Ik dacht dat ie naar haar weesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat hij 3100 zei, dat vond ik al veel. Dat was alleen zijn inkomen toch?
Zoveel uren kun je niet meer maken als vrachtwagenchauffeur. Aan de oorbellen te zien leek het mij een visser ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
Die móet vrachtwagenchauffeur zijn. Dat moet. Met zo'n vies vuul mokkeltje die hem leegplukt terwijl ze kleding vouwt bij de Zeeman of zo
Ja, echt 4100,00 alleen wat hij al verdiendequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Echt! Ik dacht dat hij 3100 zei, dat vond ik al veel. Dat was alleen zijn inkomen toch?
Visser aan de oorbel en zn salaris te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
Die móet vrachtwagenchauffeur zijn. Dat moet. Met zo'n vies vuul mokkeltje die hem leegplukt terwijl ze kleding vouwt bij de Zeeman of zo
Die moet wel achter CS klussen. Met haar poes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar haar wees
goeie. dat was optie 2quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Visser aan de oorbel en zn salaris te zien.
Vissen verdient goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
De bobo's bij ons verdienen rond de 5K bruto........
Ton in guldens heb ik wel eens gehoord, beetje inflatie erbij.quote:
Misschien moet ik dan ook maar zeebenen kweken als je met vissen echt zoveel verdient.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, echt 4100,00 alleen wat hij al verdiende
Zeg ik dat ik hem professionele hulp kan biedenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Die jongen van volgende week is ook wel iemand die je gaat DM'en op FOK
Deze week was ook goed.quote:
Ben beniewd hoe de ouders die garant stonden naar deze show hebben gekeken.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een stukje gezien na het commentaar hier. En het is heel interessant om zo'n schijnheilige start van het programma te zien, met die voorkennis.
bijklussen als look-a-like zanger van midnight oil?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kan zo'n vreselijk mannetje 4100 euro netto verdienen????
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kan zo'n vreselijk mannetje 4100 euro netto verdienen????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |