Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik vind vooral het uitzoeken leuk, zodra het besteld is vind ik het niks meer aan.
Heb overal bij webwinkels lijstjes die ik toch nooit bestel.
Ben een schrale calvinist.
Naief?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:19 schreef Housekeeper het volgende:
Wat een naieve vrouw. Geen wonder dat ze zo in de shit zijn gekomen
correctiequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:19 schreef hollander87 het volgende:
Een Aldi met meer dan 2 kassa's OPEN
Ze heeft een verslavingquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:19 schreef Housekeeper het volgende:
Wat een naieve vrouw. Geen wonder dat ze zo in de shit zijn gekomen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef MilaNL het volgende:
"Gebruikte u m veel?"
- "Nee, nagenoeg niet"
Nee, voor de telefoon wel..quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Kan dat telefonisch? Een rekening opzeggen.
Ja, ze sturen dan een contract naar je huis die je moet tekenenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Kan dat telefonisch? Een rekening opzeggen.
Misschien is die van zijn werk?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verkoop de iPadAls iets een luxeproduct is..
Zat ik ook al te denken, maar misschien hebben ze die van het programma gehad? Om dingen bij te houden of zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ja dat klinkt logisch. VOnd het al raar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze sturen dan een contract naar je huis die je moet tekenen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vast over van de boedel van het failliete bedrijf
Spullen verkopen is in principe niet meer dan symptoombestrijding, en niet het oplossen van het daadwerkelijke probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien wil ze hem verkopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee..
NU WEL.. die is mooier dan de onze
Ik bied drie!quote:
Ik schaam me er wel een beetje voor hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tevens hebben we al zo een, maar dan van de Aldi
Pauper!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tevens hebben we al zo een, maar dan van de Aldi
En terecht!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schaam me er wel een beetje voor hoor
ja ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Annemarie heeft haar SM laarzen aan, wel geil
Dat lost 't probleem niet op, die eenmalige 200 euro die je er nog voor krijgt. + je hebt 'm toch al, kan je 'm net zo goed houdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Willen jullie het adres van ze nog? Ik weet het ondertussen.
[..]
Nee, maar die werkten ook niet meequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Oh bij deze doen ze wel iets met de schuldeisers. VOrige week deden ze dat niet.
Ik zag het haar denken, jij ook?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef MissJ het volgende:
tja kut, nu kun je niet meer 30 items per dag bestellen bij Wehkamp
Wat is het verschil tussen heroïne en bijklussen achter Amsterdam CS?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan kun je bijklussen achter Amsterdam Cs
ja whehequote:
Echt! Ik dacht dat hij 3100 zei, dat vond ik al veel. Dat was alleen zijn inkomen toch?quote:
minimaal 4101quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef hollander87 het volgende:
4100 per maand, hoeveel moet je uitgeven om dan nog schulden te maken?!?
Verschil?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen heroïne en bijklussen achter Amsterdam CS?
Ik dacht dat ie naar haar weesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat hij 3100 zei, dat vond ik al veel. Dat was alleen zijn inkomen toch?
Zoveel uren kun je niet meer maken als vrachtwagenchauffeur. Aan de oorbellen te zien leek het mij een visser ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
Die móet vrachtwagenchauffeur zijn. Dat moet. Met zo'n vies vuul mokkeltje die hem leegplukt terwijl ze kleding vouwt bij de Zeeman of zo
Ja, echt 4100,00 alleen wat hij al verdiendequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat hij 3100 zei, dat vond ik al veel. Dat was alleen zijn inkomen toch?
Visser aan de oorbel en zn salaris te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
Die móet vrachtwagenchauffeur zijn. Dat moet. Met zo'n vies vuul mokkeltje die hem leegplukt terwijl ze kleding vouwt bij de Zeeman of zo
Die moet wel achter CS klussen. Met haar poes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar haar wees
goeie. dat was optie 2quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Visser aan de oorbel en zn salaris te zien.
Vissen verdient goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
De bobo's bij ons verdienen rond de 5K bruto........
Ton in guldens heb ik wel eens gehoord, beetje inflatie erbij.quote:
Misschien moet ik dan ook maar zeebenen kweken als je met vissen echt zoveel verdient.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, echt 4100,00 alleen wat hij al verdiende
Zeg ik dat ik hem professionele hulp kan biedenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Die jongen van volgende week is ook wel iemand die je gaat DM'en op FOK
Deze week was ook goed.quote:
Ben beniewd hoe de ouders die garant stonden naar deze show hebben gekeken.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een stukje gezien na het commentaar hier. En het is heel interessant om zo'n schijnheilige start van het programma te zien, met die voorkennis.
bijklussen als look-a-like zanger van midnight oil?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kan zo'n vreselijk mannetje 4100 euro netto verdienen????
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Vissen, boorplatformen, dat soort werk.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
je hoeft niet gestudeerd te hebben om visser op zee te worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Beter nog die schuldeisers die een deel of alles hadden kwijt gescholdenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben beniewd hoe de ouders die garant stonden naar deze show hebben gekeken.
Mooi. Word ik dat ook maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
je hoeft niet gestudeerd te hebben om visser op zee te worden.
Discriminatie!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eerst een mannetje worden.
En op Urk wonen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eerst een mannetje worden.
Met moeite net terug zitten kijken inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:01 schreef Angelof9 het volgende:
RTL XL is een ramp. De kwaliteit van de streams is ook echt bagger.
Cocaïne?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast visser is dan heeft ie maar 2 dagen per week om t op te maken
De andere 5 dagen coke snuiven tikt ook wel aan anders.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast visser is dan heeft ie maar 2 dagen per week om t op te maken
Ze wilden er niet teveel t verslaafdlabel opplakken had ik t ideequote:Op woensdag 18 september 2013 11:29 schreef WRH het volgende:
overigens, als het mens werkelijk koop VERSLAAFD is, dan ben ik reuze benieuwd hoe ze er over een paar maanden voorstaan, want de aanpak is zo ongeveer precies wat niet werkt.
van een verslaving afraken red je niet met afpakken van pasjes en geld controleren, er is er maar 1 die kan afkicken en dat is de verslaafde zelf, niet door dit soort onzinnige acties van anderen om controle te krijgen over de ander.
integendeel, dit houdt het in stand; als ze nu toch weer misgaat is het de schuld van de ander, die had beter moeten opletten.
beetje jammer dus.
ehm nee, daar begint het eigenlijk niet mee. het begint bij mindset verslaafde zelf.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze wilden er niet teveel t verslaafdlabel opplakken had ik t idee
maar het begint wel bij pasjes inleveren en geld controleren
Niet altijd, de verslaafde moet het uiteindelijk zelf beseffen maar wat je doet is eerst alle toegang tot geld afnemen. Bij een interventie is de mindset ook afwezig maar ook dan kun je dat wat de verslaving voedt wegnemen: geldquote:Op woensdag 18 september 2013 11:36 schreef WRH het volgende:
[..]
ehm nee, daar begint het eigenlijk niet mee. het begint bij mindset verslaafde zelf.
Misschien wordt 'ie thuis mishandeld of zo? Dit is toch niet normaal? Die man is overdag druk met wer-ken. Die heeft geen tijd om zijn gekke vrouw in de gaten te houdenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:42 schreef WRH het volgende:
ja dat vond ik ook wel, zij is een zielig slachtoffer en kan er niets aan doen en hij is de schuldige omdat hij het niet doorhad en er niets van zei, bizar.
Het ging over de supermarktquote:Op woensdag 18 september 2013 11:49 schreef Angelof9 het volgende:
Nee joh, die aanbiedingen zijn het altijd net niet, dat weet je toch? Beter wachten op de nieuwe collecties, lekker duur!
Vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef WRH het volgende:
toch denk ik dat deze deelnemers allemaal serieus dachten toen ze zich voor het programma opgaven dat rtl wel de schulden of tenminste een deel ervan zou betalen.
we zien ze nu natuurlijk allemaal achter elkaar maar ten tijde van opname hadden ze de afleveringen nog niet gezien dus blijkbaar dachten ze dat stuk voor stuk, anders doe je toch niet mee aan zoiets?
kan een deelnemer hier nog wat over roepen ? (als ze zich nog op fok durven te vertonen?)
ze krijgen dan tenminste nog cadeautjes / uitjes aan het einde maar ok, dat is het dan ook wel, daar voor zou ik niet zo voor paal gezet hoeven te worden op national tv.
waarschijnlijk het restbedrag voor dit jaar abonnement op de Eppo.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Vraag me af wat er is kwijtgescholden, kan net zo goed een schuld zijn van 80 euro
Ja, ze brachten t groot maar t zal een restbedrag of openstaande rente zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef WRH het volgende:
[..]
waarschijnlijk het restbedrag voor dit jaar abonnement op de Eppo.
Sowieso, een taartenwinkel.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef WRH het volgende:
sowieso die niet werkende vrouwen, wel goed in het uitgeven van het geld van hun man.
deze ook weer, dat taartenbakwinkeltje was binnen anderhalf jaar mét starterskrediet al failliet, dan heb je echt je best gedaan hoor!
ja inderdaad, die hype van die libelle forum / huishoudbeurs klussende huisvrouwen die denken dat je daar geld mee kunt verdienenquote:
Maar ze heeft een baan in een winkel, toch? Jammer alleen dat ze direct d'r salaris wegbracht aan de dure biologische boodschapjes, maar je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef WRH het volgende:
deze ook weer, dat taartenbakwinkeltje was binnen anderhalf jaar mét starterskrediet al failliet, dan heb je echt je best gedaan hoor!oftewel, met je hobby geld verdienen lukt gewoon niet maar als er dan schulden ontstaan en de boel is geploft, dan ga je toch keihard aan de slag, voor mijn part in de schoonmaak?in mijn studententijd deed ik dat ook; elke avond 2 uurtjes, man thuis voor de kids en zelf even aan de slag, het is een start maar als je in de schulden zit pak je dat toch gewoon?
En er nog bij lachen ook!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Vond het wel grappig dat die vrouw zei over haar werk, dat ze hadden gezegd 'fijn dat je je salaris weer inlevert' omdat ze voor zoveel geld daar iets kocht in 1x
ja maar weer zo'n mini parttime baantje dat niets oplevert. als je schulden hebt moet je er gewoon even keihard aan trekken.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze heeft een baan in een winkel, toch? Jammer alleen dat ze direct d'r salaris wegbracht aan de dure biologische boodschapjes, maar je kan niet alles hebben
Een taartenwinkel moet je online starten, al die creabeamutsen bestellen dat volgens mij online. De rest via blokker en hema enzoquote:Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef WRH het volgende:
[..]
ja inderdaad, die hype van die libelle forum / huishoudbeurs klussende huisvrouwen die denken dat je daar geld mee kunt verdienen![]()
bak een cake, eet 'm op en laat het daarbij.
Daar werkte ze dus, in die bio-winkelquote:Op woensdag 18 september 2013 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze heeft een baan in een winkel, toch? Jammer alleen dat ze direct d'r salaris wegbracht aan de dure biologische boodschapjes, maar je kan niet alles hebben
Zin even aangepast hahaquote:
Ja, dat had ik wel door. Detox-thee van vier euro per pakje en zoquote:Op woensdag 18 september 2013 11:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Daar werkte ze dus, in die bio-winkel
lijkt mij ook. en anders een échte patisserie opleiding doen zodat je wel degelijk geld kunt verdienen aan je baksels maarja, dat is dat soort dames ook altijd weer een brug te ver.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een taartenwinkel moet je online starten, al die creabeamutsen bestellen dat volgens mij online. De rest via blokker en hema enzo
De tuinen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Daar werkte ze dus, in die bio-winkel
Een fysieke taartensuplywinkel is veel te beperkt, taarten en cupcakes maken is hipperdanhip maar met online bedien je heel Nederland en t mooie is dat je geen voorraad hoeft te hebben en geen winkel. Maar ik denk dat ze toen ook al koopverslaafd isquote:Op woensdag 18 september 2013 11:56 schreef WRH het volgende:
lijkt mij ook en anders misschien een échte
[..]
lijkt mij ook. en anders een échte patisserie opleiding doen zodat je wel degelijk geld kunt verdienen aan je baksels maarja, dat is dat soort dames ook altijd weer een brug te ver.
LOL, ok, dat is niet eens een echte bio-winkel. Hoe geef je hemelsnaam 750 euro in de maand uit bij de Tuinen?? Al snap ik ook al niet hoe je DERTIG dingen kunt vinden bij Wehkamp die je in je huis wilt hebben.quote:
zal duurder zijn dan de tuinen, de tuinen is een keten/franchise en dat drukt de prijsquote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht de tuinen maar zal wel niet anders zijn denk ik
Mede schuld? Vond je het echt medeschuld? Ik vond dat hij eigenlijk in z'n eentje de schuld kreegquote:Op woensdag 18 september 2013 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Maar dat de vrouw ontkent en niet weet dat ze al dat geld uitgaf, verslaafden leven in een eigen wereld, ik kan t begrijpen
Maar dit programma is een grote interventie. Ik vind t niet terecht dat de man zo hard mede schuld kriijgt van John
Ja onterecht, hij zag t niet of wilde t niet zien, maar de omgeving de schuld geven van andermans verslaving is onterecht. Daar ging John de fout inquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mede schuld? Vond je het echt medeschuld? Ik vond dat hij eigenlijk in z'n eentje de schuld kreegHij had door moeten hebben dat zij ongelukkig was en geld uitgaf als water, dat was zo'n beetje de boodschap
beetje wel. Zodra de schuldeisers bellen/brieven sturen akkoord. Maar daarvoor als het elke maand klopt dan snap ik dat er niet naar wordt omgekekenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mede schuld? Vond je het echt medeschuld? Ik vond dat hij eigenlijk in z'n eentje de schuld kreegHij had door moeten hebben dat zij ongelukkig was en geld uitgaf als water, dat was zo'n beetje de boodschap
smalend 50% kortingquote:Op woensdag 18 september 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Die vrouw zei ook nog echt 'ja ik hou niet van uitverkoop'
Nou ik hou er juist van
Ze zei zelf dat zij t altijd wilde doenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
beetje wel. Zodra de schuldeisers bellen/brieven sturen akkoord. Maar daarvoor als het elke maand klopt dan snap ik dat er niet naar wordt omgekeken
Maar ik bedoel dat die man er in zijn eentje de schuld van kreeg dat ZIJ ongelukkig is omdat ZIJ dat bedrijf heeft verpest. Ik bedoel, ik ben geen groot voorstander van dit kabinet, maar een béétje eigen verantwoordelijkheid kan wel bestaan toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Renesite het volgende:
beetje wel. Zodra de schuldeisers bellen/brieven sturen akkoord. Maar daarvoor als het elke maand klopt dan snap ik dat er niet naar wordt omgekeken
Hahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Milde koopverslavingNet zoiets als 'een beetje zwanger'
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf trouwens zo'n 'geld boeit me niets'-man. Hij hééft niet eens een pinpas. Gelukkig voor hem bestel ik via acceptgiro bij Wehkamp
dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat zij t altijd wilde doen
Ja logisch om pintransacties enzo te verbloemen
En hij dacht dat t goed zat
sure. Eens. Alleen wanneer iemand je professioneel bedonderd houdt het op.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat die man er in zijn eentje de schuld van kreeg dat ZIJ ongelukkig is omdat ZIJ dat bedrijf heeft verpest. Ik bedoel, ik ben geen groot voorstander van dit kabinet, maar een béétje eigen verantwoordelijkheid kan wel bestaan toch?
Volgens mij begrijp je mij niet... ik vind dat zij schuld heeft, niet hijquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
sure. Eens. Alleen wanneer iemand je professioneel bedonderd houdt het op.
Wie niet zo je zeggen..quote:
Meid... vertel mij wat. Voor mij alleen maar prada en gucci!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie niet zo je zeggen..
Behalve Mien Muts van gisteren, stel je voor dat d'r kindjes in iets van de sale lopen en niet in de nieuwste mode!Schande!
De hondjes van Barbie?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid... vertel mij wat. Voor mij alleen maar prada en gucci!
Ja stel je voor dat je het gesprek van t schoolplein wordtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie niet zo je zeggen..
Behalve Mien Muts van gisteren, stel je voor dat d'r kindjes in iets van de sale lopen en niet in de nieuwste mode!Schande!
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie. Natuurlijk moet je elkaar in een huwelijk kunnen vertrouwen, maar dat moet wel van twee kanten komen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij niet... ik vind dat zij schuld heeft, niet hij
Dat ontken ik ook niet. Maar hij heeft géén schuld aan haar koopverslaving en is er zeker niet verantwoordelijk voor! Financieel aansprakelijk en verantwoordelijk voor de gevolgen wel, maar wat Sjon deed, 'jouw vrouw is ongelukkig, 't is jouw schuld', is imho not done.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:33 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie.
Dat absoluut. Maar dat maakt hem nog niet schuldig aan haar gestoorde gedrag en ongelukkig zijn. Ik heb er best een hekel aan als er gesuggereerd wordt dat mensen helemaal geen eigen schuld hebben aan hun gedrag en het allemaal aan een ander ligt. Hij maakt haar geen verwijten en neemt zijn verantwoordelijkheid, maar Sjon maakt hém wel verwijten over haar gedrag. De omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Ivo1985 het volgende:
Maar het is wel mede zijn schuld dat er nooit eerder serieus stappen zijn ondernomen om de financiële situatie onder controle te krijgen. Hij stak immers gewoon z'n kop in het zand en vroeg zich niet af waar al die mooie meubels, gadgets en kinderkleertjes toch van betaald werden.
Aansprakelijk ja, maar niet verantwoordelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:33 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie.
ik ben bang nog best wel lang, want hij was wel echt een watje en onnozel.quote:
Dat viel best mee, die kerel interesseerde zich (voorheen) simpelweg niet in de financiële situatie van zijn gezin. Toen hij beheer kreeg over de pinpas(sen) liet hij wel blijken er kort op te kunnen zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef WRH het volgende:
[..]
ik ben bang nog best wel lang, want hij was wel echt een watje en onnozel.
dan daar boven op het all time excuus van de kinderen..
die blijven wel zitten hoor. of het een gelukkig huwelijk is is een ander verhaal.
Gelet op hoe kort de schulden bestaan, lijkt het erop dat dat in het verleden ook niet nodig was. Het lijkt alsof het tot voor kort best goed ging en pas nadat het mis ging met de zaak die vrouw helemaal los ging. Anders was de post 'overige schulden' in mijn beleving veel hoger geweest...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat viel best mee, die kerel interesseerde zich (voorheen) simpelweg niet in de financiële situatie van zijn gezin. Toen hij beheer kreeg over de pinpas(sen) liet hij wel blijken er kort op te kunnen zitten.
Er werd overgemaakt van de spaarrekening ook toch? Kan zijn dat er eerst een aardig reservepotje was.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelet op hoe kort de schulden bestaan, lijkt het erop dat dat in het verleden ook niet nodig was. Het lijkt alsof het tot voor kort best goed ging en pas nadat het mis ging met de zaak die vrouw helemaal los ging. Anders was de post 'overige schulden' in mijn beleving veel hoger geweest...
Nee G en W winkel, die is nog wat duurder.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:48 schreef trovey het volgende:
Ik zit de laatste aflevering na te kijken bij uitzending gemist en bij nu het deel van kleding voor de kinderen...mag ik die moeder slaan?
Mag ik in aflevering 3 ook die vent slaan die niet 5 dagen in de week wil werken en die ook nog zo vals zingt als een kraai?quote:
Die aflevering heb ik net gekeken. Wat een sukkel! En die arme Flor Alba die zo onzeker is dat ze denkt dat een leuke vent heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef trovey het volgende:
Pak ik die meteen die lapzwans mee in aflevering 2 die net doet of er niets aan de hand is.
Gelukkig komt dat aan het einde redelijk goed...althans voor de camera dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik net gekeken. Wat een sukkel! En die arme Flor Alba die zo onzeker is dat ze denkt dat een leuke vent heeft.
ben bang dat je achter in de rij moet aansluiten, maar inderdaad, gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie dit soort lui agressie opwekt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag ik in aflevering 3 ook die vent slaan die niet 5 dagen in de week wil werken en die ook nog zo vals zingt als een kraai?Mag het, mag het?
Pak ik die meteen die lapzwans mee in aflevering 2 die net doet of er niets aan de hand is.
Maar hij kreeg na afloop wel een abo...als een kind zo blij....hij ging nog net niet dansen en joelen in dit woonkamer.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef Angelof9 het volgende:
Pak de Donald Duck er maar alvast bij dan!
Nog zo'n sukkel
Volwassen zijn, een gezin hebben en dan gewoon zo achterlijk met geld omgaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:48 schreef WRH het volgende:
[..]
ben bang dat je achter in de rij moet aansluiten, maar inderdaad, gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie dit soort lui agressie opwekt.
Kon je ook wel aan hun hoofd zienquote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Angelof9 het volgende:
Die lui hadden zich waarschijnlijk alleen maar opgegeven omdat ze dachten dat het programma wel even al hun schulden zou aflossen.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de aflevering van deze week nog eens gekeken, maar omg, wat een trut ook: 'we kunnen de kindjes geen uitjes meer geven'... maar dan wel honderden euro's uitgeven aan matching outfitjes
En daarna gewoon verder gaan met hun mislukte projectjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Angelof9 het volgende:
Die lui hadden zich waarschijnlijk alleen maar opgegeven omdat ze dachten dat het programma wel even al hun schulden zou aflossen.
Hehe... kijk, dat je wil dat alles een beetje matcht, prima. Maar dat kan ook met H&M en uitverkoop spulletjesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je moet het natuurlijk niet kunnen zien hè dat ze wat minder te besteden hebben, de buren zouden er eens wat van kunnen denken, gewoon de schijn ophouden en je lekker verder in de schulden steken.
![]()
Ja, maar dat is uitverkoop en goedkoop, dat kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe... kijk, dat je wil dat alles een beetje matcht, prima. Maar dat kan ook met H&M en uitverkoop spulletjes
Je hebt gelijk ook! Gewoon lekker splurgen en daarna lekker een kopje dure thee van de gezondheidswinkelquote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, maar dat is uitverkoop en goedkoop, dat kan echt niet hoor.![]()
Hehequote:Kom ik aan met mijn H& M uit de Kringloop.![]()
![]()
Wat ik over heb aan kleedgeld kan ik ergens anders aan besteden of sparen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Gewoon lekker splurgen en daarna lekker een kopje dure thee van de gezondheidswinkel
[..]
HeheGroot gelijk toch?
Misschien kun je sparen voor een winkeltje in bakspullen gewoon lenenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ik over heb aan kleedgeld kan ik ergens anders aan besteden of sparen.
Ik bak leen niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kun je sparen voor een winkeltje in bakspullen gewoon lenen
Ik denk dat je als je niet bakt veel meer kans maakt dan zij. Mensen die denken dat 'van je hobby je beroep maken' betekent dat je de hele dag op kosten van je klanten kan fröbelenquote:
Als ik een nieuwe winkel zie met zoiets als cadeauartikelen of oh zo schattige maar kitscherige kinderartikelen dan weet ik het al "hobbywinkeltje dat binnen de kortste keren weer weg is" en laat ik nou steeds gelijk krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je als je niet bakt veel meer kans maakt dan zij. Mensen die denken dat 'van je hobby je beroep maken' betekent dat je de hele dag op kosten van je klanten kan fröbelenIk ken zo'n type met een handwerkwinkel, dat liep ongeveer gelijk af, behalve dat ze de mazzel had dat het pand van haar ouder was en niks kostte.
eens, je ziet ze om de haverklap: vrouwen die tijdens de zwangerschap of er vlak na opeens beginnen met (parttime geopende) winkeltjes in leuke babyspulletjes of kleding, vrouwen die gaan trouwen en opeens het licht zien en een winkeltje beginnen in haarglitter spulletjes, vrouwen die zich vervelen en taarten gaan decoreren (want het draait natuurlijk niet om gewoon lekkere taarten maar om de tuttels en versieringen erop) en dan maar in de bakspulletjes gaan, of de o zo bekende:quote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe winkel zie met zoiets als cadeauartikelen of oh zo schattige maar kitscherige kinderartikelen dan weet ik het al "hobbywinkeltje dat binnen de kortste keren weer weg is" en laat ik nou steeds gelijk krijgen.
Stuk goedkoper ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef WRH het volgende:
[..]
eens, je ziet ze om de haverklap: vrouwen die tijdens de zwangerschap of er vlak na opeens beginnen met (parttime geopende) winkeltjes in leuke babyspulletjes of kleding, vrouwen die gaan trouwen en opeens het licht zien en een winkeltje beginnen in haarglitter spulletjes, vrouwen die zich vervelen en taarten gaan decoreren (want het draait natuurlijk niet om gewoon lekkere taarten maar om de tuttels en versieringen erop) en dan maar in de bakspulletjes gaan, of de o zo bekende:
geen geld om te verhuizen dus maar aan het 'creatief klussen' en ach ja, laten we dat in een winkeltje gieten dus de kratjes met sjablonen, de bestempelde pollepels voor aan de muur en de kunstig bewerkte eigen kaarsen.
het lijkt wel een soort van cyclus: zodra een bepaald type vrouw zelf een nieuwe hobby start, meestal doordat ze in een bepaalde levensfase zitten, denken ze gelijk een uniek iets te hebben ontdekt en moet er geld mee verdiend worden.
eigenlijk willen ze gewoon met een eerlijk verdiend pasje naar de groothandel om voor zichzelf te kunnen inkopen, maar ze kunnen beter gewoon naar een hobbyclub en wachten tot het weer over gaat.
geen verrassing inderdaad, ze hadden er in de eerste plaats al niks te zoeken. Hopelijk leren ze ervan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
http://www.funda.nl/koop/(...)uurloseweg-51/fotos/
zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
zou hij al een briefje naar Martijn Krabbe geschreven hebben?
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef WRH het volgende:
als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs een hypotheek van 5 ton.
deze mensen hebben zo'n ongelooflijk groot probleem, niet normaal meer.
Misschien kan 'ie iets beginnen met die koopzieke baktaart van deze week. Kan ze een gezin van 11 matching kleden van het geld dat hij niet verdient met de muziekquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
Zou mij niks verbazen als hij de spulletjes elders (ander bedrijfje ofzo) heeft ondergebracht..quote:zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
quote:zou hij al een briefje naar Martijn Krabbe geschreven hebben?
Een soort veiling? Ik vind dit beetje apart concept zegmaar..quote:LET OP: de genoemde prijs betreft een scherpe VANAF prijs, biedingen boven dit bedrag worden door verkoper serieus in overweging genomen.
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een soort veiling? Ik vind dit beetje apart concept zegmaar..
ik denk het ook en dan (als mijn herinnering klopt met dat ze 5 ton hypotheek hebben) gaan ze dus het schip in voor een flink bedrag. zo hoog dat ik mij niet kan voorstellen dat er echt nog uit gaan komen, nog los van hoe ze in het leven staan en niet bereid zijn om veranderingen door te voeren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaan
Ik zie het tegenwoordig wel vaker trouwens
Volgens mij is die hypotheek niet genoemd, maar hebben we dat hier zo'n beetje verzonnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:26 schreef WRH het volgende:
ik denk het ook en dan (als mijn herinnering klopt met dat ze 5 ton hypotheek hebben) gaan ze dus het schip in voor een flink bedrag. zo hoog dat ik mij niet kan voorstellen dat er echt nog uit gaan komen, nog los van hoe ze in het leven staan en niet bereid zijn om veranderingen door te voeren.leuk he, je 'geld verdienen' met je hobby...
Ja, die is dus niet genoemd door Anne Mariequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef WRH het volgende:
oh, dat zou ook kunnen![]()
geen idee meer wat ze aan hypotheek hadden, waar is anne marie met haar lijstjes als je ze nodig hebt.
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaan
Ik zie het tegenwoordig wel vaker trouwens
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
Is dat niet van Uitstel? Omdat deze topic Dubbeltje heetquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
nee schat, ze zaten in Dubbeltje, maar wilden niet echt geholpen worden door John en Anne Marie en nu staat hun huis te koop, dus we verwachten dat ze straks weer gaan aankloppen bij het volgende programma: Martijn dus!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat niet van Uitstel? Omdat deze topic Dubbeltje heet
Maar dat huis van binnen van die Mevr lijkt veel van haar die door Martijn werd geholpen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef WRH het volgende:
nee schat, ze zaten in Dubbeltje, maar wilden niet echt geholpen worden door John en Anne Marie en nu staat hun huis te koop, dus we verwachten dat ze straks weer gaan aankloppen bij het volgende programma: Martijn dus!
Dit zijn de mensen van vorige week die het spaargeld van de kinderen hadden verbruikt... die!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar dat huis van binnen van die Mevr lijkt veel van haar die door Martijn werd geholpen..
Och dat stel ik dacht dat ze van afgelopen dinsdag bedoelde.. Die hebben een brief gestuurd naar Martijn denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zijn de mensen van vorige week die het spaargeld van de kinderen hadden verbruikt... die!
5 tonquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef WRH het volgende:
als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs een hypotheek van 5 ton.
deze mensen hebben zo'n ongelooflijk groot probleem, niet normaal meer.
Nou muziek.....quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.
Die man alleen al 4000k nettoquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef Pap89 het volgende:
Van de week, komen er toch van die mensen die 4000+ netto per maand binnenharken en nog in de problemen zitten?
Wel een verassing dus als het zo doorgaat.quote:Op zondag 22 september 2013 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
5 tonwtf, hoe hebben ze dat ooit voor elkaar gekregen met hun inkomen?
Maar dat het nu te koop staat is natuurlijk geen verassing, die man had zijn eigen vonnis getekend toen hij besloot door te gaan met zijn muziek.
ik zit er klaar voorquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef Pap89 het volgende:
Van de week, komen er toch van die mensen die 4000+ netto per maand binnenharken en nog in de problemen zitten?
Wat voor werk doet ie eigenlijk? Bijster snugger zag ie er niet uit vond ik.quote:
dit, ben daar ook heel benieuwd naar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat voor werk doet ie eigenlijk? Bijster snugger zag ie er niet uit vond ik.
"mag je blij zijn"quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
Internationaal op de vrachtwagen mag je blij zijn als je structureel de 3K aantikt netto.
Ik heb het over dat je als internationaal vrachtwagenchauffeur blij mag zijn als je die 3K al haalt, want die 4,1K haal je daar niet mee.quote:Op maandag 23 september 2013 17:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"mag je blij zijn"
Wat een onzin. Het gros van de Nederlanders mag blij zijn als ze die 3K bruto al aantikken.
Volgens mij zeiden ze al dat ze samenwoondequote:Op maandag 23 september 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
toch nog eens over die muziektjappie. ik begrijp van de Facebook van zijn dochter dat die al sinds november vorig jaar samenwoont. zijn deze afleveringen dan al werkelijk een jaar geleden opgenomen? dat de bank pas na zo'n lange tijd aan de bel trekt en hen dwingt het huis te verkopen, ik sta er van te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |