geen goedemorgenquote:
toolsquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef daNpy het volgende:
Dank allen!!
Gisteren feestje gehad, was erg gezellig.
O.a. veel drank gekregen () en een accuslagmoersleutel gehad
Dat zal wel warmpjes worden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, geen zin in, veel plezier in de kerk.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef daNpy het volgende:
Dank allen!!
Gisteren feestje gehad, was erg gezellig.
O.a. veel drank gekregen () en een accuslagmoersleutel gehad
Ik vind 't raar dat je er geen hebt. Zelfs SD heeft 'm.. Zelfs IK heb 'm....quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het op zich best wel nodig voor mn nieuwe job, dus succes met bidden
Zolder?quote:Op zondag 22 september 2013 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben vanavond wat te sleutelen
Jup.quote:
kijk eens goed? Vol ingestuurd, met geblokkeerde wielen, dat stuurt niet hequote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef densmee het volgende:
vreemd dat hij totaal niet stuurt, moet toch ergens iets in de bocht daarvoor in de ophanging fout zijn gegaan. En die mensen op de kant die gewoon staan blijven kijken en filmen is ook wel vreemd.
Ik denk dat het wel handig is als je daar direct naar toegaat, goed mogelijk dat de inzittenden een black out hebben door de klap
Ik denk dat die auto zonder die blokken het publiek in gelanceerd was. Is ook niet zo gezond voor het publiek ...quote:Op zondag 22 september 2013 17:52 schreef Paladijn het volgende:
Dan was ie er door de snelheid ook zij- of zelfs achterwaarts in- en over gevlogenVergeet niet waar de motor in een porker zit xD
Die blokken hadden verbonden moeten zitten, op deze manier levert het alleen spectaculiaire filmpjes op ipv. veiligheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |