Gaat er weer eentje trouwenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:59 schreef densmee het volgende:
Nog een paar uurtjes school en dan weekend weg met de vriendengroep
puik plan. Of een bierquote:
Is dat een turbo met- of zonder lager?quote:
Wikipedia is geen bron. Elke klapjostie kan er iets op dumpen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat een turbo met- of zonder lager?
Jaja, me kloten..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wikipedia is geen bron. Elke klapjostie kan er iets op dumpen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaja, me kloten..![]()
Ik wil nog wel een kwartiertje minuutje of 2 extra googelen om je nog wat verder om je oren te meppen hoor, als je er echt op staat.
'Water'slag met olie ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef Dingest het volgende:
Bij mijn buurjongen hebben ze ook kromme drijfstangen uit het blok van zijn Volvo V50 D5 getrokken nadat de turbo aan gort was gegaan. Niet zo krom als die, maar toch wel bizar om te zien
Een helder hoofd denkt beter. Ik zou er nog effe over nadenken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:33 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift koffiepot opzij
is er ook wat sterkers in huis?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:33 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift koffiepot opzij
is er ook wat sterkers in huis?
What's up?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan ook wel wat sterkers gebruiken maar ik drink alleen bier wat dat betreft
Het andere geslacht wil niet altijd hetzelfde als wat ik wilquote:
* Alfisti deelt de fles met balkonia.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het andere geslacht wil niet altijd hetzelfde als wat ik wil
Hertog Jan Oerblond is het vandaag, bij die fles blijft het.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti deelt de fles met balkonia.
la trappe isod.'orequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hertog Jan Oerblond is het vandaag, bij die fles blijft het.
wat een wijven dranken. Ben je 16 ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 04:03 schreef densmee het volgende:
Zo vanavond begonnen met bier daarna coebergh, canei, malibu cola. Wordt fijn dagje morgen
Ik rijd in de winter nog zonder dak. Kachel+sjaal aan en klaar.quote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik had meer auto gerelateerde verhalen verwacht dat dit veredeld RTL Boulevard/Shownieuws geneuzel.
Nog mensen die vandaag tijdens hun weekenduitje met de auto de kap omlaag hebben gedaan voor het welbekende "wapperend haar gevoel?" Het is wat fris maar de zon geeft net die lekkere warmte mee voor een aangename temperatuur.
Wat wil je nog meer.
Tegen mezelfquote:
je mag zo de nieuwe makenquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
En dit is de R&P SC die toevallig in het verkeerde subforum staat.
Moet je eens voorstellen hoe goed het te trekken is als je dan ook nog eens een jas en broek aantrektquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd in de winter nog zonder dak. Kachel+sjaal aan en klaar.
En dit is de R&P SC die toevallig in het verkeerde subforum staat.
Jas? Broek? Wat zijn dat voor rare gewoontesquote:Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe goed het te trekken is als je dan ook nog eens een jas en broek aantrektMensen zijn niets meer gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |