hij komt nooit buiten de regio waar wij wonen. Als ik hem vraag waar Zwolle ligt denkt ie dat het bij Amsterdam in de buurt zit. Zelfs een bekende plaats zoals Grou weet ie niet zonder navigatie te vinden.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige Friezen...
waar dacht je aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar nu kan ik een schadevergeoding van je familie eisen.
tuurlijk niet, wie verzint nou grou als plaatsnaam dan kun je het net zo goed somber noemenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik weet ook niet waar Grou ligt. Ben ik nu achterlijk?
nee, als je aan de andere kant van Nederland woont kan ik het me voorstellen. Wij wonen er 50km vanafquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Als je binnen een straal van 30 kilometer woont wel. Bovendien ligt het langs een van de weinige Fryske snelwegen, nogal prominent ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
ik doe het voor de helft van de helftquote:Op woensdag 25 september 2013 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1000 euro per dag dat ik nog in Fryslân woon
5 keer 15 is 85quote:
Niet in een BMW hoop ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:24 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemiddag. Eindelijk wat positief nieuws te melden vanuit NO Friesland. Mijn broertje heeft vanochtend zijn rijbewijs gehaald.Na 5 keer zakken werd dat ook wel eens tijd..
Nu even naar de winkel om taart.
Nee, want het is Grouw voor butenlanners.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Bij Jirnsum natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
En Hardegarijp, en Zwaagwesteinde, etc etc.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, want het is Grouw voor butenlanners.
Polo slowmotion.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet in een BMW hoop ik?
Had vanmorgen een voor me die eerst bij een rotonde bijna een andere auto die voorrang had ramde zonder ingreep (!!!) en vervolgens op het stukje rechte weg naar de miro met nog 200 meter te gaan tot de rotonde besloot tot 3x toe abrupt te remmen. Toeter je dat er een lompe hork rondrijdt, ook voor de auto's achter me... haal je'm bij het tweebaans stuk in om verder geneuzel te voorkomen, gaat ie terugtoeteren (
als het niet zo triest was van die instructeur... Je zet je auto toch aan de kant met dat soort akkefietjes)
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En Hardegarijp, en Zwaagwesteinde, etc etc.
Daar kan ook niets in mis gaan, voor je op snelheid zit is het verkeer om je heen al wegquote:
Is dat wat er mis is met die Pool? Ik zie een 323BJ met roestige achterklep...quote:
"etc etc"quote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.
U gaat door voor de hoofdprijs. Ik was overigens ook in/rond Meije te vinden.quote:
die hebben geen station dus die kent ie nietquote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet Lutjelollum en Slappeterp.
Da's een 33 meter, dat is niet de machine van de klappers, dat is de 50 meter 5 asserquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef densmee het volgende:
gaat goed met die spierings klapbandenkranen
http://112twente.nl/14646(...)-veroorzaakt-ravage/
toch niet echt vertrouwen wekkend om daar de grote baan mee op te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een 33 meter, dat is niet de machine van de klappers, dat is de 50 meter 5 asser
Kranen met klappers zijn aan de orde van de dag, maar na dat 'nieuws' van laatst staat ome Leo wel aardig in de spotlights
Die 5 assers vliegen ook nog wel eens in de fik tijdens het rijden. Schijnt iets met de turbokoeling te zijn.. maar daar heb ik al een tijdje niks van gehoord.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die hebben geen station dus die kent ie niet
Beetje op de omstandigheden en je snelheid letten, en proberen om veel te rollen en niet te remmen. Maar dan nog, kan het altijd gebeuren; je rijdt dagelijks over bouwputten, en je weet wat je allemaal tegen komt in reepakquote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
toch niet echt vertrouwen wekkend om daar de grote baan mee op te gaan.
Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan. Griepje te pakken.quote:
quote:
Als ik dit lees verlang ik ook weer terug naar de tijd dat ik 14 wasquote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef .Neovo. het volgende:
Goeieavond.
Vandaag de halve dag ziek in bed doorgebracht.. heb wel goed kunnen slapen gelukkig
En nog even het gevolg van die "ruzie": madame in kwestie heeft mij van Facebook verwijderd. LOL.
Ze heeft niet eens door dat het haar vriend is die de ideeën bedacht had. Ze denkt dat ik het was en ze wil niet meer met me praten, ook niet als ik haar op straat/school groet.
Ik heb er helemaal geen problemen mee, ik bleef al die tijd rustig en was bereid het op te lossen, maar zij blijkbaar niet.
Ik wens d'r veel succes verder
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik dit lees verlang ik ook weer terug naar de tijd dat ik 14 was![]()
Wel kliekjesvorming met onderling geruzie. 'Nee, ik wil jou niet mee hebben op tienertoer!' en zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Toen ik 14 was hadden we geen feestboek![]()
![]()
ga jij nog steeds op tienertoer?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel kliekjesvorming met onderling geruzie. 'Nee, ik wil jou niet mee hebben op tienertoer!' en zo.
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ga jij nog steeds op tienertoer?
dit en wat Paal zegtquote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik niet mee op mijn 14e. Ik loop met zoiets gewoon 10 jaar achter.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |