Scheelt weer... de 9000 loopt nogal onregelmatig stationair en heeft fuelcut als ik vlot optrek in de 2... vermoed dat de DI cassette aan het eind van zijn latijn isquote:
Tsja...quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Scheelt weer... de 9000 loopt nogal onregelmatig stationair en heeft fuelcut als ik vlot optrek in de 2... vermoed dat de DI cassette aan het eind van zijn latijn is
En verder wat Duvel zegt
Achja, vrouwenquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb ruzie. We hadden een leuk idee om vrijdagavond wat te doen. 5 waren voor, 1 was tegen. Degene die tegen is wil me ook niet fatsoenlijk te woord staan. Wel logisch als ik alle punten kan ontkrachten waarover ze zit te jammeren. Nu is mevrouw kwaad omdat we een idee hadden. En ik ben degene die het veroorzaakt, omdat ik normaal ook alles verknal (volgens haar, de rest vindt van niet). Het moet altijd zo zijn zoals zij het wil. En nu krijgt ze een keer niet haar zin.
Hoe triest sommige mensen kunnen reageren.
Weer iemand die ik kan afstrepen voor m'n verjaardag. Zo blijven er niet veel meer over
Het kan ook nog het luchtinlaatsysteem zijn, te weinig spanning (lijkt uitgesloten), brandstoffilter of een bougie/injectorprobleem - succes met zoekenquote:
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
Hier geen last van (gehad). Misschien per ongeluk op het "stop volgen"-knoppie gedrukt?
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
'per ongeluk'... jajaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongeluk
Op de mobiele layout is het dit vinkje:quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
quote:
Oh.. valt me eigenlijk nu pas op dat er zo'n vinkje is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de mobiele layout is het dit vinkje:
[ afbeelding ]
als het zo moet! ik ga emigrerenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
Ik geef hem wel op voor de allerslechtste chauffeur van Nederland. Alhoewel hij beter rijdt dan die chauffeurs.
dat was je toch ook van plan?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het zo moet! ik ga emigreren
Wat is dat toch met sommige Friezen...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |