Dat zeg ik niet. Maar als ik de keuze tussen een Polo en bijvoorbeeld een wat oudere E-klasse had dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat is goedkoper als een diesel als je 12 - 1300 km in de week rijdt?
Wat een goedheid weerquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef .Neovo. het volgende:
Klasgenoot, die zou met mij mee terugrijden, maar moest een uurtje langer blijven. Dan maar zo.
Jawel, maar moest toch nog bij de Leen Bakker iets ophalen, en bij terugkomst ben ik in de auto blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Anne het volgende:
En dan mag je niet in de school wachten?
Hij moet vervolgens nog 5km naar zijn huis lopen, zover zit de bushalte van z'n huis.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een goedheid weerik had hem de bushalte aangewezen.
Hmkay; logisch ->quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als ik de keuze tussen een Polo en bijvoorbeeld een wat oudere E-klasse had dan zou ik het wel weten.
C en racelicentie. alhoewel als ik het echt zou willen denk ik wel voor elkaar zou krijgen alsnog op prive terrein een stukkie te sturen, maar dan niet echt racen natuurlijk. Maar C en racelicentie halen is beide sowieso niet verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, lijkt me vet om eens mee te maken![]()
Om zelf te rijden zul je wel C moeten hebben neem ik aan, of doen ze daar niet moeilijk over op een circuit?
"de automobilist als melkkoe gebruiken om zo minder te hoeven bezuinigen". Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens; 'Auto goed voor 20 miljard belasting'
kosten-baten me kloten; 20 miljard erin -> 5 miljard eruit.. goeie handel die koeien... en wij maar inleveren, brandstofaccijns omhoog, MRB omhoog, opcenten omhoog, oldtimers de nek om gedraaid... waar de neucq betalen we dat allemaal voor?
Als ik het goed lees is een kwart van die 20 Miljard maar nodig om de infrastructuur te laten draaien en het onderhoud en de nieuwbouw/uitbreidingen te doen... naar welk 3e wereldland gaan die andere 15 Miljard dan?Eigenlijk betalen we dus 4 keer zoveel als nodig is om de kosten te dekken.
probeer je weer christenmeisjes te versieren of heb je een begrafenis? (of combineer je het?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef 2cv het volgende:
Morgen ben ik weer eens in een kerk te vinden, zal ik daar maar beginnen ?
Die F16's hangen inmiddels ook van oude restjes in elkaar. Hoe dichter bij je komt, hoe meer je je afvraagt waarom die dingen niet spontaan uit elkaar donderen. En dat was een paar jaar terug al.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
"de automobilist als melkkoe gebruiken om zo minder te hoeven bezuinigen". Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..
Vervolgens gaan sommige mensen er ¤ 1000 per jaar op achteruit met hun pensioenen terwijl er wel hele mooie vliegtuigjes aangeschaft moeten worden, aangezien dat scoutingclubje van een leger er anders niet bij hoort.
Er is een 'christenmeisje' dat ik dolgraag wil versieren. Maar die zal daar niet aanwezig zijn. Dus dat is het niet. En het is ook geen begrafenis. Dus dat is het ook niet. En het is al zeker geen combinatie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
probeer je weer christenmeisjes te versieren of heb je een begrafenis? (of combineer je het?)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |