere auto kopen.
Broodtrommel heb ik alquote:
Mja dan blijft er niet veel meer over.. Italiaans zal dan ook wel wat lastig wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wilt
Dar mag je vanaf volgend jaar ook vette wegenbelasting over betalen...quote:
Alfa of Fiat hoef ik ook niet; mij teveel horror verhalen over te vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mja dan blijft er niet veel meer over.. Italiaans zal dan ook wel wat lastig worden.
[..]
Dar mag je vanaf volgend jaar ook vette wegenbelasting over betalen...
Vertel eens?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor dat geld rijd je ook dikkere auto's.
Kun jij de hand leggen op het elektrische koelwaterpompje voor de nakoeling van een Cupra?quote:
Laat ik het zo zeggen: niet alles wat Fans is, is schijtzooi. Ik ben extreem positief verbaasd over mijn huidige BX. Bijna 6 ton op de teller en nog geen noemenswaardig onderhoud gepleegd/reparaties uitgevoerd. Alleen verse distributieriem, waterpomp, kleppen stellen, remmerij rondom, verse bandjes, versere veerbollen rondom, soms wat olie verversen (ding gebruikt niet eens veel olie maar lekt dat wel i.p.v. dat het verbrand wordt) en de vergrendeling van de achterbank repareren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wilt
je gaat toch niet suggereren dat ik, dé SD, me moet gaan verplaatsen in een BX heah?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: niet alles wat Fans is, is schijtzooi. Ik ben extreem positief verbaasd over mijn huidige BX. Bijna 6 ton op de teller en nog geen noemenswaardig onderhoud gepleegd/reparaties uitgevoerd. Alleen verse distributieriem, waterpomp, kleppen stellen, remmerij rondom, verse bandjes, versere veerbollen rondom, soms wat olie verversen (ding gebruikt niet eens veel olie maar lekt dat wel i.p.v. dat het verbrand wordt) en de vergrendeling van de achterbank repareren.
Ik moet alleen weer even kleppen stellen (bij de 1e keer stellen had ik negatieve klepspeling, zal dus wel een randje rommel op de klepzittingen gezeten hebben), de koelventilatoren repareren en iets aan de toeter doen, die doet het alleen als 'ie er zin in heeft
Ik heet geen Kees.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je gaat toch niet suggereren dat ik, dé SD, me moet gaan verplaatsen in een BX heah?
Mafkees
Ik heb zo'n gevoel dat ik beter mijn kansen op de motor kan nemenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heet geen Kees.
Verder: waarom niet ? Goedkoop, comfortabel, ruim en als je de juiste er uit weet te plukken (Russisch roulette, dat wel) ook nog betrouwbaar.
Ohja, ik heb ook nog de gaskabel vervangen. Die bleef hangen toen ik naar huis ging waardoor ik bijna met 100km/u in een file klapte. Dat heb ik weten te fixen en de lekke brandstofpomp (gat van de ashevel was uitgesleten, het elastiek dat ik gebruikte om de gaskabel terug te trekken als ik het gaspedaal losliet gaf de genadeklap) heeft en maat van me gefixt voor geen prijsje (letterlijk).
Alles krijg je kapot natuurlijk, en een Caddy is- en blijft een werkhok, dan zul ik ook naar een fatsoenlijke moeten zoeken, lijkt me logisch. Ik zit trouwens ook niet vast aan een VAG hok, maar ik wil wel iets degelijks.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
Ach, iedereen heeft z'n voorkeur. Ik zie ook wel caddy's voorbijkomen waarbij de deuren niet meer fatsoenlijk open en dichtgaan, sloten van verrot zijn, enz.
Nog voordat ik mijn rijbewijs had wilde ik een Golf of A3. Mijn vader niet. Die kocht me een Fiat. Eerst zag ik er tegenop, maar uiteindelijk deed het ding het beter dan ik had verwacht.
Nee helaas, ook kapot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun jij de hand leggen op het elektrische koelwaterpompje voor de nakoeling van een Cupra?
Ding maakt herrie.
Bagger, dat kloteding is duurquote:
Klopt, want ik ga onder dwang van een .50 nog niet in een BX zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik beter mijn kansen op de motor kan nemen`
[quote]
Iedereen die ik ken en verstand heeft van BX-en was stomverbaasd toen ik het vertelde van die gaskabel. Daarbij had ik het zelf ook kunnen vaststellen vóór ik bijna die file in reed: het gaspedaal trapte zwaar in en kwam moeilijk terug. En statistisch gezien is de kans dat iets vergelijkbaars jou overkomt vrijwel onmogelijk.
Ben je nou al eens een rondje mee wezen raggen in zo'n ding?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Promotion Truckracing Holland. Morgenvroeg gaat het dus ook weer richting Zolder, truckraceweekendVolgend nummer zal er wel geen PTH meer achter staan gok ik, dan staat er (minstens) een niet truckrace gerelateerd stuk van me in.
Auto rijden is duurquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bagger, dat kloteding is duur
Naais, lijkt me vet om eens mee te makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:40 schreef Alexxxxx het volgende:
qua bijrijdersstoel heb ik ervaring met racetruck, dakar truck, dakar persjeep en dakar servicetruck, allemaal in actiezelf rijden nog niet
Klopt, maar sommige dingen zijn gewoon zwaar overpriced.quote:
I knowquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige dingen zijn gewoon zwaar overpriced.
Op de sloop vind je geen Cupra's, en idd, dan is de staat altijd maar afwachten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
I know
Op de sloop ook weinig te vinden denk ik? En dan is de staat natuurlijk ook een groot vraagteken.
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.quote:
maar dan is het verbruik ook niet mals en met lange afstanden kun je dan beter gaan dieselenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.
En dat is goedkoper als een diesel als je 12 - 1300 km in de week rijdt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.
Die heeft hem niet..quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef daNpy het volgende:
Mister-auto kun je ook nog eens proberen. Soms duur, soms goedkoop
Dankjewel liefjenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ennnn. beet!
Effe wachten op de prijsopgave
Niks meer van ze gehoord; niet te vroeg juichenquote:
Jah, mailtje bleef uit, dus maar gebeld, krijg ik een trien die me 2 keer in de wacht gooit, vervolgens het gesprek beïndgt met de mededeling dat ik er een zsm berichtje over krijg; een minuut later krijg ik een SMS, dat koelwaterpompjes VANAF 100¤ zijn, en VANAF 250¤ inclusief inbouwen; ding zit serieus recht voor je neus als je de kap open doetquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Anne het volgende:
Nouja, je bent er in ieder geval mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist, je pakt je laptop en ga een beetje dom op Fok! zitten.![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Maar als ik de keuze tussen een Polo en bijvoorbeeld een wat oudere E-klasse had dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat is goedkoper als een diesel als je 12 - 1300 km in de week rijdt?
Wat een goedheid weerquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef .Neovo. het volgende:
Klasgenoot, die zou met mij mee terugrijden, maar moest een uurtje langer blijven. Dan maar zo.
Jawel, maar moest toch nog bij de Leen Bakker iets ophalen, en bij terugkomst ben ik in de auto blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Anne het volgende:
En dan mag je niet in de school wachten?
Hij moet vervolgens nog 5km naar zijn huis lopen, zover zit de bushalte van z'n huis.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een goedheid weerik had hem de bushalte aangewezen.
Hmkay; logisch ->quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als ik de keuze tussen een Polo en bijvoorbeeld een wat oudere E-klasse had dan zou ik het wel weten.
C en racelicentie. alhoewel als ik het echt zou willen denk ik wel voor elkaar zou krijgen alsnog op prive terrein een stukkie te sturen, maar dan niet echt racen natuurlijk. Maar C en racelicentie halen is beide sowieso niet verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, lijkt me vet om eens mee te maken![]()
Om zelf te rijden zul je wel C moeten hebben neem ik aan, of doen ze daar niet moeilijk over op een circuit?
"de automobilist als melkkoe gebruiken om zo minder te hoeven bezuinigen". Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens; 'Auto goed voor 20 miljard belasting'
kosten-baten me kloten; 20 miljard erin -> 5 miljard eruit.. goeie handel die koeien... en wij maar inleveren, brandstofaccijns omhoog, MRB omhoog, opcenten omhoog, oldtimers de nek om gedraaid... waar de neucq betalen we dat allemaal voor?
Als ik het goed lees is een kwart van die 20 Miljard maar nodig om de infrastructuur te laten draaien en het onderhoud en de nieuwbouw/uitbreidingen te doen... naar welk 3e wereldland gaan die andere 15 Miljard dan?Eigenlijk betalen we dus 4 keer zoveel als nodig is om de kosten te dekken.
probeer je weer christenmeisjes te versieren of heb je een begrafenis? (of combineer je het?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef 2cv het volgende:
Morgen ben ik weer eens in een kerk te vinden, zal ik daar maar beginnen ?
Die F16's hangen inmiddels ook van oude restjes in elkaar. Hoe dichter bij je komt, hoe meer je je afvraagt waarom die dingen niet spontaan uit elkaar donderen. En dat was een paar jaar terug al.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
"de automobilist als melkkoe gebruiken om zo minder te hoeven bezuinigen". Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..
Vervolgens gaan sommige mensen er ¤ 1000 per jaar op achteruit met hun pensioenen terwijl er wel hele mooie vliegtuigjes aangeschaft moeten worden, aangezien dat scoutingclubje van een leger er anders niet bij hoort.
Er is een 'christenmeisje' dat ik dolgraag wil versieren. Maar die zal daar niet aanwezig zijn. Dus dat is het niet. En het is ook geen begrafenis. Dus dat is het ook niet. En het is al zeker geen combinatie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
probeer je weer christenmeisjes te versieren of heb je een begrafenis? (of combineer je het?)
quote:
geen goedemorgenquote:
toolsquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef daNpy het volgende:
Dank allen!!
Gisteren feestje gehad, was erg gezellig.
O.a. veel drank gekregen () en een accuslagmoersleutel gehad
Dat zal wel warmpjes worden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, geen zin in, veel plezier in de kerk.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef daNpy het volgende:
Dank allen!!
Gisteren feestje gehad, was erg gezellig.
O.a. veel drank gekregen () en een accuslagmoersleutel gehad
Ik vind 't raar dat je er geen hebt. Zelfs SD heeft 'm.. Zelfs IK heb 'm....quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het op zich best wel nodig voor mn nieuwe job, dus succes met bidden
Zolder?quote:Op zondag 22 september 2013 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben vanavond wat te sleutelen
Jup.quote:
kijk eens goed? Vol ingestuurd, met geblokkeerde wielen, dat stuurt niet hequote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef densmee het volgende:
vreemd dat hij totaal niet stuurt, moet toch ergens iets in de bocht daarvoor in de ophanging fout zijn gegaan. En die mensen op de kant die gewoon staan blijven kijken en filmen is ook wel vreemd.
Ik denk dat het wel handig is als je daar direct naar toegaat, goed mogelijk dat de inzittenden een black out hebben door de klap
Ik denk dat die auto zonder die blokken het publiek in gelanceerd was. Is ook niet zo gezond voor het publiek ...quote:Op zondag 22 september 2013 17:52 schreef Paladijn het volgende:
Dan was ie er door de snelheid ook zij- of zelfs achterwaarts in- en over gevlogenVergeet niet waar de motor in een porker zit xD
Die blokken hadden verbonden moeten zitten, op deze manier levert het alleen spectaculiaire filmpjes op ipv. veiligheid...
Je ziet maar 3 seconden na de crash, dat lijkt mij een beetje kort door de bocht om te zeggen 'iedereen stond erbij en keek erna' terwijl ze amper hun verbazing te boven zijn gekomen, vooral omdat het ding in het water terecht kwam en dat de boel weer een stukje complexer maaktquote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef densmee het volgende:
vreemd dat hij totaal niet stuurt, moet toch ergens iets in de bocht daarvoor in de ophanging fout zijn gegaan. En die mensen op de kant die gewoon staan blijven kijken en filmen is ook wel vreemd.
Ik denk dat het wel handig is als je daar direct naar toegaat, goed mogelijk dat de inzittenden een black out hebben door de klap
Valt mee, gebeurt wel vakerquote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef .Neovo. het volgende:
Dat zal voor hem een beste boete worden, denk ik
Als die vangrail elementen niet verbonden zijn doen ze helemaal niksquote:
Zou kunnen, maar dat zegt alsnog nietsquote:Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest: er zijn nog wat andere filmpjes waarin een paar lui slap staan te ouwehoeren en filmen terwijl die auto nog op zijn kant ligt met mensen erin.
Heb t tot nu toe nooit nodig gehad? En voor de lol halen is best duur op zich.quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef blup het volgende:
[..]
Ik vind 't raar dat je er geen hebt. Zelfs SD heeft 'm.. Zelfs IK heb 'm....
Jaquote:
Fixedquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Paladijn het volgende:
De beelden bekijkende is dat hier ook gewoon van toepassing...
Als klein kind vond ik dat zo'n mooie winkel. Zoveel gadgets en leuk spulquote:
jepquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ANWB, slepen die je af naar een garage naar keuze @ woonplaats/lokatie als ze de auto niet rijdbaar krijgen?
Scheelt weer... de 9000 loopt nogal onregelmatig stationair en heeft fuelcut als ik vlot optrek in de 2... vermoed dat de DI cassette aan het eind van zijn latijn isquote:
Tsja...quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Scheelt weer... de 9000 loopt nogal onregelmatig stationair en heeft fuelcut als ik vlot optrek in de 2... vermoed dat de DI cassette aan het eind van zijn latijn is
En verder wat Duvel zegt
Achja, vrouwenquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb ruzie. We hadden een leuk idee om vrijdagavond wat te doen. 5 waren voor, 1 was tegen. Degene die tegen is wil me ook niet fatsoenlijk te woord staan. Wel logisch als ik alle punten kan ontkrachten waarover ze zit te jammeren. Nu is mevrouw kwaad omdat we een idee hadden. En ik ben degene die het veroorzaakt, omdat ik normaal ook alles verknal (volgens haar, de rest vindt van niet). Het moet altijd zo zijn zoals zij het wil. En nu krijgt ze een keer niet haar zin.
Hoe triest sommige mensen kunnen reageren.
Weer iemand die ik kan afstrepen voor m'n verjaardag. Zo blijven er niet veel meer over
Het kan ook nog het luchtinlaatsysteem zijn, te weinig spanning (lijkt uitgesloten), brandstoffilter of een bougie/injectorprobleem - succes met zoekenquote:
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
Hier geen last van (gehad). Misschien per ongeluk op het "stop volgen"-knoppie gedrukt?
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
'per ongeluk'... jajaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongeluk
Op de mobiele layout is het dit vinkje:quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
quote:
Oh.. valt me eigenlijk nu pas op dat er zo'n vinkje is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de mobiele layout is het dit vinkje:
[ afbeelding ]
als het zo moet! ik ga emigrerenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
Ik geef hem wel op voor de allerslechtste chauffeur van Nederland. Alhoewel hij beter rijdt dan die chauffeurs.
dat was je toch ook van plan?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het zo moet! ik ga emigreren
Wat is dat toch met sommige Friezen...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
hij komt nooit buiten de regio waar wij wonen. Als ik hem vraag waar Zwolle ligt denkt ie dat het bij Amsterdam in de buurt zit. Zelfs een bekende plaats zoals Grou weet ie niet zonder navigatie te vinden.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige Friezen...
waar dacht je aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar nu kan ik een schadevergeoding van je familie eisen.
tuurlijk niet, wie verzint nou grou als plaatsnaam dan kun je het net zo goed somber noemenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik weet ook niet waar Grou ligt. Ben ik nu achterlijk?
nee, als je aan de andere kant van Nederland woont kan ik het me voorstellen. Wij wonen er 50km vanafquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Als je binnen een straal van 30 kilometer woont wel. Bovendien ligt het langs een van de weinige Fryske snelwegen, nogal prominent ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
ik doe het voor de helft van de helftquote:Op woensdag 25 september 2013 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1000 euro per dag dat ik nog in Fryslân woon
5 keer 15 is 85quote:
Niet in een BMW hoop ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:24 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemiddag. Eindelijk wat positief nieuws te melden vanuit NO Friesland. Mijn broertje heeft vanochtend zijn rijbewijs gehaald.Na 5 keer zakken werd dat ook wel eens tijd..
Nu even naar de winkel om taart.
Nee, want het is Grouw voor butenlanners.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Bij Jirnsum natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
En Hardegarijp, en Zwaagwesteinde, etc etc.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, want het is Grouw voor butenlanners.
Polo slowmotion.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet in een BMW hoop ik?
Had vanmorgen een voor me die eerst bij een rotonde bijna een andere auto die voorrang had ramde zonder ingreep (!!!) en vervolgens op het stukje rechte weg naar de miro met nog 200 meter te gaan tot de rotonde besloot tot 3x toe abrupt te remmen. Toeter je dat er een lompe hork rondrijdt, ook voor de auto's achter me... haal je'm bij het tweebaans stuk in om verder geneuzel te voorkomen, gaat ie terugtoeteren (
als het niet zo triest was van die instructeur... Je zet je auto toch aan de kant met dat soort akkefietjes)
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En Hardegarijp, en Zwaagwesteinde, etc etc.
Daar kan ook niets in mis gaan, voor je op snelheid zit is het verkeer om je heen al wegquote:
Is dat wat er mis is met die Pool? Ik zie een 323BJ met roestige achterklep...quote:
"etc etc"quote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.
U gaat door voor de hoofdprijs. Ik was overigens ook in/rond Meije te vinden.quote:
die hebben geen station dus die kent ie nietquote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.
Da's een 33 meter, dat is niet de machine van de klappers, dat is de 50 meter 5 asserquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef densmee het volgende:
gaat goed met die spierings klapbandenkranen
http://112twente.nl/14646(...)-veroorzaakt-ravage/
toch niet echt vertrouwen wekkend om daar de grote baan mee op te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een 33 meter, dat is niet de machine van de klappers, dat is de 50 meter 5 asser
Kranen met klappers zijn aan de orde van de dag, maar na dat 'nieuws' van laatst staat ome Leo wel aardig in de spotlights
Die 5 assers vliegen ook nog wel eens in de fik tijdens het rijden. Schijnt iets met de turbokoeling te zijn.. maar daar heb ik al een tijdje niks van gehoord.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die hebben geen station dus die kent ie niet
Beetje op de omstandigheden en je snelheid letten, en proberen om veel te rollen en niet te remmen. Maar dan nog, kan het altijd gebeuren; je rijdt dagelijks over bouwputten, en je weet wat je allemaal tegen komt in reepakquote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
toch niet echt vertrouwen wekkend om daar de grote baan mee op te gaan.
Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan. Griepje te pakken.quote:
quote:
Als ik dit lees verlang ik ook weer terug naar de tijd dat ik 14 wasquote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef .Neovo. het volgende:
Goeieavond.
Vandaag de halve dag ziek in bed doorgebracht.. heb wel goed kunnen slapen gelukkig
En nog even het gevolg van die "ruzie": madame in kwestie heeft mij van Facebook verwijderd. LOL.
Ze heeft niet eens door dat het haar vriend is die de ideeën bedacht had. Ze denkt dat ik het was en ze wil niet meer met me praten, ook niet als ik haar op straat/school groet.
Ik heb er helemaal geen problemen mee, ik bleef al die tijd rustig en was bereid het op te lossen, maar zij blijkbaar niet.
Ik wens d'r veel succes verder
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik dit lees verlang ik ook weer terug naar de tijd dat ik 14 was![]()
Wel kliekjesvorming met onderling geruzie. 'Nee, ik wil jou niet mee hebben op tienertoer!' en zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Toen ik 14 was hadden we geen feestboek![]()
![]()
ga jij nog steeds op tienertoer?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel kliekjesvorming met onderling geruzie. 'Nee, ik wil jou niet mee hebben op tienertoer!' en zo.
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ga jij nog steeds op tienertoer?
dit en wat Paal zegtquote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik niet mee op mijn 14e. Ik loop met zoiets gewoon 10 jaar achter.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaat er weer eentje trouwenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:59 schreef densmee het volgende:
Nog een paar uurtjes school en dan weekend weg met de vriendengroep
puik plan. Of een bierquote:
Is dat een turbo met- of zonder lager?quote:
Wikipedia is geen bron. Elke klapjostie kan er iets op dumpen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat een turbo met- of zonder lager?
Jaja, me kloten..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wikipedia is geen bron. Elke klapjostie kan er iets op dumpen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaja, me kloten..![]()
Ik wil nog wel een kwartiertje minuutje of 2 extra googelen om je nog wat verder om je oren te meppen hoor, als je er echt op staat.
'Water'slag met olie ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef Dingest het volgende:
Bij mijn buurjongen hebben ze ook kromme drijfstangen uit het blok van zijn Volvo V50 D5 getrokken nadat de turbo aan gort was gegaan. Niet zo krom als die, maar toch wel bizar om te zien
Een helder hoofd denkt beter. Ik zou er nog effe over nadenken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:33 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift koffiepot opzij
is er ook wat sterkers in huis?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:33 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift koffiepot opzij
is er ook wat sterkers in huis?
What's up?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan ook wel wat sterkers gebruiken maar ik drink alleen bier wat dat betreft
Het andere geslacht wil niet altijd hetzelfde als wat ik wilquote:
* Alfisti deelt de fles met balkonia.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het andere geslacht wil niet altijd hetzelfde als wat ik wil
Hertog Jan Oerblond is het vandaag, bij die fles blijft het.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti deelt de fles met balkonia.
la trappe isod.'orequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hertog Jan Oerblond is het vandaag, bij die fles blijft het.
wat een wijven dranken. Ben je 16 ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 04:03 schreef densmee het volgende:
Zo vanavond begonnen met bier daarna coebergh, canei, malibu cola. Wordt fijn dagje morgen
Ik rijd in de winter nog zonder dak. Kachel+sjaal aan en klaar.quote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik had meer auto gerelateerde verhalen verwacht dat dit veredeld RTL Boulevard/Shownieuws geneuzel.
Nog mensen die vandaag tijdens hun weekenduitje met de auto de kap omlaag hebben gedaan voor het welbekende "wapperend haar gevoel?" Het is wat fris maar de zon geeft net die lekkere warmte mee voor een aangename temperatuur.
Wat wil je nog meer.
Tegen mezelfquote:
je mag zo de nieuwe makenquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
En dit is de R&P SC die toevallig in het verkeerde subforum staat.
Moet je eens voorstellen hoe goed het te trekken is als je dan ook nog eens een jas en broek aantrektquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd in de winter nog zonder dak. Kachel+sjaal aan en klaar.
En dit is de R&P SC die toevallig in het verkeerde subforum staat.
Jas? Broek? Wat zijn dat voor rare gewoontesquote:Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe goed het te trekken is als je dan ook nog eens een jas en broek aantrektMensen zijn niets meer gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |