even bijgelezen van vorige deeltje.
jeetje, in vergelijking met vorige week een iets mindere aflevering, dit keer niet gewoon domme arrogante eikels maar een dame die heel goed weet waar ze mee bezig is en het gewoon niets interesseert overduidelijk.
schulden en je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste 2 minuten gezien te hebben voor mogelijkheden ter besparing, voorkoming etc:
- wie de fuck begint in deze tijden een eigen winkel in iets dat werkelijk al heel erg lang geen gat in de markt meer is omdat zo ongeveer elke taartenbakkende huishouddoos in die business zit en niemand daar normaal geld aan kan overhouden, zeker niet als je een starterskrediet neemt, een pand, voorraad, whatever
- net als vorige week dus; gewoon weer iemand die een hobby heeft en waarschijnlijk zijn of haar eigen beste klant is en denkt dat er geld valt te verdienen met een eigen hobby (nee dus, sjonge)
- netjes in de kleertjes allemaal, zelfs op elkaar afgestemd
- keurige nieuwe meubeltjes te zien
- postorder schulden (dan heb je echt onder een steen gelegen als je dat nu nog niet weet)
- onnodige luxe artikelen zoals verse bloemen op tafel, brood van de bakker, rot op, als je in de schulden zit moet je voor alles een goedkoop alternatief zoeken of afschaffen zodra je het niet nodig hebt
nouja, zoals gewoonlijk begrijp ik totaal niet hoe dit soort amoebes zelfstandig kunnen leven en voortplanten, te stom om zelf 2 seconden na te denken. typische muts. ergste vond ik nog dat ze zichzelf weer een slachtoffer vinden (jep, koopverslaafd, oftewel, ik mankeer iets, het ligt niet aan mij).
hm, of vond ik het groeiende buikje van John en de vreselijke laarzen van Marie het ergste...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.